Strona 87 z 173

vr6 w mk2 ????

: pt gru 27, 2013 17:44
autor: forestmk2
ja do siebie dawalem rozporke staffaObrazek

vr6 w mk2 ????

: pt gru 27, 2013 21:09
autor: Dziku VR6
Ja mam z alu z 16v i tylko musialem uchwyt zbiorniczka wyrownawczego przerobić.
Obrazek

vr6 w mk2 ????

: pt gru 27, 2013 23:31
autor: spawer
dzieki kupuje rozporke staffa jednak solodnie wyglada

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 11:59
autor: manekgti
Panowie poszukuję informacji o swapie 2,3 V5 do mk2 , przestudiowałem już całe 87 stron tematu i rozumiem że wszystko ma się jak w przypadku VR6? w moim przypadku ma być to auto do codziennej jazdy więc zamierzam wrzucić silnik razem ze skrzynią z V5, nie znalazłem tylko info odnośnie licznika , a chciał bym zostawić ori z mk2, poratujecie jakimiś linkami?
pozdro

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 12:10
autor: dawid018
skrzynia z v5 nie bardzo nadaje się do jazdy na codzień.jest krótka i ma gdzieś ok 3 tys obr przy 100km/h.

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 16:12
autor: Dziku VR6
Na codzien sie nadaje.. tylko bez zmiany 5tego biegu w trasy troche uciązliwa
dawid018 pisze:ma gdzieś ok 3 tys obr przy 100km/h.
Nie wiem czy są wytrzymalsze. ja juz DZL zajechałem na roznicowym teraz pakuje EBS takze z 5tką z TDI

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 18:23
autor: dawid018
do jazdy na codzień proponuje wsadzić bebechy z diesla.mocoowo silnik spokojnie wyrabia zeby rozpędzić auto,co prawda przy wysokich biegach a niskich obrotach robi się mułowato za to spalanie znacznie niższe

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 22:38
autor: manekgti
ja podchodzę do tego tak że skoro fabryka tak wypuściła i ludzie jeżdżą tym na codzień to i ja będę jeździł, w sumie może przesadziłem że na co dzień bo golfa mam jako zabawkę no ale ścigać się tym też nie będę, a wracając do tematu jak wygląda sprawa z zegarami ktoś coś podpowie?

Re: Odp: vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 22:56
autor: maj0nez
manekgti pisze:ja podchodzę do tego tak że skoro fabryka tak wypuściła i ludzie jeżdżą tym na codzień to i ja będę jeździł, w sumie może przesadziłem że na co dzień bo golfa mam jako zabawkę no ale ścigać się tym też nie będę, a wracając do tematu jak wygląda sprawa z zegarami ktoś coś podpowie?
Zależy czy masz na module czy na aparacie

vr6 w mk2 ????

: pn gru 30, 2013 22:58
autor: Dziku VR6
sciągasz z impulsatora ze skrzyni tą gore z wtczką i wkladasz line z golfa 1.3 i masz sprawny predkosciomierz na liczniku z mk2 :chytry:

vr6 w mk2 ????

: wt gru 31, 2013 09:04
autor: manekgti
ok dzięki za podpowiedzi, jak już będę miał silnik to będę zadawał kolejne pytania :smirk:

vr6 w mk2 ????

: czw sty 02, 2014 16:33
autor: Adz@r
Witam. Słabe skrzynie CCM to nie mit. Podsyłam zdjęcie ukazujące co się stało z moją skrzynią przy zmianie z 1 na 2 bieg gdy ledwo spokojnie ruszyłem z miejsca. Ale przechodząc do sedna sprawy, ryzykowalibyście zostawienie takiego docisku itp które zostało przedarte przez koło zębate które wyskoczyło ze skrzyni a dokładniej układu różnicowego? Czy lepiej kupić używkę zamach docisk itp i czy opłaca się oddać komuś do stoczenia i wyważenia oraz dokupić sprzęgło? Skrzynia EBS z 2001r już czeka. :pub:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

vr6 w mk2 ????

: czw sty 02, 2014 20:58
autor: Dziku VR6
Jak sprzeglo bylo ok to ja bym dał do wywazenia calosc i smigał dalej.
PS. ladne spustoszenie..

vr6 w mk2 ????

: czw sty 02, 2014 21:09
autor: dawid018
tyle ze wyważenie tego może kosztować tyle co inny uzywany dobry docisk.