Strona 74 z 173

Odp: vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 16:37
autor: Gwiazdor
Mnie TAZ zrobił myk i mam komputer w mocowaniu z 1.8RP.

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 16:47
autor: spawer
panowie kable od stacyjki i cała ta reszte do skrzynki daliscie z golfa czy dawcy?

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 19:32
autor: kmb92
Ja z dawcy dałem tylko wiązkę od silnika na razie i docelowo ABS nic wiecej nie dawałem bo kable od stacyjki idą do skrzynki a ich nie zmieniasz chyba że masz starą skrzynke bezpieczników to nie wiem

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 20:14
autor: spawer
a te kable co ida do rozrusznika i chlodnicy tzn o ta wiazke całą mi chodzi dales od golfa bedzie to dzaialac czy lepiej dac z dawcy?

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 22:21
autor: kmb92
W mojej wiązce kable do rozrusznika i alternatora były w wiązce od dawcy czyli od silnika do chłodnicy jeszcze tak daleko nie dotarłem żeby to poskładać niech ktos się wypowie kto skończył :bigok:
mógł by ktoś zmierzyć ten rant zamachu vr6 u mnie ma 1 cm bez wieńca
Obrazek
i jeszcze jedno tarcza sprzegła od vw passata corrado tak jak na zdjeciu stroną od zamachu do stolika ile ma mm
http://imageshack.us/f/826/hvlt.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
umnie ma 3mm +/- i chyba w tym jest problem

vr6 w mk2 ????

: czw lip 18, 2013 17:54
autor: Adz@r
I co nikt nie ma pomysłu gdzie może być zwarcie po przekręceniu kluczyka na zapłon? dodam, że odpinałem cewkę z modułem, wymieniłem kostkę stacyjki, nawet kupiłem drugi przekaźnik 109, oraz wystarczy, że rozbiorę przekaźnik i go "styknę" to nie musi być zapłon włączony i od razu dym z kabli a dokładniej z kabla idącego do ecu nr 23 czyli + po zapłonie. Przekaźnik na pinach 87 i 30 jest oczywiście tak samo po ułamku sekundy gorący. ECU mam też drugie i nadal to samo. Rozrusznik, kable przejrzane. Powoli się poddaję bo już nie mam nawet pomysłu co wymieniać. Gdy odpiąłem wiązkę silnika (tą skręcaną) to na zapłonie przekaźnik 109 buczy. Jakieś pomysły?? :banghead: Dodam jeszcze, że normalnie słychać pompkę paliwa, oraz pewnie jest też iskra ale nie chcę ryzykować odpalając bo przez ten czas to już pewnie kable by się potopiły..

vr6 w mk2 ????

: czw lip 18, 2013 18:46
autor: dawid018
nasy grześ nie przydusiłeś czymś,może gdzieś pod skrzynkę bezpieczników ci kabel wszedł i sie izolacja przerwała

vr6 w mk2 ????

: czw lip 18, 2013 19:22
autor: Arczix
Proponowal bym poodpinac kostki ze skrzynki bezpiecznikow te od silnika i jest ich chyba 4. I wtedy zobaczyc co sie dzieje. POtem wpinac po kostce i wtedy bedzie wiadomo.

Odp: vr6 w mk2 ????

: czw lip 18, 2013 21:16
autor: Gwiazdor
Mnie takie zwarcie zrobił moduł. Spaliło kabel od modułu do skrzynki a ze skrzynki do stacyjki.

vr6 w mk2 ????

: czw lip 18, 2013 23:55
autor: Adz@r
ja na początku nie miałem iskry i pompka nie chodziła, a przekaźnik cykał, więc pomyślałem że ECU padło więc kupiłem drugie podpinam a tu :ass: to sprawdzam a za skrzynką bezpieczników jeden kabel jakoś luźny, i okazało się że to jest właśnie pin w ecu 23 i w samej kostce w skrzynce się przepalił. Wymieniłem końcówkę, przekręcam zapłon a tu znów smaży.. A skoro smaży po zapłonie, a nawet jeśli po prostu gdy przekaźnik 109 się załączy bez zapłonu i smaży kabel idący do ECU więc to jest coś z "inspekcją" ECU. Wiem, że najpierw Ecu sprawdza położenie wałka rozrządu aby ustalić iskrę, potem daje sygnał na przekaźnik od pompy oraz sygnał na moduł. Moduł odpinałem i nadal topi ten kabel. Jutro będę wypinał kostki z tyłu oprócz tej co idzie do ECU bo wiadomo, że bez niej nie będzie zwarcia.

vr6 w mk2 ????

: pt lip 19, 2013 09:33
autor: forestmk2
Witam panowie mam pytanie jestem w trakcie dopasowywania maski w moim mk2 vr6 i jest problem ze maska opiera sie o silnik a nie jest jescze zamknieta. zwrocilem uwage ze silnik od strony pasażera jest najwyrzej i tam opiera sie maska na wzmocnieniu. wydaje mi sie ze to wina poduszki z tylu bo widac ze poprzedni wlasciciele silnika ja wymieniali i moze byc nie to doradzcie prosze co zrobic zeby silnik poszedl nieco nizej przepraszam za ort.

Re: vr6 w mk2 ????

: pt lip 19, 2013 11:05
autor: Gwiazdor
forestmk2 pisze:Witam panowie mam pytanie jestem w trakcie dopasowywania maski w moim mk2 vr6 i jest problem ze maska opiera sie o silnik a nie jest jescze zamknieta. zwrocilem uwage ze silnik od strony pasażera jest najwyrzej i tam opiera sie maska na wzmocnieniu. wydaje mi sie ze to wina poduszki z tylu bo widac ze poprzedni wlasciciele silnika ja wymieniali i moze byc nie to doradzcie prosze co zrobic zeby silnik poszedl nieco nizej przepraszam za ort.
Było o tym wiele razy. Wystarczy poszukać. Ja mam silnik na oryginalnych poduszkach z tyły a z przodu na T-Mount założony i maska się zamyka bez problemów.

vr6 w mk2 ????

: pt lip 19, 2013 11:25
autor: klintonMK2
ja ostatnio zakładałem nową poduszkę i siedział właśnie od strony pasażera za wysoko. wyjmij poduszkę, rozbierz ją na części pierwsze i sam zobaczysz co i ile trzeba podciąć i przełożyć pod spód ;)

Odp: vr6 w mk2 ????

: pt lip 19, 2013 11:55
autor: Gwiazdor
Oryginalnie też VR leży troche na boczku. Widocznie tak lubi :-)