vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wtyczka i gniazdo są od sondy tyle ze wtyczka od passata b3 albo innego vw poniżej 92roku a gniazdo z nowszych vw.przelutowac wtyczkę lub gniazdo i będzie po problemie.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Z tego co mi wiadomo to przy sondach nie nalezy nic lutowac.. wejdz na allegro i poszukaj wtyczek.. jest masa ludzi ktora nowymi vw handluje wiec na bank cos znajdziesz
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
kkkacper, sonde już ogarnąłem, ecu oddałem do magika który mi wylutował immo i usłyszałem piękne ,, wruuummmm ''. Ale mam znów malutki problemik, mam nadzieję że ostatni. Nie wiem gdzie idzie wężyk podciśnienia z przepustnicy, jak zatkam wyjście z przepustnicy to silnik pracuję ładnie i równo a jak jest nie zatkane to faluje na obrotach. Gdzie powinien iść ten wężyk ? Bo nie mogę znaleść drugiego wejścia
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
yyyy w przepustnicy chyba nie ma podciśnienia.przynajmniej u mnie.silnik wczesniej miał LPG??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Nirwiem który ale mój co wychodzi od przepustnicy , to niewiem czy nie powinien iść do obudowy filtra powietrza, taki mały kruciec przy przypustnicy, ale niewiem o jaki tobie chodzi
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
zatkaj i tyle. on idzie do zaworka do filtra weglowego.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
MateuszCBR, masz nowszą przepustnicę więc pewnie wyjście fabryczne ale jak dziku pisał zatkaj i po problemie.w sumie mam podobnie jak ty tyle ze jak u mnie wszystkie podciśnienia szczelne to faluje na obrotach a jak jedno wyjście zostawie odetkane to się uspokaja.do dziś nie wiem co jest przyczyną
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ja tez mam go zaslepionego, ale dalej obroty faluja czekam na paczke z zsilniczkiem krokowym, gdzie ten listonosz
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Jest paczka i jest silniczek, od paska B3 2.0, ale podłączyłem i wysokie obroty ma,chyba ze zle podpiolem kable bo wtyczka jest inna,i pomyliłem +z-, zdemontowalem i moczy się w słoiku z benzyna,lipa obroty ma pod 3tys,niewiem czy silniczek też kicha czy cos innego???
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
mam pytanie czy możliwe jest ze przy instalacji elektrycznej vr6 z roku 1996 jeżeli faktycznie taki rocznik niema podpięcia kostki do kompa pod vag???w moim przypadku tak niema
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
na pewno ma. szukaj szaro-białego i żółtego kabla w jednej wtyczce, pewnie idą od kompa tylko już w kabinie przy skrzynce brakuje Ci reszty instalacji. interesuje Cie szaro-biały kabel (linia K)
chyba że masz immo, to już z samej puszki immo wychodzi pojedynczy szary kabelek do diagnozy (linia K)
chyba że masz immo, to już z samej puszki immo wychodzi pojedynczy szary kabelek do diagnozy (linia K)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości