Strona 9 z 173

: czw kwie 09, 2009 07:53
autor: Gwiazdor
No albo stożek bym zamontował i zrobić dolot albo zamontować Airboxa np simoty tylko ciekawe jak to jest z jakością...

: wt lip 07, 2009 17:13
autor: krzaś
Witam. Od świeże trochę temat. Planuje wstawić vr6 do mk2. Moje pytanie na sam początek to, czy podpasuje silnik vr6 z passata SYNCRO i czy dopasuję do tego motoru skrzynie manualną.

Pozdawiam Krzaś

: wt lip 07, 2009 19:12
autor: TAZ
krzaś pisze:Witam. Od świeże trochę temat. Planuje wstawić vr6 do mk2. Moje pytanie na sam początek to, czy podpasuje silnik vr6 z passata SYNCRO i czy dopasuję do tego motoru skrzynie manualną.

Pozdawiam Krzaś
Silnik pasuje, a jak masz skrzynie na syncro to tylko kupić trzeba flansze napędową przegubu i już masz krótką skrzynię. Jak chcesz długą skrzynię to CCM z każdego MK3 i passata b3 lub b4.

: wt lip 07, 2009 20:34
autor: krzaś
TAZ, wielkie dzięki.

: wt lip 07, 2009 21:54
autor: CichyGTI
Witam, ja natomiast mam problem w moim vr6 mk2 z wentylatorami a w sumie z ich brakiem bo się nie odpalają, słyszałem ze można je zastąpić przekaźnikami tak wyczytałem w innym temacie. Może ma ktoś jakiś schemat ja je podłączyć? I czy czujnik w chłodnicy uruchamia 1 i 2 bieg wiatraka/wentylatora? Dodam ze silnik był z passata b4 z 94r z climatronikiem teraz nie mam klimy. A wiatraki podłączone na krótko chodzą i na 1 i na 2 biegu. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki jak je odpalić żeby było dobrze.

: śr lip 08, 2009 08:54
autor: TAZ
Masa na silnik wiatraka stała z akumulatora, plus z akumulatora do czujnika, z czujnika pierwszy i drugi bieg do silnika i gotowe. Zrób to tak jak przy starym silniku miałeś. Ot cała filozofia. A jak nie wiesz jak to wykminić to poproś TheGwiazdora bo mu robiłem to w aucie i może na weekendzie ci jakieś fotki cyknie.

: śr lip 08, 2009 09:06
autor: CichyGTI
Dzięki spoko dam rade, nie wiedziałem czy czujnik czy ten układ odpala wiatraki za 1 i 2 gim biegu, teraz wiem ze spokojnie można obejść ten moduł od wiatraków i klimy.

Mam jeszcze problem ze stukotem w granicach 800-1500 obrotów, podobno wymiana samego napinacza hydro pomoże. Był temat o tym napinaczu ale w innym silniku jak AAA, mam AAA i czy w tym silniku można od tak sobie wykręcić napinacz i wsadzić nowy?

Z góry dzięki za pomoc.

: śr lip 08, 2009 09:43
autor: Gwiazdor
CichyGTI pisze:Mam jeszcze problem ze stukotem w granicach 800-1500 obrotów, podobno wymiana samego napinacza hydro pomoże. Był temat o tym napinaczu ale w innym silniku jak AAA, mam AAA i czy w tym silniku można od tak sobie wykręcić napinacz i wsadzić nowy?
Wsadź nowy nie jest to wielki koszt samego napinacza. W ASO są bardzo dobre ceny na to i zawsze to oryginał. Ale jest z tym dużo roboty więc jak już będziesz robił napinacz to sprawdź ślizgi i łańcuchy bo może warto wymienić na zaś.

: śr lip 08, 2009 10:10
autor: CichyGTI
Pewnie warto wymienic na nowe, kwestja kasy podobno graty do vr6 wgranicach 800-1000zł narazie nie mam tyle kasy, ale stukot musze skasowac,zrobic wentylatory i zakupic przepływke bo tez jest walnieta. Rozumiem ze nie musze sciagac obudowy roarządu zeby napinacz wymienic?wykrecam stary wkrecam nowy(po zalaniu go olejem).

Do Gwiazdora, podobno masz wentylatory na przekaźnikach, możesz mi podesłać jakieś fotki czy podopowiedzieć które kable z czujnika uruchamiaja który bieg w wentylatorach? Przekaźniki mam juz kupione bezpieczniki kable tez, potrzebuje wskazówek który z 3 kable z czujnika za co odpowiada.

: śr lip 08, 2009 15:57
autor: Gwiazdor
Mogę Ci porobić fotki na weekendzie ale musiałbym sprawdzić który kabel za który bieg odpowiada

: śr lip 22, 2009 21:50
autor: CichyGTI
Witam ponownie,Vr w moim mk2 już śmiga ale nie do końca jak powinien, z wentylatorami się już uporałem ale nie do końca nie chodzi na pierwszym biegu. Ale to pewnie wina czujnika w chłodnicy ważne ze działają i chłodzą. Teraz wystąpił kolejny problem już ostatni mam nadzieje. Mianowicie silnik się wkręca chodzi na 6 garach ale nie ma mocy(siły, kopa). Listwa wtryskowa daje paliwo równomiernie iskra jest(moduł sprawny) przepływka sprawna. Przewody nowe świece też. Tarcza sprzęgła jest dobra tak powiedział gość od sprzęgieł który je nabija i regeneruje. Już sam nie wiem co może być. Pompa daje mało paliwa i nie wystarcza żeby miał kopa no sam już nie wiem co to może być? Na Vag-u błedów zero. Czasem wyskakuje czujnik położenia wału ale to jak jest silnik wyłączony-norma. I dziś raz wyskoczył 281 błąd. Miał ktoś podobne jazdy z Verem?

: czw lip 23, 2009 18:42
autor: Wrobel Gda
rozrząd zmieniony? :bajer:

: czw lip 23, 2009 19:11
autor: CichyGTI
rozrządu nie dotykałem poza napinaczym z tyłu w obudowie dałem nówke z ASO. rozrząd moze byc przyczyna tego ze nie ma mocy?

: czw lip 23, 2009 22:30
autor: krisu919
tak kolego przez rozrząd może Ci uciec kilka koni koledze w VR6 uciekło 8 KM po wymianie rozrządu moc wróciła