: śr lip 18, 2007 13:52
Gotowca albo rozbitą/uszkodzoną KOMLETNĄ MkIII z VR`emXabingo pisze:Z tego co mówicie to bardziej się opłaca kupić gotowca. Czyż nie?
Gotowca albo rozbitą/uszkodzoną KOMLETNĄ MkIII z VR`emXabingo pisze:Z tego co mówicie to bardziej się opłaca kupić gotowca. Czyż nie?
nie, bo to bedzie MKIII VR6 a nie MKII VR6.Xabingo pisze:No tak myślałem, że będzie to koszt koło tysiaka.Borys pisze: za włożenie to od 1000 zł robota + ewentualne niezbędne czesci
To może lepiej kupić gotowe MKII VR6 za 8000zł? naprawdę ładne i kolor czarny, alusy itd... Z tego co mówicie to bardziej się opłaca kupić gotowca. Czyż nie?
Ale mam namiary na gościa który ma MK II z silnikiem VR6. Siedzi prawie cały czas w Niemczech, a Golf stoi w garażu w Polsce i jest nie używany. Powiedział mi za niego 8000zł.Borys pisze: nie, bo to bedzie MKIII VR6 a nie MKII VR6.
Nigdy się tego nie wie...Xabingo, kupno gotowego auta to totajna porazka jak dla mnie, nawet ni ebedziecie wiedzieli co tam było robione
Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PFBorys pisze:Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
nowa skrzynka jest The Best
jakbyscie potrzebowali impulsator od mk3 to mam jakis i na gratisie moge oddac...t-tas pisze:zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PFBorys pisze:Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
nowa skrzynka jest The Best
nie wiecie przypadkiem dlaczego nie działa prędkościomierz- licznik z mk3 podpięty do wiązki z mk2-działa wszystko poza licznikiem, licznik z mk3 na wiązce kabinowej z mk3 podpięty pod instalację z mk2-nie działa nic w liczniku- proszę o porady
nie działa bo brakuje sazilania na zegaryt-tas pisze:zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PFBorys pisze:Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
nowa skrzynka jest The Best
nie wiecie przypadkiem dlaczego nie działa prędkościomierz- licznik z mk3 podpięty do wiązki z mk2-działa wszystko poza licznikiem, licznik z mk3 na wiązce kabinowej z mk3 podpięty pod instalację z mk2-nie działa nic w liczniku- proszę o porady