Ja zrobiłem to w sposób mało profesjonalny, ale działa, przykleiłemel Kozako pisze: aparat zaplonowy ma polamana kostke
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Jeśli dziala to znaczy ze jest ok Ja jak spotykałem połamane kostki w aparatach, to z reguły miały tez popękane przewody do czujnika halla co nie wróżyło długiej i bezawaryjnej pracy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
vr6 w mk2 ????
Bo się nabywa silnik z modułozapłono wichajstrem i multiprzepustnico zasilaczem i problem z głowy
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
witam mam pytanie czy brak jakiegokolwiek podciśnienia chodzi mi o uklad podcisnienia ,umnie brak wszystko zaslepione moze miec wplyw na równa porace silnika na wolnych obrotach,silnik po remoncie obroty faluja,podejrzewam przeplywke samą ewentualnie krokowiec,odpinam wtyczke przeplywki nie ma zadnej różnicy w obrotach,jak odepne krokowiec to różnica jest ,strasznie słychac zasysane powietrze w dolocie (stożek)jak odepne przeplywkę i krokowiec to obroty sa równe,bledów niema, sprubóje zrobic podmiankę.
vr6 w mk2 ????
Hej, ja tutaj z pytaniem o przepustnicę. Wiadomo, przepustnica 2.8 i 2.9 różni się tym garbem wewnątrz. Wiem, że tą z 2.8 można odpowiednio przerobić, aby była taka jak z 2.9, ale czy jest to tak samo możliwe w przypadku elektronicznej przepustnicy? Robił ktoś taki zabieg? Pytam, bo chyba ABV nie miał nigdy elektronicznych przepustnic zintegrowanych z krokowcem?
Re: vr6 w mk2 ????
O proszę, tego nie wiedziałem. Mógłbym Cię poprosić o podanie numeru jaki ma ta przepustnica?Gwiazdor pisze:ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.
Re: vr6 w mk2 ????
To super, będę wdzięczny.Gwiazdor pisze:Pewnie, że tak...
To nie problem, nie pali się.Gwiazdor pisze:ale z samochodem będę się widział gdzieś za 3 tyg.
Żeby nie było, że robię niepotrzebny spam. Tak się złożyło, że w chwili obecnej posiadam wałki z AAA i ABV, zrobiłem z ciekawości zdjęcie porównawcze tych wałków, a konkretniej krzywek, gdyż byłem ciekaw różnicy. Oto efekty jakie uzyskałem
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
Panowie, problem ze swapem na AAA do Corrado, silnik podłączony, rozwiązany problem z pompa paliwa, lecz silnik nie pali, kręci prawie łapie lecz nie odpala, immo usunięte, iskra jest. Corrado 89 g60, swap z Passata b4.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
Sprawdz prEkaznik od pompy a najlepiej zmostkuj go i Sprawdz czy napewo dochodzi paliwo jak sam pewnie wiesz jest paliwo iskra i powietrze musi dzialac ktory masz silnik na aparat czy cewke i przeplywke 4 czy 6 pinowa
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vr6 w mk2 ????
BartesWZL pisze:Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.
sprawdz przekażnik od kompa 109 bez niego nie odpali
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Sprawdź czy dobrze podłączyłeś przewody zapłonowe na świecach i kolejność zapłonu.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości