Strona 83 z 173

Re: Odp: vr6 w mk2 ????

: wt paź 29, 2013 17:09
autor: Gwiazdor
forestmk2 pisze:moja pompa ostatnio padla wiec kupilem nowke 3 barowa. Niby taka w vrce powinna byc zaczne od filtra paliwa moze tam cos siedzi
A patrzyłeś na wydajność czy tylko na ciśnienie? Bo to że ma 3 bary nie znaczy że da radę w VR

Re: vr6 w mk2 ????

: wt paź 29, 2013 17:10
autor: Gwiazdor
I gdzie masz tą pompę zamontowaną?

vr6 w mk2 ????

: wt paź 29, 2013 17:50
autor: forestmk2
w zbiorniku jest zamontowana. jeszcze jest cos takiego ze jak postoi przez noc nie ruszany to z nim odpali musi chwile pokrecic jakby mu paliwko splywalo z kosza po odpaleniu i zgaszeniu juz pali odrazu. moze wina jest w koszu sam nie wiem

Re: vr6 w mk2 ????

: wt paź 29, 2013 22:21
autor: klintonMK2
forestmk2 pisze:w zbiorniku jest zamontowana. jeszcze jest cos takiego ze jak postoi przez noc nie ruszany to z nim odpali musi chwile pokrecic jakby mu paliwko splywalo z kosza po odpaleniu i zgaszeniu juz pali odrazu. moze wina jest w koszu sam nie wiem
90% kosz, u mnie było dokładnie to samo, wyjąłem go i uszczelki rozsypały mi się w rękach

vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 03:47
autor: forestmk2
tylko czy to bedzie mialo wplyw na to moje nieszczesne przyspieszenie. dzisiaj zabieram sie za przeglad calego ukladu paliwowego

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 08:45
autor: Gwiazdor
Sprawdź jaka jest wydajność tej pompy

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 10:48
autor: klintonMK2
forestmk2 pisze:tylko czy to bedzie mialo wplyw na to moje nieszczesne przyspieszenie. dzisiaj zabieram sie za przeglad calego ukladu paliwowego
sprawdź czy jak stoi auto w miejscu to wkręca się chętnie do końca. jak tak to masz odpowiedź. w czasie jazdy paliwo pływa po zbiorniku, jak przyspieszasz to ucieka do tyłu, kosz jest po to, żeby cały czas była w nim pewna ilość paliwa

vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 12:20
autor: dawid018
Gwiazdor pisze:Sprawdź jaka jest wydajność tej pompy
z ciekawości zapytam jaka powinna być??

vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 13:16
autor: forestmk2
wlasnie jaka powinna byc i jak to sprawdzic

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 30, 2013 19:43
autor: kmb92
forestmk2 pisze:wlasnie jaka powinna byc i jak to sprawdzic
najprościej manometr w listwe i jazda
a tu ode mnie problem
Witam mam kilka problemów po swapie
1 auto nie dogrzewa sie wymieniony termostat na WAHLER-a ogólnie okazało sie że węże wodne od chłodnicy były na odwrót, zrobiłem jak należy według etki nowy termostat przy normalnej emeryckiej jeździe po 11km woda ma 70 stopni olej też po 18km mamy 86 stopni olej i woda równo kreska nad 70 licznik passatowski
2 sprawa sypie strasznie błędami sondy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
19-10 - Lower Limit - Intermittent
oryginalna sonda zmieniłem ją uszczelniłem wydech wiec jest igła aż do końcowego z żadnego spawu nawet nie pierdnie
i dalej to samo błąd sondy ale inszy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
dolot szczelny wszystkie opaski poskręcane
spalanie do 2.5 tys emeryt stajl 15.5 literka 98
dolot stożek przepływka reszta
wydech: odcięty od kata mocowanie do portek,potem rura 60mm sonda w rurze + reszta ori gti 16v od kr
czujnik temp silnika(niebieski 2 pinowy ) pokazuje przy takich temp około 250ohm porównywalnie jak w RV bo mam takiego też

Dawca pochodził z passata b3 91 rok wiec dużo kompem sie nie dowiem

vr6 w mk2 ????

: pt lis 01, 2013 13:11
autor: Arczix
to ze licznik pokazuje 70 stopni to akurat w tych passatach b3 czesta przypadlosc.

Blad sondy wyskakuje odrazu czy po przygazowce ??

Prawdopodobnie srednie wartosci zbierane przez komputer wybiegaja od normy daltego taki blad. Spowodowane to moeze byc nieszczelnoscia na dolocie lub niewydlonoscia pompy paliwa wewntualnie zalewaniem. Ciezko sprawdzic bez chwilowych danych pracy silnika

vr6 w mk2 ????

: sob lis 02, 2013 19:02
autor: kmb92
kmb92 pisze:00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
po krótkim przejechaniu
kmb92 pisze:00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
odrazu po odpaleniu jak chwile pochodzi nie musze przegazować ale to inna sonda
pracuje na bogato wszystko okopcone jak bym dieslem jeździł pompa aam czy vr te same błędy tyle że na aam nie chce wogóle jechac bo paliwa brakuje
w takim razie pytanie z innej beczki przy emeryt stajl/zwykła jazda bez ganianek jaką temp powinien mieć olej i po ilu km przykładowo jeśli ktoś mógł by sprawdzić było by super ja mam mobila 10w40 podobno olej też robi swoje u mnie przy spokojnej jeździe bez żadnych korków trzyma 80-82 stopnie chyba że depnę to 86
podmienie jeszcze licznik na taki z mk3 i sprawdzę jaką on temp pokazuje

vr6 w mk2 ????

: sob lis 02, 2013 20:41
autor: Arczix
Ja u siebie mam temp oleju 90 przy spokojnej, jak paluje to 99 do 110. Jazda po autostradzie z duza predkoscia po czasie około 120-125 stopni.

vr6 w mk2 ????

: śr lis 06, 2013 16:54
autor: kmb92
Pare pytań vr 55pin 91 rok
to co zaznaczone na zdjęciu 2 piny i ta wtyczka są połączone razem ze sobą od czego to jest i ewentualnie czy musi być podpięte Obrazek
Obrazek


to co zaznaczone na żółto po kabelkach wiem żę idzie to do pompki elektrycznej od wody na silniku też średnio wiem do czego to podpiąć w moim dawcy jeśli sie nie myle to te rzeczy nie były podłączone :shock: kabel czerwonobiały wsuwka ojciec
Obrazek
żółty czujnik temperatury jeden kabel idzie do licznika z niego 2 idzie w okolice skrzynki bezpieczników i nie jest do niczego podłączony dodam że nie posiadałem w tym aucie sterownika od wentylatorów i pompki wody elektrycznej
pojedynczy kabel kolor brązowo czerwony wsuwka matka