Strona 73 z 173

Odp: Re: vr6 w mk2 ????

: sob cze 29, 2013 10:34
autor: Gwiazdor
mar_ek pisze:Jak podłączyć spalanie MFA z wiązki vr6 do licznika mkII?
mkII ma spalanie na podciśnienie. przetwornik podciśnienia ma 3 piny +,- i sygnał.
czy mogę pod pin sygnałowy podłączyć kabel fioletowo-biały idący z komputera vr6?
i czy podpinać sygnał vss jeśli tak to gdzie? :helm:
Nie podłączaj...po co masz się stresować 8-)

vr6 w mk2 ????

: sob cze 29, 2013 15:47
autor: spawer
panowie miałem w golfie polosie 90mm , wiec musze kupic półosie od golfa 2 100mm oraz nowe przeguby wewnetrzne oraz zewnetrzne?

vr6 w mk2 ????

: ndz cze 30, 2013 14:00
autor: klintonMK2
tylko przeguby wewnętrzne 100mm, było wiele razy mówione w temacie

vr6 w mk2 ????

: pn lip 01, 2013 15:08
autor: dawid018
Gwiazdor pisze:mar_ek napisał(a):
Jak podłączyć spalanie MFA z wiązki vr6 do licznika mkII?
mkII ma spalanie na podciśnienie. przetwornik podciśnienia ma 3 piny +,- i sygnał.
czy mogę pod pin sygnałowy podłączyć kabel fioletowo-biały idący z komputera vr6?
i czy podpinać sygnał vss jeśli tak to gdzie?


Nie podłączaj...po co masz się stresować
to ja mam odwrotnie.licznik z mkIII i komp z passata b3(spalanie z podciśnienia,komp w metalowej obudowie) jest szansa odpalić spalanie w MFA??

vr6 w mk2 ????

: pn lip 01, 2013 15:21
autor: klintonMK2
piszę po raz 10 ale w końcu rozwiązałem problem ;) pisze dla potomnych. moje objawy: za wysokie obroty na jałowym po odpaleniu (1500 obr), trzymał dopóki się nie nagrzał. sprawdzałem wszystko co się dało i okazało się, że urwany był kabel sygnałowy od TPSa (czujnika położenia przepustnicy). przylutowany, błędy skasowane na vagu i auto żyje ;) (z urwanym kablem sterownik widział otwarcie przepustnicy 106* ;) )

vr6 w mk2 ????

: czw lip 04, 2013 22:58
autor: Pączek
witam, mam problem po roku czasu, wywala mi caly czas blad 00561 Regulacja mieszanki oraz niekiedy 00537 Podgrzewana Sonda Lambda, Regulacja Sona Lambda.
obroty nie wariuja, przez rok czasu zadnego bledu nie bylo, regulator paliwa trzyma, nie ma lewego powietrza, nie mam sondy na podmianke ani przeplywki, powiedzcie mi, mozna na vagu sprawdzic wartosci jakie powinna wskazywac lambda oraz przeplywka? w ktorym bloku pomiarowym mozna to zobaczyc.

vr6 w mk2 ????

: sob lip 06, 2013 16:45
autor: Pączek
czy jak wskazania lambdy pokazuja powyzej 1.03 to jest ona walnieta czy poprostu takie dane sczytuje ??

vr6 w mk2 ????

: ndz lip 14, 2013 14:33
autor: Adz@r
Koledzy, czego może być przyczyna, że pin numer 23 idący z skrzynki do ecu czyli plus po zapłonie, przy przekręceniu zapłonu ma zwarcie i przy samym wejściu do skrzynki się topi? Bo już nie mam sił, jedynie chyba jeszcze jutro kostkę stacyjki wymienię. instalacja po 89r swap AAA z b3 na module. Kable posprawdzane..

@Edit Kostkę stacyjki wymieniłem, nadal to samo :banghead:

vr6 w mk2 ????

: wt lip 16, 2013 20:17
autor: spawer
panowie gdzie upchaliscie komputer od vr6? w lewej czesci podszybia?

vr6 w mk2 ????

: wt lip 16, 2013 21:16
autor: lord5005
spawer, Dokladnie w lewej czesci na ori miejscu i mocowaniach w moim przypadku :grin:

Odp: vr6 w mk2 ????

: wt lip 16, 2013 21:38
autor: Gwiazdor
Ja też mam z lewej na ori miejscu.

vr6 w mk2 ????

: wt lip 16, 2013 23:52
autor: dawid018
a ja mam z prawej :jezor: :jezor:

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 10:14
autor: kmb92
Wnioskuje żeby było w ori miejscu trzeba pociąć instalacje od silnika i zbudować ją od nowa?
A w nieoryginalnym miejscu jak macie go zamocowanego czy nie jest zamocowany tyko leży :grin:

vr6 w mk2 ????

: śr lip 17, 2013 10:58
autor: dawid018
ja mam przykręconą podstawkę na wkręty