: śr lis 28, 2007 09:33
Te wysyłki nie są tanie wiem że moja firma ma jakieś upusty od schenkera. ale tak jak mówiłem najbardziej opłaca wie wysyłać dużo na jednej palecie
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
A oto odpowiedź:Wiele razy padało pytanie ile waży VR. Dzisiaj zważyłem silnik razem ze skrzynią i kompletnym osprzętem czyli: alternator, pompa wspomy, kompresor klimy pompa wody napinacz pasek kolektor dolotowy kpl z przepustnicą, listwa paliwowa kpl, wiązka, krócce itp, kolektory wydechowe oba - bez dwururki, obudowa filtra z nowym filtrem, chłodniczka oleju, rura + obudowa termostatu z termostatem, wszelkie czujniki, rozrusznik, łapy silnika,zamach ze sprzegłem, skrzynia kompletna. Z lżejszych rzeczy to plastikowa pokrywa zaworów oraz lżejsze koło pasowe to ażurowe (waży 2,4kg a pełne 3,1) i wersja modułowa czyli nie ma aparatu. Z osprzętu brak było tylko modułu, węży wodnych i pompki wody, silnik niezalany olejem, skrzynia też niezalana olejem i bez wysprzęglika.
Ile pokazała waga?
Zważyłem też kompletny goły blok vr6: blok + podpory panewek głównych ze śrubami oraz wałek pośredni z zaślepką. Ile pokazała waga?
Skrzyni nie wazyłem ale jakbym miał strzelac to powiedziąłbym że waży dużo więcej niż blok - może okolice 70kg?Silnik ze skrzynią i opisanym wcześniej osprzętem 232kg.
Blok goły - 57,5kg
Jakby dodać pompkę wody, moduł, wysprzęglik oraz olej silnika, olej skrzyni i płyn chłodniczy to kompletniutki VR gotowy do jazdy waży 250Kg.
Nie, raczej niemożliwe, nosiłem samemu skrzynię, co prawda DZL, ale to prawie to samo co CCM i nie miałem jakiegoś wielkiego problemu z nią. 40-50kg to raczej maksimum.Adanio pisze:Skrzyni nie wazyłem ale jakbym miał strzelac to powiedziąłbym że waży dużo więcej niż blok - może okolice 70kg?