Mk2 V6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn kwie 25, 2005 01:10

i tak bedziesz musial zmieniac tylny most bo ci sie rozsypie pod wplywem tej mocy ale od czego??
chyba od jakiegos quattro najlepiej caly komplet

czy ta skrzynia co ja masz do zalatwienia jest od quattro??
bo jak nie to chyba niepodejdzie do 4x4
ile dales za syncro??



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt kwie 26, 2005 00:59

skrzynka jest od quattro z czujnikiem polozenia walu ta buda to niejest takie jakies synchro bo z tylu ma tarcze jest 3 dzwiowe i nieposzezanea dalem 2200 :crazy: + silnik to joz jest 9tys mam nadzieje ze to poswiecenie da jakis rezultat wrzuc fotke silnika bo robiles joz niedlugo pierwsze przymiarki :food:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt kwie 26, 2005 01:11

mówisz i masz :grin:
ale nie recze za siebie jak wiele osob pochlapie monitory jak zobacza co chcesz wcisnac do mk2 :hmm:
takze prosze bardzo: :satan:
SZCZECIN Rulezzzzz :helm:



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt kwie 26, 2005 01:33

MK2 4X4 tylni most moze od pasata wcisne tam jest jakies inne sprzeglo a jak nie to zaopatze sie w cos takiego od s4 a joz mam pzeplywke alles teraz tylko 2X IC mysle nad takimi od s2 2,2 turbo sa dobre



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt kwie 29, 2005 19:54

wow, chlopaki, chyba zartujecie :o :>



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt kwie 29, 2005 20:05

Niestety nie w szczecinie same mocaze na swapach wiec czemu by niezmatowac takiego potwora ktory bazowo ma 265km i 400nm na 1000kg tylko kwestia czy damy rade to tam wcisnac :niewiem: ale mam wieze ze tak i zaznacze sie w historii mk2:satan:



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt kwie 29, 2005 22:12

Ta twoja buda syncro miała silnik 1H lub PG, czyli G60. Tak mówi ETKA.



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt kwie 29, 2005 22:25

ale dziwne bo stylu byl napis synchro a powinien byc rally jeszcze musze zobaczyc tylni most czy dyfer niewiem jak to sie zwie sadze ze to najbardziej wiarygodne bedzie bo niby ktos zakladal na tyl tarcze a niepowinno ich byc w synchro wiec jak jeszcze mozesz to podaj mi oznaczenia tych mostow a ja sprawdze jaki mam :pub: wielkie dzieki



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt kwie 29, 2005 22:37

To był G60 syncro. Tak z tego wszystkiego wynika. Girlingi 280 z przodu, Lucasy 239 z tyłu.
Tu jest link do opisu takigo Golfa:
http://www.doppel-wobber.de/g2_g60sync.html



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn maja 02, 2005 23:06

1 6 D pisze:Ta twoja buda syncro miała silnik 1H lub PG, czyli G60. Tak mówi ETKA.
Dodam dla sprostowania. Chociarz PG i 1H to prawie to samo to nigdy w G60 syncro nie bylo 1H. Pozdro
A projekt jest co najmniej ambitny!



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz maja 08, 2005 13:24

WOW!! czekam na pierwsze przymiarki tej bestii w budzie MK2 !!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » ndz maja 08, 2005 13:49

1 6 D pisze:To był G60 syncro. Tak z tego wszystkiego wynika. Girlingi 280 z przodu, Lucasy 239 z tyłu.
Tu jest link do opisu takigo Golfa:
http://www.doppel-wobber.de/g2_g60sync.html

cos to na tej stronce jest nie tak opisane bo wydaje mi sie ze silniki PG nie miały syncro tylko 1H :foch:


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn maja 09, 2005 13:34

olozwirski pisze:
1 6 D pisze:Ta twoja buda syncro miała silnik 1H lub PG, czyli G60. Tak mówi ETKA.
Dodam dla sprostowania. Chociarz PG i 1H to prawie to samo to nigdy w G60 syncro nie bylo 1H. Pozdro
A projekt jest co najmniej ambitny!
Pomylka, G60 syncro mialo 1H



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt maja 10, 2005 00:06

Dobra powiedzcie jak mam rozszyfrowac co tam bazowo siedzialo bo glownie o tylni most sie rozchodzi czy mam ten slaby czy ten mocniejszy bo byly 2 wersjebo chamulce i cala reszta mogla byc kabinowana jakies numety mostu z etki bym prosil bo niestety jej niemam to sprawdze co tam siedzi :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości