Strona 2 z 3

: wt lis 13, 2007 21:11
autor: wozo
MAPET pisze:ty daj no wieksze foto :P

Obrazek
fajne te mapety :D:D

a tak sie akurat sklada, ze mam pusta puche po takim heinekenie, chcialem juz wyrzucic ale chyba wiem co z nia zrobie :] :] :]

: wt lis 13, 2007 21:20
autor: MAPET
ladnie tak papugowac :P :green_fuck:

: śr lis 14, 2007 22:13
autor: wozo
MAPET pisze:ladnie tak papugowac :P :green_fuck:
To twoj pomysl ? Jezeli tak, to powinienes sie ceiszyc, ze ktos chce go zaporzyczyc. Mozesz pobierac tantiemy jak ZAiKS :)

: śr lis 14, 2007 23:31
autor: MAPET
wozo pisze:To twoj pomysl ?
no moj a czyj :P

hehe nei no spoko przeciez zartuje :P u mnei to nie koniec heinekena :P

: pt lis 16, 2007 12:06
autor: tirsone
MAPET,

ja mam obudowę z plexi ale nie jestem zachwycony ...bo nie do końca udało mi się osiągnąć zamierzony kształt ;) więc heineken to bardzo kuszący pomysł :chytry: ... najwyżej poszukam innego browarka :grin:

: śr lis 21, 2007 18:08
autor: wozo
Dzisiaj wskrzesilem auto i przy okazji "naprawy" modulu zdjalem stozek i zalozylem seryjna puche z seryjnym filtronem.

Gdy przeszlo rok temu zakladalem stozek myslalem, ze to najfajniejsza rzecz w aucie. Teraz po jego zdjeciu i przejechaniu paru km moge smialo stwierdzic, ze teraz dopiero auto zaczelo jezdzic :)

Nie bylem na rolkach, ale auto odczuwalnie jest duzo mocniejsze na dole.
Od 2000 rpm czuc wcisniecie gazu. Przy 3000 rpm natomiast kola miela w miejscu :satan:
W gornym zakresie obrotow teoretycznie auto powinno miec mniej mocy, ale wyzszy moment na dole powoduje, ze jazda jest po prostu bardziej lagodna i przyjemniejsza. Do tego cisza ... !!
Warunki: zimno i morko, na zimowkach.

Narazie stozek idzie lezakowac do garazu :hehe:


Kolejnym stage bedzie wkladka i dziurki w puszce, moze jakis sensowny nawiew spod auta jezeli uda mi sie to jakos wykombinowac.

: śr lis 21, 2007 18:38
autor: lawrai
ehhee ja juz też to udowodniłem nie jednej osobie ...

Ogólnie nie rób dziurek w puszcze bo naładujesz gorącego powietrza z komory . Najlepiej wsadz wkładke K&N (nawilżoną) i doprowadz do seryjnej puszki dolot z pod zderzaka . Możesz też pomyśleć nad power rurą do seryjnej puchy i odłączeniu odmy od dolotu i przepłukaniu kolektora ssącego benzyną (wewnatrz) . Pozdr :bajer:

: sob lut 13, 2010 19:53
autor: Terpis
U mnie to wyglada tak :bigok: Stozek K&N pod ten wlasnie model silnika ABF :grin:


Obrazek

: sob lut 13, 2010 20:11
autor: kotekavr6
u mnie tez jezdzi stozek juz 2 lata,nic sie niedzialo tylko po przekroczeniu 3 tys obrotow odglos jak w samolocie w kabinie,wiec kupilem wklad filtra sportowy,i mormalna pucha filtra z dziurami od spodu,odglos sie skonczyl jest w miare spoko i roznicy niewidze tez zapiernicza lepiej niz na zwyklym wkladzie filtra-passat b4 vr6 a w golfie dalej jest stozek :grin:

: sob lut 13, 2010 20:45
autor: Terpis
Nie wiem moze mi sie tylko wydaje ale ta pucha daje jakis dodatkowy dzwiek takiego echa jak sie wkreca w wolnych obrotow :green_fuck: Podoba mi sie to :okej:

: sob lut 13, 2010 22:27
autor: Dj Darecki
lawrai pisze:Ogólnie nie rób dziurek w puszcze bo naładujesz gorącego powietrza z komory .
A powiedz mi , po co w puszcze jest klapka skierowana w stronę wydechu . Mam puchę wersja USA w której znajduje sie klapka dociskana przez sprężynę ....
wozo pisze:W gornym zakresie obrotow teoretycznie auto powinno miec mniej mocy,
Teoretycznie max do kilku koni . Stożek to wyłącznie efekty dźwiękowe :)



PozdraVWiam

: sob lut 13, 2010 23:37
autor: tirsone
Terpis pisze:Stozek K&N pod ten wlasnie model silnika ABF :grin:
też mam w takiej puszcze :)
i dźwięk jest faktycznie fajowy :)

A pamiętasz numer/model tego stożka?

: sob lut 13, 2010 23:50
autor: Dj Darecki
tirsone pisze:A pamiętasz numer/model tego stożka?
Pewnie 57-0143-1 :)

: sob lut 13, 2010 23:58
autor: tirsone
Dj Darecki pisze:Pewnie 57-0143-1 :)
ja to mam sam stożek K&N ale znacznie większy :) tzn dłuższy