Strona 94 z 173

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 04, 2014 23:07
autor: szczepan69
dobra sprawdze te przekazniki

Re: vr6 w mk2 ????

: pn kwie 14, 2014 21:48
autor: august_90
Panowie,
Aktualnie mam cały "przód" na mk3/vento vr6 w mk2. Jest szeroko i żadnego koła, nawet 7,5J nie włoże, bo lekko gwint w dół i trze.
Czy jeśli wymienie zwrotnice na te z passka b4 vr6, wahacze z mk2 i krótkie półośki to będzie OK ? Czy zwrotnice z passka a z mk3 różnią się czymś?

vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 00:19
autor: Filip1.3
Zwrotnica z passata b4 vr6 i golfa 3 vr6 jest taka sama. Jest ona zaprojektowana do współpracy ze skośnym sworzniem, którego się nie montuje do wahaczy z golfa 2.
Tzn. da się skręcić po kilku szlifach, będzie to działać, da się jeździć, geometrie też da się zrobić, lecz przy takim zestawie będą cofnięte koła o 2-3cm.
Wynika to z przesunięcia osi sworznia względem osi pionowej zwrotnicy właśnie o tę wartość. Wahacz z GTI niweluje to przesunięcie.

vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 06:50
autor: dawid018
august_90 pisze:Czy jeśli wymienie zwrotnice na te z passka b4 vr6
zwrotnice musisz mieć z passata b3 vr1 91rok albo z g60 wtedy da się to poskładać na prostych sworzniach.

jakie masz et na tych kolach??masz negatyw z przodu?? bo ja bez problemu upchnę 9 cali z et ok 35-40

Re: vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 14:05
autor: august_90
dawid018 pisze:
august_90 pisze:Czy jeśli wymienie zwrotnice na te z passka b4 vr6
zwrotnice musisz mieć z passata b3 vr1 91rok albo z g60 wtedy da się to poskładać na prostych sworzniach.

jakie masz et na tych kolach??masz negatyw z przodu?? bo ja bez problemu upchnę 9 cali z et ok 35-40
Nie mam negatywu. Kolega proponował, żeby zrobić negatyw na gwincie i góre piasty wypchać i tak to skręcić. Co myślisz?
ET15, 7,5J, 16' Azev A 5x100 z przoda mogła by być lepsza guma, 195/40/16 ale narazie siedzi 205/45/16. Zdjęcie niżej:

Obrazek

Obrazek

vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 20:00
autor: dawid018
august_90, negatyw robisz na śrubach które skręcają mcpersona ze zwrotnicą.troche lipne ET bo dość wysokie.przy et 25-35 koło powinno się schować.
w twojej sytuacji zmiana opon i lekku negatyw i koło się schowa.

vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 20:18
autor: szczepan69
Witam ja mam zwrotnice z pasata B3 ale zwykłego wahacze z golfa II 1.6B,mam problem z moim vr 96.rok na module stoi u mechanika bo mi składa resztę gratów w środku,auto paliło jeździł bo odpowietrzał heble itp.silniczek krokowy jest do wymiany i zaworek ciśnienia paliwa ale wymieniony i palił normalnie ,dopóki nie zgasł i tyle teraz nie zaprądzi , paliwo dochodzi iskra jest ??? nie wiem czy wina nie lezy w skrzynce bespieczników bo nie była zamontowana tylko wisiała,i może urwał się jakiś kabel??? jak to sprawdzić czy podpiac pod komputer i może pokaze co jest nie tak czy wystarczy elektryk ten co mi robił instalacje????chyba ze wtryski zatkane bo niema filtra paliwa i moze cos zaciongło z baku pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: wt kwie 15, 2014 23:02
autor: karpiurban
takie pytanie odnosnie wiazki silnika, mam silnik vr6 2.8 aaa z 94 roku, przeplywka na 6 pinow i przepustnica na 3, szukam wiazki i kompa i teraz pytanie, czy kazda wiazka na modul spasuje czy sa jakies roznice? z 2.9 tez moge smialo brac? bo temat juz nie najlatwiejszy, gdzie dzwonie tam wiazki juz nie ma...
No i odnosnie kompa, jakis dokladnie ma byc, czy na 68 pinow i gra?
z gory dzieki za odpowiedzi ;)

Re: vr6 w mk2 ????

: śr kwie 16, 2014 08:11
autor: skrzeku
szczepan69 pisze:Witam ja mam zwrotnice z pasata B3 ale zwykłego wahacze z golfa II 1.6B,mam problem z moim vr 96.rok na module stoi u mechanika bo mi składa resztę gratów w środku,auto paliło jeździł bo odpowietrzał heble itp.silniczek krokowy jest do wymiany i zaworek ciśnienia paliwa ale wymieniony i palił normalnie ,dopóki nie zgasł i tyle teraz nie zaprądzi , paliwo dochodzi iskra jest ??? nie wiem czy wina nie lezy w skrzynce bespieczników bo nie była zamontowana tylko wisiała,i może urwał się jakiś kabel??? jak to sprawdzić czy podpiac pod komputer i może pokaze co jest nie tak czy wystarczy elektryk ten co mi robił instalacje????chyba ze wtryski zatkane bo niema filtra paliwa i moze cos zaciongło z baku pozdrawiam
U mnie skrzynka wypadła z zawiasów i wszystko umarło skończyło się na wizycie u elektryka który wymienił trochę przewodów przy skrzynce, które tego nie wiem nie chciał powiedzieć... jak chcesz sprawdzić czy fura pali i jest to problem paliwa zapodaj do dolotu w kolektor placka , zmywacz do hamulców czy dezodorant lub po prostu samostart pozdr

vr6 w mk2 ????

: śr kwie 16, 2014 18:57
autor: szczepan69
Witam już wszystko ok przekaźnik pompki paliwa wypadał albo lekko się wypioł, głupi nie głupi przekaźnik a tyle problemu i zmartwien silnik pradzi :grin: pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: sob kwie 19, 2014 14:18
autor: szczepan69
Witam mój vr strasznie dymi raz jest czarny dym a raz siwy,nie wkreca sie na obroty niewiem co sie stało jak wziołem go od elektryka tez dymil ale jak sie rozgrzał i mu dałem mu na obroty to nic zero dymu,zawiozłem do goscia co składał mi auto do kupy,nagle zaczoł dymić ,czuc paliwo zaogato ma , co może być przyczyna,silniczek ponoć jest do wymiany, na pewno swiece i kable do wymiany kupiłem nowe i to i to,ale zmienimy w wewtorek czy sonda padła,nie wiem czy nie zdaza spalac czy co???

Re: Odp: vr6 w mk2 ????

: sob kwie 19, 2014 21:12
autor: maj0nez
Jak dymi to znaczy że żyje.

vr6 w mk2 ????

: sob kwie 19, 2014 22:43
autor: szczepan69
TAk ale bez przesady,i czuc strasznie paliwo pewnie bogato ma,zobaczymy po swietach jak zmienie kable i swiece, i sprawdze sonde

vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 20, 2014 09:27
autor: dawid018
niebieski czujnik temperatury sprawdź,ewentualnie czy pompa paliwa wyrabia