Strona 79 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: sob sie 10, 2013 15:06
autor: Adz@r
Mastercinek pisze:Panowie gdzie schowaliście ECU po swapie? Oryginalne miejsce w podszybiu wydaje mi się słabą opcją bo wydaje mi się, że może go sięgnąć woda... :/
Przykładowo ja umieściłem tam gdzie miałem w 1.8 RP, a skoro fabryka tam przewidziała kompa od 1.8 który wymiarami się nie różni od 2.8 więc woda tam nie będzie wchodzić, jeśli osłonę kompa będziesz miał i podszybie całe oraz kanały spływowe drożne.

Odp: Re: vr6 w mk2 ????

: sob sie 10, 2013 16:33
autor: Gwiazdor
Mastercinek pisze:
Gwiazdor pisze:Jak przeczytasz temat to się wszystkiego dowiesz
Uwielbiam takie odpowiedzi, dzięki za pomoc! :)
Łatwiej byłoby nic nie odpisywać ale w ten sposób zyskałeś pewnie z +5 pkt do zaj***stości ;)
Współczuję bo jakbyś się trochę wysilił to byś znalazł odpowiedź na twoje pytanie.

vr6 w mk2 ????

: sob sie 10, 2013 23:03
autor: dawid018
Mastercinek pisze:Panowie gdzie schowaliście ECU po swapie? Oryginalne miejsce w podszybiu wydaje mi się słabą opcją bo wydaje mi się, że może go sięgnąć woda... :/
ze 3 albo 4 strony wczesniej już ta kwestia była poruszana.

panowie dziś zczytałem błędy z mojego vr6 i wyszło coś takiego:
01247-Activated Clorocal Filter EVAP
00281-Vehicle speed sensor
00525-Oxygen Sensor G39
00513-Engine Speed sensor

czy któryś z tych błędów znacząco wpływa na prace silnika??poza oczywiście 00525 bo to sonda, i czy ktoś może polecić jakiś dobry zamiennik sondy??bo w używane nie będe się bawił

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 11, 2013 15:53
autor: klintonMK2
nic oprócz sondy nie ma tu znaczenia :) miałem zazwyczaj te same błędy oprócz sondy. żeby zniknął ten EVAP to trzeba wpiąć cokolwiek we wtyczkę od zaworka podciśnieniowego do filtra węglowego (pewnie go nie masz jak każdy), żeby ecu "widziało" że on jest. 00513 zawsze na zgaszonym silniku występuje, a 00281 to nie wiem czemu wychodzi, bo masz licznik z mk3 i jakby impulsator był uszkodzony to by Ci nie działał licznik, może nie ma komunikacji impulsator-ecu. ale to nie wpływa na pracę silnika :pub:

Mastercinek ja mam ecu wpuszczone do środka auta przez zaślepkę po stronie pasażera przewidzianą na wiązkę silnika (2 takie same dziury jedna nad drugą jak po stronie kierowcy) trzeba było się trochę nagimnastykować żeby wtyczka przeszła, ale weszło :)

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 11, 2013 18:47
autor: dawid018
klintonMK2 pisze: 00281 to nie wiem czemu wychodzi, bo masz licznik z mk3 i jakby impulsator był uszkodzony
to pewnie dlatego ze licznik z mkIII a impulsator z passata albo mkIV już nie pamiętam dokładnie.
czyli trzeba szukac nowej sondy

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 11, 2013 22:47
autor: Arczix
ALe jak dalej masz ten błąd z sonda ?? Pracuje CI normlanie jak sprawdzasz w VCDS ?? bo mam ten sam blad

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent

A sonda pracuje w VCDS i ten sam blad mi wywala przy 3 roznych sondach ktore poprawnie w innych samochodach działały.

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 11, 2013 23:40
autor: dawid018
Arczix pisze:Pracuje CI normlanie jak sprawdzasz w VCDS
a co to jest vcds?? ja mam stary typ kompa i w nim moge tylko odczytać i skasować błędy.
problem z autem mam taki ze czasami wydaje mi sie ze nie trzyma mocy a po przegazowaniu obroty mocno spadają po czy ustawiaja się w prawidłowym zakresie.

vr6 w mk2 ????

: pn sie 12, 2013 07:36
autor: Arczix
VCDS to nowy VAG com.

Faktycznie na starym kompie nie sprawdzisz parametrow pracy silnika wiec pomiar miernikiem zostaje. Sprawdz czy grzalka chodzi po przekreceniu na zaplon oraz jak zmienia sie napiecie miedzy masa a czarnym kablem sondy. Powinno oscylowac miedzy 0,2-0,9 na wolnych obrotach. Ten pomiar juz na nagrzanym silniku.

vr6 w mk2 ????

: pn sie 12, 2013 09:57
autor: toffic
klintonMK2 pisze:ale to nie wpływa na pracę silnika :pub:
Bujda, ma wpływ

vr6 w mk2 ????

: pn sie 12, 2013 16:12
autor: klintonMK2
dobrze wiedzieć bo od prawie roku nie mam impulsatora w ogóle i jeździ i nic nie mówi ;)

vr6 w mk2 ????

: śr sie 21, 2013 23:31
autor: dawid018
panowie pytanie za 100 punktów.co trzeba zrobić zeby kontrolka od oleju w liczniku nie świeciła??dołożylem sobie zegary ciśnienia oleju,ładowania i temperatury i sygnał do wskażnika ciśnienia oleju dałem z ori przewodu.wszystko gra poza tym ze na liczniku zapala mi sie kontrolka od oleju.licznik z mkIII vr6

vr6 w mk2 ????

: śr sie 21, 2013 23:41
autor: Gwiazdor
Masz dwa czujniki od ciśnienia oleju?

vr6 w mk2 ????

: śr sie 21, 2013 23:59
autor: dawid018
w podstawce mam jedenod temperatury,drugi oryginalny od ciśnienia oleju i trzeci to gruszka vdu z audi z 2 wyjściami na przewody.wkręcona jest zamiast jednego z 2 fabrycznych czujników oleju.

vr6 w mk2 ????

: czw sie 22, 2013 00:33
autor: klintonMK2
jeśli chcesz żeby po prostu nie świeciła, to przewód od tego czujnika który wywaliłeś podepnij do masy ;) widocznie wyrzuciłeś czujnik niskiego ciśnienia oleju ( w sumie zrobiłbym tak samo ;) )

edit: podłączyłeś na ori przewodzie tzn? na gruszkę wpiąłeś ori przewód pod maską, a w środku w aucie obciąłeś ten przewód i podpiąłeś pod dodatkowy wskaźnik? jeśli tak to we wtyczce licznikowej niebieskiej U1 na pinie nr 5 podaj masę i powinno zgasnąć ;) ewentualnie po prostu tam gdzie przeciąłeś kabel od czujnika