Strona 2 z 3

: czw paź 25, 2007 12:53
autor: BARANMC1
VR, słyszałem o jednym ale ewidentna wina pseudo mechanika

: czw paź 25, 2007 17:49
autor: BestIa2
wiec po co przeplacac :rotfl: :bigok:

: czw paź 25, 2007 18:36
autor: MAPET
czyli co mimo wszytsko lancuch sie nei zrywa? nie ma niebezpieczenstwa?

: czw paź 25, 2007 18:51
autor: VR
MAPET pisze:czyli co mimo wszytsko lancuch sie nei zrywa? nie ma niebezpieczenstwa?
najwięszą bolączką są prowadnice, wycierają się, pękają

: czw paź 25, 2007 18:54
autor: MAPET
i wtedy kapa?

: czw paź 25, 2007 20:02
autor: BestIa2
MAPET pisze:i wtedy kapa?
wtedy tak bo nie ma odpowiedniego naciagu i prowadzenia.

: ndz lut 10, 2008 19:41
autor: malolat
sorki za odgrzebywanie tematu, ale temat wlasciwie ten sam wiec po co dublowac :)

przy wymianie uszczelki pod glowica mialem plan ogarnac temat napinaczy i wogle rozrzady, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byly powycierane ani nic z tych rzeczy - stan ok :)

lancuch tez byl na miejscu :)

po czym poznac ze nalezalo by go wymienic ?? jakies metody pomiarowe, czy moze tylko oganoleptycznie - na oko ?? - wiem ze wymiana nie zaszkodzi, ale moze nie jest konieczna??

dodam ze auto rocznik 92 - blisko 300kkm, bujnie sie jeszce licznikowe 240 ;> (ntw 219 gps:), ciezkie (passat kombi :) ale szalu w osiagach nie ma i trzeba cisnac zdrowu zeby sie odepchnelo...

wydaje mi sie ze jest troche slabawe i cianie z wysoku=ich obrotow >3500 :) wiem ze nie diesel, ale pojemnosc i moment powinien przelozyc sie na "podwyzszona" elastycznosc :)

auto pomyka lepiej niz tdi 66kW, ale nie lepiej niz kr na digi :D

nowe swiece, przewody, kopolka, palec, cisnienie po 13 ;) jakichs wielkich progow na cylindrach nie ma :satan:, wody nie bierze :) oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia i nie jest jakos szczegolnie oszczedzany :satan: wiec z tym problemu nie ma... (no i jezdzi na sekwencji :D - ale rozmawiamy o benzynie)

zadnych bledow z vaga, ani innych widocznych usterek...

jakies sugestie ?? :)

: pn lut 11, 2008 02:01
autor: fazaa
nie potrzebana jest wymiana zebatek..... ja wymienilem caly rozrzad oprocz zebatek czyli dwa lancuchy slizgi i napinacze..... moc podniosla sie i nastala cichosc w silniku .... pracuje ideanie..... normalnie teraz tylko siedziec i sluchac i popijac browca :okej:

: pn lut 11, 2008 22:30
autor: wozo
malolat pisze:oleju tak ze 3 litry miedzy zmianami, ale uszczelniacze zaworowe do ogarniecia
to faktycznie masz cos do ogarniecia

: śr lut 27, 2008 02:02
autor: mmaniek8
To ja też sie podepne

Wymieniam rozrząd i chcę ustawić na znakach koło wału- a znak jest tylko na kole... ( tu są znaki jakie powinny być http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain7.jpg ) zostało mi do odkręcenia jeszcze koło zamachowe i chciałem zblokować za pomocą blaszek wałki ( http://www.agthompsonfamily.com/vw/TimingChain9.jpg ) lecz nijak niemoge ich tam wsadzić... czy az tak sie różni ten silnik na fotkach (mk4) od mojego w mk3?? Dalej będzie tak samo jak w tej poradzie http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409 czy mam się jeszcze przed czymś ustrzec??

Z góry dzięki za odp . pozdrawiam!

[ Dodano: 27 Lut 2008 01:19 ]
acha i jeszcze jedno pytanko czy wymiana rozrządu dodaje mocy- słyszałem takie opinie... mój AAA ma w tej chwili 148 000 (nie pytajcie czy prawdziwy) :goof:

: śr lut 27, 2008 19:24
autor: wozo
mmaniek8, a byles z nim na hamowni ? jak Ci odpala na zimnym silniku ?

: śr lut 27, 2008 23:56
autor: mmaniek8
na hamowni niebyłem (po kupnie musiałem wymienić halla i podłączyć lambde bo kabelek był urwany) Na zimnym silniku jak odrazu go kręce to z 2s musze go pokręcić ale znalazłem sposób przy przekręcaniu kluczyka na pozycje uruchomienia jest taki "martwy moment" i na nim przytrzymam kluczyk i dalej przekręce to pali jak dziecko :grin: a co to ma wspólnego z moimi zapytaniami??

: pt mar 07, 2008 20:18
autor: duszek82
potrzebuje schemat bądz rysunek rozrządu do VR6 bo mam problem z jego ustawieniem :-k

: pt mar 07, 2008 22:05
autor: lawrai
duszek82 pisze:potrzebuje schemat bądz rysunek rozrządu do VR6 bo mam problem z jego ustawieniem :-k


było już na forum nie raz ... musisz szukać ale że jesteś świeży to łap link ze zdjęciami :

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1264409

Pozdr