forestmk2 pisze:wlasnie jaka powinna byc i jak to sprawdzic
najprościej manometr w listwe i jazda
a tu ode mnie problem
Witam mam kilka problemów po swapie
1 auto nie dogrzewa sie wymieniony termostat na WAHLER-a ogólnie okazało sie że węże wodne od chłodnicy były na odwrót, zrobiłem jak należy według etki nowy termostat przy normalnej emeryckiej jeździe po 11km woda ma 70 stopni olej też po 18km mamy 86 stopni olej i woda równo kreska nad 70 licznik passatowski
2 sprawa sypie strasznie błędami sondy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
19-10 - Lower Limit - Intermittent
oryginalna sonda zmieniłem ją uszczelniłem wydech wiec jest igła aż do końcowego z żadnego spawu nawet nie pierdnie
i dalej to samo błąd sondy ale inszy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
dolot szczelny wszystkie opaski poskręcane
spalanie do 2.5 tys emeryt stajl 15.5 literka 98
dolot stożek przepływka reszta
wydech: odcięty od kata mocowanie do portek,potem rura 60mm sonda w rurze + reszta ori gti 16v od kr
czujnik temp silnika(niebieski 2 pinowy ) pokazuje przy takich temp około 250ohm porównywalnie jak w RV bo mam takiego też
Dawca pochodził z passata b3 91 rok wiec dużo kompem sie nie dowiem