Strona 96 z 173
vr6 w mk2 ????
: śr kwie 23, 2014 21:19
autor: dawid018
wtyczka i gniazdo są od sondy tyle ze wtyczka od passata b3 albo innego vw poniżej 92roku a gniazdo z nowszych vw.przelutowac wtyczkę lub gniazdo i będzie po problemie.
vr6 w mk2 ????
: śr kwie 23, 2014 22:11
autor: MateuszCBR
dawid018, tak zrobię dzięki
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Pozostaje jeszcze kwestia immo
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 20:08
autor: kkkacper
Z tego co mi wiadomo to przy sondach nie nalezy nic lutowac.. wejdz na allegro i poszukaj wtyczek.. jest masa ludzi ktora nowymi vw handluje wiec na bank cos znajdziesz
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 22:14
autor: MateuszCBR
kkkacper, sonde już ogarnąłem, ecu oddałem do magika który mi wylutował immo i usłyszałem piękne ,, wruuummmm ''. Ale mam znów malutki problemik, mam nadzieję że ostatni. Nie wiem gdzie idzie wężyk podciśnienia z przepustnicy, jak zatkam wyjście z przepustnicy to silnik pracuję ładnie i równo a jak jest nie zatkane to faluje na obrotach. Gdzie powinien iść ten wężyk ? Bo nie mogę znaleść drugiego wejścia
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 22:23
autor: dawid018
yyyy w przepustnicy chyba nie ma podciśnienia.przynajmniej u mnie.silnik wczesniej miał LPG??
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 22:43
autor: szczepan69
Nirwiem który ale mój co wychodzi od przepustnicy , to niewiem czy nie powinien iść do obudowy filtra powietrza, taki mały kruciec przy przypustnicy, ale niewiem o jaki tobie chodzi
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 22:46
autor: MateuszCBR
dawid018, silnik był bez gazu, dokładnie chodzi mi o to
![Obrazek](http://www.iv.pl/images/31872590257038804608.jpg)
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 22:54
autor: Dziku VR6
zatkaj i tyle. on idzie do zaworka do filtra weglowego.
vr6 w mk2 ????
: czw kwie 24, 2014 23:09
autor: MateuszCBR
Dziku VR6, dzięki
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Chyba już teraz mam wszystko ogarnięte
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
vr6 w mk2 ????
: pt kwie 25, 2014 06:25
autor: dawid018
MateuszCBR, masz nowszą przepustnicę więc pewnie wyjście fabryczne ale jak dziku pisał zatkaj i po problemie.w sumie mam podobnie jak ty tyle ze jak u mnie wszystkie podciśnienia szczelne to faluje na obrotach a jak jedno wyjście zostawie odetkane to się uspokaja.do dziś nie wiem co jest przyczyną
vr6 w mk2 ????
: pt kwie 25, 2014 11:55
autor: szczepan69
ja tez mam go zaslepionego, ale dalej obroty faluja czekam na paczke z zsilniczkiem krokowym, gdzie ten listonosz
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
vr6 w mk2 ????
: pt kwie 25, 2014 13:53
autor: szczepan69
Jest paczka i jest silniczek, od paska B3 2.0, ale podłączyłem i wysokie obroty ma,chyba ze zle podpiolem kable bo wtyczka jest inna,i pomyliłem +z-, zdemontowalem i moczy się w słoiku z benzyna,lipa obroty ma pod 3tys,niewiem czy silniczek też kicha czy cos innego???
vr6 w mk2 ????
: pt kwie 25, 2014 23:05
autor: szczepan69
mam pytanie czy możliwe jest ze przy instalacji elektrycznej vr6 z roku 1996 jeżeli faktycznie taki rocznik niema podpięcia kostki do kompa pod vag???w moim przypadku tak niema
vr6 w mk2 ????
: sob kwie 26, 2014 00:36
autor: klintonMK2
na pewno ma. szukaj szaro-białego i żółtego kabla w jednej wtyczce, pewnie idą od kompa tylko już w kabinie przy skrzynce brakuje Ci reszty instalacji. interesuje Cie szaro-biały kabel (linia K)
chyba że masz immo, to już z samej puszki immo wychodzi pojedynczy szary kabelek do diagnozy (linia K)