vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » czw lip 23, 2009 23:04

Nie tylko koniki uciekają ale też moment może inaczej wyglądac przy różnych obrotach. Przyczyna "nie zbierania się" może też być przepływka, jeśli masz możliwość podmianki z kimś to spróbuj :bigok:



Awatar użytkownika
CichyGTI
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 71
Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Wa-wa/Laski
Kontakt:

Post autor: CichyGTI » pt lip 24, 2009 08:16

przepływke kupiłem używana ale dobrą w 100%. A mam pytanie do Was, czy przewody moga mieć wpływ na moc, kopa? co sie stanie jak do modułu zapłonowego założe przewody od aparatu zapłonowego?



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt lip 24, 2009 19:17

Witam
Ja z kolejnym pytankiem.
Gdzie ma iść przy VR6 wąż (rurka) która odchodzi od serwa ??
ta co jest zaznaczona na fotce ??
Obrazek

I skąd idą te przewody zaznaczone na fotce poniżej ??
Obrazek
Sorry za lamerstwo :)



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » pt lip 24, 2009 20:09

Co na fotce z serwem to nie wiem co zaznaczyłeś ale domyślam że chodzi ci o otwór gdzie przychodzi wężyk od podciśnienia. To co masz zaznaczone zielonym kolorem to regulator ciśnienia paliwa a to w zółtym to przewód podciśnienia który właśnie powinien być podłączony do serwa.



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » sob lip 25, 2009 13:26

No tak, ze złej strony zaznaczyłem :blush:
A regulator ciśnienia paliwa pod co jest podłączony ?
Mam jeszcze dwa pytanka....
Co tutaj ma być podłączone ???
Poprzedni właściciel sobie to poprzerabiał :panna:
Zresztą nie tylko to bo przy tym silniku wszystko jest popieprzone :/
Obrazek

I ostatni tajemniczy wężyk czyli ten co jest podłączony pod wężyk od serwa, ale niestety nie wiem gdzie go podpiąć ...
Obrazek

Już normalnie mam dość składania tego silnika :kac:
Wszystko porozcinane masakra :/

Jeszcze raz sorry za lamerskie pytania :)
:pub:



Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » sob lip 25, 2009 16:52

na pierwszej focie masz zatkany otwór odmy...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: krisu919 » ndz lip 26, 2009 15:28

pokaz więcej tego wężyka ale mi się wydaje ze on ma być podpięty z ten wężykiem co masz zaznaczony zielonym kołkiem na wcześniejszym zdjęciu



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » ndz lip 26, 2009 15:57

krisu919 pisze:pokaz więcej tego wężyka ale mi się wydaje ze on ma być podpięty z ten wężykiem co masz zaznaczony zielonym kołkiem na wcześniejszym zdjęciu
Niestety nie ma mnie dzisiaj na miejscu, ale ten wężyk odchodzi od wężyka który wychodzi z serwa ... I przechodził właśnie w tym samym miejscu co leży na lewą stronę silnika ... :kac: cholera nie wyrobię się z odpaleniem na Maniee :grrr:

[ Dodano: Nie Lip 26, 2009 19:00 ]
Dobra, już do tego doszedłem bo idzie do węża odchodzącego od przepustnicy :)
Ale niestety wiadomość zła :/
Pompa podaje paliwo na listwe wtryskową lecz niestety wtryski już nie podają dalej ...
Prawdopodobnie będzie nadal coś z elektryką (z jakąś wiązką) lub z kompem :/
Z tego co się orientuje to na wtryski "+" jest stały a po przekręceniu stacyjki jest podawany od kompa "-" ...
ale i tak niestety już nic nie wiem z tym silnikiem :kac:



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » pn wrz 21, 2009 22:09

Witam panowie mam pytanie odnosnie swapu. Tak jak wyczytalem wszystko powinno pójsc jak po masle tylko interesuje mnie chlodnica. Z czeka ja wziasc itp. Duzo przerabiania.
Co do samego swapu to dawca mk3 golfik, sanki z golfa czyli wystarczy wyjechac z jednego wjechac do drugiego, belka przednia pod silnik z passata b3 i tak samo pedaly z passata . Co do elektryki to cala sie przerzuca kompletna wiązkę jak mamy cale auto. Jakies komplikacje wynikna. Dodam ze mk2 chce poszezyc i pójdzie caly przód z wachaczami do mk2 i tak samo tylna belka do mk2 z mk3. Tylko zostaje nieszczesna chlodnica. Moze ktos podpowie co i jak wziasc. Mam pytanie jeszcze jedno orjentacyjny czas przeszczepu. Dodam ze jestem w stanie wyjac silnik z elektryka ze swojego autka i wstawic nowy silnik z belka. Ile czasu zajmie podlaczenie tego wszystkiego. Moze ktos pomoze.



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » wt wrz 22, 2009 00:36

mendrek, chlodnica podchodzi od g60 albo 1.6GTD. i taka styknie.gdzie mozna kupic?? najszybciej na szrocie labo allegro.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt wrz 22, 2009 07:18

toudi pisze:albo 1.6GTD
z tego co pamiętam to te chłodnice mają nie z tej strony króćce do węży


Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt wrz 22, 2009 09:32

Z dobrej mają



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » wt wrz 22, 2009 10:54

Dzieki ok mysle ze sie uda tylko ktos bedzie musioal kabelki mi pomuc podlaczyc zeby to gralo bo z tego jestem zielony. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » wt wrz 22, 2009 16:25

Chłodnica pasuje idealnie na wysokośc i szerokość od passata b3 VR6 z 92-93 roku na bank bo sam sobie taką nową kupowałem w zamienniku TYC i kosztowała ok 200 zł.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości