vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » sob lip 27, 2013 12:09

Jeszcze jeden podsyłam filmik, nic nie zmieniane samochód przestał tylko noc, i z podłączonym TPS odpala ale mocno kuleje, strzela w dolot i się nie wkręca i zaraz gaśnie, w połowie filmiku odłączyłem tps. Pali na dotyk, trzyma wolne obroty które wiadomo, że falują no i po dodaniu gazu automatycznie gaśnie, wcześniej było tak, że gdy na odpalonym podłączyłem tps to zaczynał idealnie pracować a teraz gdy podłączam to momentalnie gaśnie. Czyli TPS do wyrzucenia? Jeśli tak to przynajmniej będzie powód aby kupić przepustnicę z kolektorem od 2.9 :food:

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » ndz lip 28, 2013 10:29

jak masz silnik ma module to dobrze sprtawdź cewkę i moduł a najlepiej podmień na jakiś z jeżdzącego auta.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » śr lip 31, 2013 21:16

panowie chce podlaczyc pompy od golfa pf pod vr . poda ktos schemat gdzie sei podpiac pod skrzynke od passata b3?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » czw sie 01, 2013 01:42

najprościej mówiąc: najmniejsza z czarnych wtyczek w skrzynce z tyłu (są 3 obok siebie) pin 1 to masa pompy (brązowy) pin 2 to zasilanie pompy (czerwono-żółty). do tego w tej wtyczce jest kabelek fioletowo-czarny jest to sygnał z pływaka z baku. wszystkie te kable łączysz kolorami. z pompy będzie jeszcze pewnie wychodził cienki brązowo-niebieski - jego daj do masy gdziekolwiek



Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » czw sie 01, 2013 20:59

dawid018 pisze:jak masz silnik ma module to dobrze sprtawdź cewkę i moduł a najlepiej podmień na jakiś z jeżdzącego auta.
Moduł i cewka nic nie zmienia. Samochód postał kilka dni, wsiadłem zacząłem kręcić i odpalił tylko, że z pedałem wciśniętym w podłogę i odpiętą wtyczką od przepustnicy. Trzymał wolne (oczywiście falujące) to podpiąłem wtyczkę od przepustnicy i trzymał idealne wolne obroty. Nie tykałem nic aby się nagrzał do włączenia się wentylatorów, gdy już prawie się wentylatory załączyły, obroty zaczęły spadać i kaput. Znów nie chce odpalić, bez różnicy czy podpięta kostka od przepustnicy czy nie, na innym sterowniku to samo. Za kilka dni pewnie znów odpali.. Iskra konia by ubiła, na plaku odpala. Czego może to być wina?? Już nie mam pomysłów.



spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » pn sie 05, 2013 12:55

panowie pare pytan:
1. chłodnica od passata jest za wysoka . od czego bedzie pasowac?
2. silnik kreci ale niema iskry? mam niepodlaczony ten komputerek pod deska rozdzielcza . od czego on jest??
3. czy przekazniku od absu 79 i 178 musza byc podlaczone ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » pn sie 05, 2013 13:25

1. Bodajże stronę wcześniej pisałem, że trzeba przerobić belkę pod chłodnicę od mk2 aby pasowała chłodnica od paska. Ja swoją troszkę powyginałem aby chłodnica niżej usiadła, oraz wywierciłem otwór na bolec od chłodnicy i się zmieściła, chociaż prościej byłoby przeciąć i dospawać kawałek blachy aby niżej była ta belka.
2. Ja u siebie na początku tak miałem bo nie podłączyłem (+) na wtryski który powinien iść w róg skrzynki pod stały (+). A przekaźnik 109 sprawny? Pompkę słychać? a w ogóle ECU masz podłączone ? (ten "komputerek" w podszybiu) Jeśli wszystko masz dobrze podłączone to może coś nie tak z kopułką, palcem albo z cewką/modułem. Radzę najpierw posprawdzać czy wszystko do skrzynki podczepiłeś, a szczególnie cienki chyba czerwono żółty kabel z czerwoną wtyczką, bo to jest (+) i po podłączeniu u mnie iskra się pojawiła.
3. A przekładałeś kompa od ABS'u itp?



spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » pn sie 05, 2013 23:06

1. niechcce kombinowac od czego mozna dac chlodnice?
2. sprawdze ten kabelek, komputer podczepiony


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Odp: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt sie 06, 2013 00:23

Np. szeroka chłodnica od B2 pasuje bo jest podobna na wysokość jak z mk2 ale i tak trzeba dorabiać uchwyty.


Obrazek

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt sie 06, 2013 01:14

z tego co pamiętam kolega lord założył chłodnicę z mk2 TD tyle że obróconą "do góry nogami"
spawer pisze:. silnik kreci ale niema iskry? mam niepodlaczony ten komputerek pod deska rozdzielcza . od czego on jest??
może zrób zdjęcie czy coś, żeby było wiadomo o jakim "komputerku" dokładnie mówisz ;)



spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » wt sie 06, 2013 08:07

a pytanie do uzytkownikow od czego wy daliscie chlodnice?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Odp: Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt sie 06, 2013 09:07

spawer pisze:a pytanie do uzytkownikow od czego wy daliscie chlodnice?
Passat B2 szeroka ale z wąskim rdzeniem. Nie grzeje się ale teraz mam jeszcze 16-rzedowa chłodnicę oleju. Ale przez to że ma wąski rdzeń to można śmiało włożyć chlodnicę klimy, FMIC :-) i chłodnicę oleju :-)


Obrazek

Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » wt sie 06, 2013 13:08

Ja dałem z passka b3 vr6 i tylko belka pod chłodnicę dostała kilka młotków aby ją do dołu podgiąć oraz jeden otwór na bolec nawiercić i tyle :pub:

A tak na marginesie nikt nie ma pomysłu czemu VR nie chce odpalić, tylko załapuje? co sądzicie o czujniku położenia wałka rozrządu? to on, może być sprawcą ?



Awatar użytkownika
MateuszCBR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: MateuszCBR » wt sie 06, 2013 13:58

To ja też mam pytanko, czy skrzynia z VR5 pasuje do VR6 p&p ? Bo zastanawiam się nad skrzynią z VR5 ale 5 bieg z diesla. :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości