Strona 87 z 173
vr6 w mk2 ????
: pt gru 27, 2013 17:44
autor: forestmk2
ja do siebie dawalem rozporke staffa
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_374a934e4b2f1b5ca838558303011.jpg)
vr6 w mk2 ????
: pt gru 27, 2013 21:09
autor: Dziku VR6
Ja mam z alu z 16v i tylko musialem uchwyt zbiorniczka wyrownawczego przerobić.
![Obrazek](http://img404.imageshack.us/img404/4461/10x5.jpg)
vr6 w mk2 ????
: pt gru 27, 2013 23:31
autor: spawer
dzieki kupuje rozporke staffa jednak solodnie wyglada
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 11:59
autor: manekgti
Panowie poszukuję informacji o swapie 2,3 V5 do mk2 , przestudiowałem już całe 87 stron tematu i rozumiem że wszystko ma się jak w przypadku VR6? w moim przypadku ma być to auto do codziennej jazdy więc zamierzam wrzucić silnik razem ze skrzynią z V5, nie znalazłem tylko info odnośnie licznika , a chciał bym zostawić ori z mk2, poratujecie jakimiś linkami?
pozdro
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 12:10
autor: dawid018
skrzynia z v5 nie bardzo nadaje się do jazdy na codzień.jest krótka i ma gdzieś ok 3 tys obr przy 100km/h.
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 16:12
autor: Dziku VR6
Na codzien sie nadaje.. tylko bez zmiany 5tego biegu w trasy troche uciązliwa
dawid018 pisze:ma gdzieś ok 3 tys obr przy 100km/h.
Nie wiem czy są wytrzymalsze. ja juz DZL zajechałem na roznicowym teraz pakuje EBS takze z 5tką z TDI
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 18:23
autor: dawid018
do jazdy na codzień proponuje wsadzić bebechy z diesla.mocoowo silnik spokojnie wyrabia zeby rozpędzić auto,co prawda przy wysokich biegach a niskich obrotach robi się mułowato za to spalanie znacznie niższe
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 22:38
autor: manekgti
ja podchodzę do tego tak że skoro fabryka tak wypuściła i ludzie jeżdżą tym na codzień to i ja będę jeździł, w sumie może przesadziłem że na co dzień bo golfa mam jako zabawkę no ale ścigać się tym też nie będę, a wracając do tematu jak wygląda sprawa z zegarami ktoś coś podpowie?
Re: Odp: vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 22:56
autor: maj0nez
manekgti pisze:ja podchodzę do tego tak że skoro fabryka tak wypuściła i ludzie jeżdżą tym na codzień to i ja będę jeździł, w sumie może przesadziłem że na co dzień bo golfa mam jako zabawkę no ale ścigać się tym też nie będę, a wracając do tematu jak wygląda sprawa z zegarami ktoś coś podpowie?
Zależy czy masz na module czy na aparacie
vr6 w mk2 ????
: pn gru 30, 2013 22:58
autor: Dziku VR6
sciągasz z impulsatora ze skrzyni tą gore z wtczką i wkladasz line z golfa 1.3 i masz sprawny predkosciomierz na liczniku z mk2
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
vr6 w mk2 ????
: wt gru 31, 2013 09:04
autor: manekgti
ok dzięki za podpowiedzi, jak już będę miał silnik to będę zadawał kolejne pytania
![smirk :smirk:](./images/smilies/smirk.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw sty 02, 2014 16:33
autor: Adz@r
vr6 w mk2 ????
: czw sty 02, 2014 20:58
autor: Dziku VR6
Jak sprzeglo bylo ok to ja bym dał do wywazenia calosc i smigał dalej.
PS. ladne spustoszenie..
vr6 w mk2 ????
: czw sty 02, 2014 21:09
autor: dawid018
tyle ze wyważenie tego może kosztować tyle co inny uzywany dobry docisk.