Strona 96 z 173

vr6 w mk2 ????

: śr kwie 23, 2014 21:19
autor: dawid018
wtyczka i gniazdo są od sondy tyle ze wtyczka od passata b3 albo innego vw poniżej 92roku a gniazdo z nowszych vw.przelutowac wtyczkę lub gniazdo i będzie po problemie.

vr6 w mk2 ????

: śr kwie 23, 2014 22:11
autor: MateuszCBR
dawid018, tak zrobię dzięki :pub: Pozostaje jeszcze kwestia immo :banghead:

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 20:08
autor: kkkacper
Z tego co mi wiadomo to przy sondach nie nalezy nic lutowac.. wejdz na allegro i poszukaj wtyczek.. jest masa ludzi ktora nowymi vw handluje wiec na bank cos znajdziesz ;)

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 22:14
autor: MateuszCBR
kkkacper, sonde już ogarnąłem, ecu oddałem do magika który mi wylutował immo i usłyszałem piękne ,, wruuummmm ''. Ale mam znów malutki problemik, mam nadzieję że ostatni. Nie wiem gdzie idzie wężyk podciśnienia z przepustnicy, jak zatkam wyjście z przepustnicy to silnik pracuję ładnie i równo a jak jest nie zatkane to faluje na obrotach. Gdzie powinien iść ten wężyk ? Bo nie mogę znaleść drugiego wejścia :los2:

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 22:23
autor: dawid018
yyyy w przepustnicy chyba nie ma podciśnienia.przynajmniej u mnie.silnik wczesniej miał LPG??

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 22:43
autor: szczepan69
Nirwiem który ale mój co wychodzi od przepustnicy , to niewiem czy nie powinien iść do obudowy filtra powietrza, taki mały kruciec przy przypustnicy, ale niewiem o jaki tobie chodzi

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 22:46
autor: MateuszCBR
dawid018, silnik był bez gazu, dokładnie chodzi mi o to Obrazek

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 22:54
autor: Dziku VR6
zatkaj i tyle. on idzie do zaworka do filtra weglowego.

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 24, 2014 23:09
autor: MateuszCBR
Dziku VR6, dzięki :pub: Chyba już teraz mam wszystko ogarnięte :rotfl:

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 25, 2014 06:25
autor: dawid018
MateuszCBR, masz nowszą przepustnicę więc pewnie wyjście fabryczne ale jak dziku pisał zatkaj i po problemie.w sumie mam podobnie jak ty tyle ze jak u mnie wszystkie podciśnienia szczelne to faluje na obrotach a jak jedno wyjście zostawie odetkane to się uspokaja.do dziś nie wiem co jest przyczyną

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 25, 2014 11:55
autor: szczepan69
ja tez mam go zaslepionego, ale dalej obroty faluja czekam na paczke z zsilniczkiem krokowym, gdzie ten listonosz :grin:

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 25, 2014 13:53
autor: szczepan69
Jest paczka i jest silniczek, od paska B3 2.0, ale podłączyłem i wysokie obroty ma,chyba ze zle podpiolem kable bo wtyczka jest inna,i pomyliłem +z-, zdemontowalem i moczy się w słoiku z benzyna,lipa obroty ma pod 3tys,niewiem czy silniczek też kicha czy cos innego???

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 25, 2014 23:05
autor: szczepan69
mam pytanie czy możliwe jest ze przy instalacji elektrycznej vr6 z roku 1996 jeżeli faktycznie taki rocznik niema podpięcia kostki do kompa pod vag???w moim przypadku tak niema

vr6 w mk2 ????

: sob kwie 26, 2014 00:36
autor: klintonMK2
na pewno ma. szukaj szaro-białego i żółtego kabla w jednej wtyczce, pewnie idą od kompa tylko już w kabinie przy skrzynce brakuje Ci reszty instalacji. interesuje Cie szaro-biały kabel (linia K)

chyba że masz immo, to już z samej puszki immo wychodzi pojedynczy szary kabelek do diagnozy (linia K)