Mi to pasowało, a kto jakie ma półośki to najstarsi górale nie wiedzą, numerów na nich nie ma, a czy w czasie 30 lat eksploatacji już coś z nimi nie było kombinowane to nikt nie wiekkkacper pisze:rysiektr, aa no to moj blad w takim razie.. zwracam honor
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
Re: vr6 w mk2 ????
Ano ja tak mam, polosie z 1.8 automat - przeguby setki i skrzynia vr5 z flanszami setkami z tdi'ka bodaj, ewentualnie polosie z g60 i w/w flansze i przeguby, mialem tak pod tedekiem na skrzyni 02Arysiektr pisze:Możesz zapodać zestaw pomp z KRa PLa itp. albo customową pompę zewnętrzną - tylko raczej będzie głośna.. Albo zbiornik mk3 z pompą z vr6 - dużo jest rozwiązań.grodzki pisze:Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
do vr6 12V na skrzyni z 5b vr5 takie półośki pasują, więc i tu powinny, oczywiście z przegubami 100mm i flanszami w skrzyni zmienionymi na 100.grodzki pisze:Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Toczyć...grodzki pisze:Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?
Rozwiązań jest tyle ile osób na forum. Ja mam przeguby wew. od TDi, zew od MK2 i rozstaw 4x100, sanki od MK3, wahacze od MK 2, a półośki chyba od passata VR6, chłodnicę od transportera, a wentylatory od passata b3, bak MK3 z pompą od VR...
Wszystko wyjdzie w praniu.
Pozdrawiam
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- grodzki
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 23:14
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/okolice Łochowa
vr6 w mk2 ????
Panowie mierzyłem ostatnio kompresje wyszło po 10 Bar na każdym cylindrze. Czy to dobry wynik?
Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
Re: vr6 w mk2 ????
10-13 to wartości dla nowych silników więc chyba tragedii nie ma jak na tyle lat. I tak rozrząd i głowice będe robił to zobaczymy czy się poprawikkkacper pisze:ARNO1, stan normalny to niby 10-13.. ale jak dla mnie to wynik nie za ciekawy..
Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
vr6 w mk2 ????
ARNO1, stan normalny, czy nowy czy stary co to za znaczenie? Logiczne, ze nowy powienien sie w gornym limicie lapac wedlug mnie.. bedziesz mial wszystko na wierzchu to zrob od razu, to nie sa koszta liczone w milinoach , a bedziesz do tego potem wracal? Bezsens
vr6 w mk2 ????
Opisze mi ktoś procedurę wymiany uszczelniacza wału w VR6?
Chodzi o ten przy kole pasowym 054115147B
Chodzi o ten przy kole pasowym 054115147B
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Jedziesz na wulkanizację, wbijasz bieg, naciskasz hamulec, a pan wielkim pneumatem do ciężarówek odkręca śrubę koła pasowego (chyba że masz vag special tool czyli gięty klucz bodajże 46 do zablokowania i rura 3m do odkręcania, ale ja zazwyczaj robię jak wyżej) potem odkręcasz na kilka śrubek dekielek z uszczelniaczem od bloku i od miski, zdejmujesz dekielek, wybijasz uszczelniacz, wbijasz nowy i koniec. Do dokręcenia polecam nową śrubę z ASO lub na starą na 2-3 zwoje gwintu dać delikatnie kleju. Raz mi się odkręciło to koło, co spowodowało ścięcie klina i zdjęło dość dużo materiału z wału, później założone nowe koło nie miało centrowania i ciągle się odkręcało co doprowadziło finalnie do wymiany wału (nie polecam)
Re: swap 2,3 v5 aqn mk3
Wsadzam aqn i mam skrzynie z vra i pasują tylko 4 śruby z przodu z tyłu i z dołu nic nie pasują
Czy każdy tak jeździ bo wszędzie piszą że mają skrzynie z vra i pasuje
Może ktoś coś doradzi
Czy każdy tak jeździ bo wszędzie piszą że mają skrzynie z vra i pasuje
Może ktoś coś doradzi
To byl moj Ventyl http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98648
Ibiza 6K mojej Magdy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=425436
Moje nowe autko A6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=449257
Ibiza 6K mojej Magdy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=425436
Moje nowe autko A6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=449257
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Hejka.
Panowie i Panie. Mam pewien problem z VR6. A mianowicie zalewa świece na wolnych obrotach. Podejrzewam, dwie opcje, albo sondę, albo przepływomierz.
Moja prośba jest taka, czy jesteście w stanie powiedzieć mi czy do sterownika o nr 021 906 258A pasuje przepływka o numerach "021 906 461 / 0 280 213 021"
wtyczka ma 5 pinów (styków, szósty jest pusty), natomiast w przepływce jest ich 6.
Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?
I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
Panowie i Panie. Mam pewien problem z VR6. A mianowicie zalewa świece na wolnych obrotach. Podejrzewam, dwie opcje, albo sondę, albo przepływomierz.
Moja prośba jest taka, czy jesteście w stanie powiedzieć mi czy do sterownika o nr 021 906 258A pasuje przepływka o numerach "021 906 461 / 0 280 213 021"
wtyczka ma 5 pinów (styków, szósty jest pusty), natomiast w przepływce jest ich 6.
Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?
I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Czujnik temp niebieski. Halla e aparacie masz ok?PAPAYOS pisze:Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?
Jak dobrze pamiętam w vr6 pompa ma chodzić dopiero jak sterownik dostaje sygnał z czujnika położenia walu. Ale ręki sobie obciąć nie dam. Za pompę odpowiada przekaznik w miejscu nr12.PAPAYOS pisze:I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości