kupiłeś go na dolnym śląsku?ARNO1 pisze:Jeszcze jedno auto ma kompletną głowice ABT z wałkami, kolektor przerobiony i przepustnica ala ABV, stożek pipercross, kolektor wydechowy baran. Niestety komp jest seryjny i podejrzewam że będę go musiał wymienić aby wszystko miało ręce i nogi
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Re: vr6 w mk2 ????
Dokładnie, chyba 3 lata temu. Jak cos więcej o nim wiesz to daj znać
Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Czy skracał może ktoś z was półosie z prawej strony ta dłuższą nie mamluz na niej i chce ją skrócić może ktoś skracał to pomoce co i jak czy oddać komu co robi takie rzeczy???znalazłem taka firme http://www.motomax.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Z czego ty ją wziąłeś?szczepan69 pisze:nie mam luzu na niej
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
A wahacze i zwrotnice z czego masz?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wahacze zostały te co były ,zwrotnice z passat b3,załozyłem wczoraj półośke ta co była ori ,jest krotsza o jakies 8mm,ale nie ma luzu ,na tej krótszej półośce jest .
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
daj półoś z normalnego mkII 1,6 lub 1,8 powinno być ok.a jak dalej nie będzie to z mkI 1,6 D
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
dałem z golfa 1.6 ten co był,ale dalej a zobacze jak przejade sie czy dalej cos szumi,juro sprawdze jeszcze tak jak mi gosciu powiedział ,zebym odkrecil sruby po obu stronach,i zobaczył czy poloska sie cos cofnie jesli tak to jest ok,jak nie to zle.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- grodzki
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 23:14
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/okolice Łochowa
vr6 w mk2 ????
Siemanko , kupiłem w ostatnim czasie swapa 2.8 24v-ze skrzynia 5 biegów z 2.3vr5 i chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy , żeby nie popełniać dużych błędów - dla osób które odpowiedzą " wszystko jest w temacie wystarczy poszukać " odpowiadam poszukałem i jest mnóstwo sprzecznych odpowiedzi dlatego pytam raz jeszcze
-Z tego co się dowiedziałem , 24v mocowac normalnie na łapać od 12v - czy wtedy ten silnik będzie krzywo wisieć?
-Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?
-Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
-Ze swapem ładuje od razu klime - na jakie wentylatory będzie miejsce pod maską? Custom czy ori z paska ?
-Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
Na poczatek to tyle i z góry dzięki za odpowiedzi
-Z tego co się dowiedziałem , 24v mocowac normalnie na łapać od 12v - czy wtedy ten silnik będzie krzywo wisieć?
-Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?
-Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
-Ze swapem ładuje od razu klime - na jakie wentylatory będzie miejsce pod maską? Custom czy ori z paska ?
-Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
Na poczatek to tyle i z góry dzięki za odpowiedzi
vr6 w mk2 ????
grodzki, bak z pompa z vra,. poloski z 1.8 raczej nei zagraja.. kolo pasowe przetoczyc.. wentylatory mozesz z forda (mondeo) mozesz zakladac, sa cienkie i okrutnie mocne, chinskie slimy sobie daruj..
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Możesz zapodać zestaw pomp z KRa PLa itp. albo customową pompę zewnętrzną - tylko raczej będzie głośna.. Albo zbiornik mk3 z pompą z vr6 - dużo jest rozwiązań.grodzki pisze:Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
do vr6 12V na skrzyni z 5b vr5 takie półośki pasują, więc i tu powinny, oczywiście z przegubami 100mm i flanszami w skrzyni zmienionymi na 100.grodzki pisze:Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości