Strona 2 z 3

: śr lip 18, 2007 13:52
autor: toffic
Xabingo pisze:Z tego co mówicie to bardziej się opłaca kupić gotowca. Czyż nie?
Gotowca albo rozbitą/uszkodzoną KOMLETNĄ MkIII z VR`em

: śr lip 18, 2007 14:33
autor: Borys
Xabingo pisze:
Borys pisze: za włożenie to od 1000 zł robota + ewentualne niezbędne czesci
No tak myślałem, że będzie to koszt koło tysiaka.

To może lepiej kupić gotowe MKII VR6 za 8000zł? naprawdę ładne i kolor czarny, alusy itd... Z tego co mówicie to bardziej się opłaca kupić gotowca. Czyż nie?
nie, bo to bedzie MKIII VR6 a nie MKII VR6.

: śr lip 18, 2007 15:59
autor: Xabingo
Borys pisze: nie, bo to bedzie MKIII VR6 a nie MKII VR6.
Ale mam namiary na gościa który ma MK II z silnikiem VR6. Siedzi prawie cały czas w Niemczech, a Golf stoi w garażu w Polsce i jest nie używany. Powiedział mi za niego 8000zł.

A tutaj zdjęcia, które pochodzą jak widać z OtoMoto:

: śr lip 18, 2007 16:07
autor: Pinhead
Jak ten VR jest w dobrym stanie (hamownia) to brał bym szybko puki się nie rozmyśli ;)

: śr lip 18, 2007 22:10
autor: BARANMC1
Borys, 1000 za włozenie !!!!!!!!!!!!!!!to kur... za darmo , o ile z podłączeniem i ogarnieciem reszty bałaganu to ktos raczej z pasji to robi , czy ty tyle bys wzioł

[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 22:11 ]
Xabingo, kupno gotowego auta to totajna porazka jak dla mnie, nawet ni ebedziecie wiedzieli co tam było robione

: czw lip 19, 2007 11:01
autor: Xabingo
Xabingo, kupno gotowego auta to totajna porazka jak dla mnie, nawet ni ebedziecie wiedzieli co tam było robione
Nigdy się tego nie wie... :)
Zawsze przed kupnem każdy samochód "badam" u znajomego mechanika...

: czw lip 19, 2007 18:52
autor: lawrai
ale tego nie zbadasz bo jest wiele przróbek pod wzgledem instalacji elektrycznej z tego co widzialem u innych jak swapują np. przedmówca BARANMC1 . Samo wsadzenie to nie problem ale gorzej z podpięciem wszystkiego . Pozdr

: czw lip 19, 2007 18:56
autor: zielu
ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90

: czw lip 19, 2007 23:17
autor: Borys
Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
:bigok:
nowa skrzynka jest The Best

: pn sie 13, 2007 22:36
autor: t-tas
Borys pisze:
Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
:bigok:
nowa skrzynka jest The Best
zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PF
nie wiecie przypadkiem dlaczego nie działa prędkościomierz- licznik z mk3 podpięty do wiązki z mk2-działa wszystko poza licznikiem, licznik z mk3 na wiązce kabinowej z mk3 podpięty pod instalację z mk2-nie działa nic w liczniku- proszę o porady

: pn sie 13, 2007 22:58
autor: Adrian1980
t-tas pisze:
Borys pisze:
Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
:bigok:
nowa skrzynka jest The Best
zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PF
nie wiecie przypadkiem dlaczego nie działa prędkościomierz- licznik z mk3 podpięty do wiązki z mk2-działa wszystko poza licznikiem, licznik z mk3 na wiązce kabinowej z mk3 podpięty pod instalację z mk2-nie działa nic w liczniku- proszę o porady
jakbyscie potrzebowali impulsator od mk3 to mam jakis i na gratisie moge oddac...

: wt sie 14, 2007 07:50
autor: Borys
t-tas pisze:
Borys pisze:
Quatro7 pisze:ale z tego co wiem chyba łatwiej z elektryką jak mamy golfa po 90
:bigok:
nowa skrzynka jest The Best
zgadzam się w zupełności- właśnie z kolegą dzidek-82 zamontowaliśmy vr6 do mk2 z nową skrzynką i wszystko cacy gra- zapalił bez problemu, wszystko poza prędkościomierzem działa łącznie z MFA(poza prędkościami i spalaniem-niepodłączony impulsator)-swap był do budy po silniku PF
nie wiecie przypadkiem dlaczego nie działa prędkościomierz- licznik z mk3 podpięty do wiązki z mk2-działa wszystko poza licznikiem, licznik z mk3 na wiązce kabinowej z mk3 podpięty pod instalację z mk2-nie działa nic w liczniku- proszę o porady
nie działa bo brakuje sazilania na zegary
zasilania na zegary, ja u siebie przełozyłem 2 piny i wszystko działa jak fabryka
ale które to piny i w jakiej wiazce MKII czy MKIII bo miałem i taka i taką to juz nie pamietam

: wt sie 14, 2007 20:18
autor: [QT]Devil
Borys może mi pomożesz, mam taki problem że licznik raz działa a raz nie. Bywały momenty że na zmiane z absem, dowiedziałem się że podczas jazdy po dziurach np. robi się zwarcie w skrzynce bezpieczników i to dlatego czy to może być to. Dodam że cały licznik działa oprócz prędkościomierza :(
Powiedziano mi również że rozebrać tą skrzynke i złożyć tak żeby wszystko działało graniczy z cudem. Jest jakiś sposób na naprawe lub chociaż sprawdzenie czy to wina skrzynki?

[ Dodano: 15 Sie 2007 00:48 ]
Moze ktos inny cos powie na ten temat?

POMOCY :)

: śr lis 28, 2007 01:46
autor: Polgi
zeby nowego tematu nie zakładac.
działam tu sobie i u siebie mam skrzynie na wodziki a do skrzyni od vr potrzebuje wybieraka
w sumie tylko?
a co ze sprzegłem cała chydraulike z paska przeżucic ? czy jest na to jakis inny sposób?
dziękowac za kazda wskazówke