Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: Ladro » czw maja 03, 2018 12:23

Interesuje mnie podłączenie zaworu EVAP. Szczególnie w orginale ,a i również po swapie. Z którego króćca z tyłu kolektora dolotowego? Dzięki.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: kkkacper » pt maja 04, 2018 14:08

Wez to wywal w *#cenzura#* xD a krociec z tylu nie ma znaczenia..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: Ladro » pt maja 04, 2018 19:47

Okazuje się ,że ma znaczenie. Mam EVAP wpięty w najgrubszy króciec i okazuje się ,że tam jest takie ssanie, że cewka zaworu nie ma siły .Wystarczy wężyk zagiąć i od razu zawór zaczyna działać.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: kkkacper » pt maja 04, 2018 21:33

Ladro pisze:
pt maja 04, 2018 19:47
Okazuje się ,że ma znaczenie. Mam EVAP wpięty w najgrubszy króciec i okazuje się ,że tam jest takie ssanie, że cewka zaworu nie ma siły .Wystarczy wężyk zagiąć i od razu zawór zaczyna działać.
a w takim ukladzie to jo.. myslalem, ze mowimy o tych co sa takie same, bodajze 2 albo 3 bo teraz juz nie pamietam.. ten najwiekszy jest pod serwo zawsze wykorzystywany jesli mnie pamiec nie myli ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: Ladro » ndz maja 06, 2018 15:50

Kacper a odme masz? Jak tak to z odmy wychodzi króciec ku dołowi i z czym on się łączy? Ja go zaślepiłem.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: kkkacper » pn maja 07, 2018 10:13

ja mam w obydwu autach to wszystko powywalane.. w mk2 zostawilem tylko podcisnienia idace do regulatora paliwa i zaworka sterujacego kolektorem, reszta poszla won w calosci :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Post autor: Ladro » pn maja 07, 2018 17:55

Nie mogę znaleźć fotki wszystkich rurek z tyłu w całości.Wszystko jest albo w połowie albo poucinane.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości