vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » sob paź 17, 2015 22:01

Stalu pisze:Jak już pisałem, czytaj czytaj czytaj, pytaj i czytaj i znowu pytaj. Ale chcąc turbić vr6 i pytająć o pas przedni od passata to wybacz
Spoko. Nie będę.
Stalu pisze:podstawowy błąd ile możesz rób sam !!!!!!!
Nie ma czasu ... (edit bo źle brzmiało)
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2015 22:29 przez plasma555, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » sob paź 17, 2015 22:06

plasma555 pisze:Spoko. Nie będę.
nie napisałem tego żeby cię obrazić, czy jak tam to odbierasz, po prostu musisz nabyć wiedzy
plasma555 pisze:Nie mam garażu ani czasu niestety. Mam sklepy w kilku miastach i nie mam czasu na to ... A chciałbym! ...
No tu już poszedłeś po bandzie


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » sob paź 17, 2015 22:27

Stalu pisze:No tu już poszedłeś po bandzie
No bo chciałbym :) A to może źle zabrzmiało (bufoniasto nawet)... chciałem tylko nakreślić, że czasu mam mało
Stalu pisze:nie napisałem tego żeby cię obrazić, czy jak tam to odbierasz, po prostu musisz nabyć wiedzy
SPoko nie odebrałem tego w ofensywny sposób :)

ps. edit poszedł.



Awatar użytkownika
Adrian1607
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: czw sty 26, 2012 00:15
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Adrian1607 » ndz paź 18, 2015 14:55

zastanawiam się nad mk2 w vr6 znalazlem taka oferte
http://olx.pl/oferta/vw-golf-mk2-2-8-vr ... 958e006c3c" onclick="window.open(this.href);return false;
Znacie auto? ktos cos wie na ten temat?:)


Moje MK2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=551689" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » ndz paź 18, 2015 15:18

Adrian1607, tu masz temat viewtopic.php?f=87&t=454607" onclick="window.open(this.href);return false;


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » sob paź 24, 2015 10:54

Witam jakie są objawy rozciągniętego łańcucha rozrządu ?????



Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » sob paź 24, 2015 20:19

Witam, ja mam za to trzy pytanka. Po pierwsze, dlaczego silnik na wolnych obrotach się trzęsie, a obroty falują (jakby przestawał chodzić na jeden tłok)? Raz rosną, raz spadają. W trakcie jazdy jest ok, silnik ma mnóstwo mocy i nic się nie dzieje. Zero kopcenia. Odpala za każdym razem bezproblemowo. Problem ten nie zawsze się objawia, bywa, że jest dobrze.
Drugie pytanko, dlaczego wentylatory się nie załączają? Wszystko podłączone, bezpiecznik sprawdzony. Do czujnika temperatury prąd dochodzi, wentylatory sprawdzane na krótko, działają wszystkie biegi. Górny wąż chłodnicy gorący i twardy, nie idzie utrzymać dłonią. Dolny chłodniejszy, też twardy, ale utrzymać ręką da radę, termostat chyba ok w związku z tym. Czyżby czujnik?
No i trzecie, dlaczego zegary nie działają, w ogóle? Po podpięciu wtyczki są martwe, nawet się nie zaświecą? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, wyglądają ok.
Silnik po swapie, pacjent B3.


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob paź 24, 2015 22:58

no w takim ukladzie pozostaje podmienic termowlacznik.. co do zegarow to wiazki tez z passata? Bo miedzy mk II a passatem byly roznice w kablach do zegarow z tego co pamietam..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » ndz paź 25, 2015 03:27

Zakupię nowy termowłącznik i się okaże. Prąd ma, wentylatory działają, więc to pewni on psoci, bo to raczej niemożliwe żeby tak długo się nie włączały, a trochę boję się ryzykować, przegrzać nie trudno...
kkkacper pisze:co do zegarow to wiazki tez z passata? Bo miedzy mk II a passatem byly roznice w kablach do zegarow z tego co pamietam..
Wiązka licznika i licznik zostały stare, czyli po 1.8. Poza licznikiem, to coś tam się różni w 1.8 i w vr6? Stary licznik mam z obrotomierzem - wiązkę już kiedyś przerabiałem pod kątem obrotów, więc dużej różnicy nie powinno być w stosunku do wiązki VR6, jeżeli jakakolwiek jest.


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » ndz paź 25, 2015 13:12

Majki93 pisze:Witam, ja mam za to trzy pytanka. Po pierwsze, dlaczego silnik na wolnych obrotach się trzęsie, a obroty falują (jakby przestawał chodzić na jeden tłok)? Raz rosną, raz spadają. W trakcie jazdy jest ok, silnik ma mnóstwo mocy i nic się nie dzieje. Zero kopcenia. Odpala za każdym razem bezproblemowo. Problem ten nie zawsze się objawia, bywa, że jest dobrze.

Miałem coś podobnego ostatnio. Vag pokazywał błędy sondy lambada... Okazało się że był dziurawy wąż od podciśnienia idący od filtra węglowego do kolektora dolotowego. Jedna odnoga tego węża idzie do odmy - musi być tam wszystko szczelne. Podobnie może się dziać jak będziesz miał nieszczelność z drugiej strony kolektora, na wężu idącym od serwa.


Obrazek


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » ndz paź 25, 2015 13:37

Majki93, a ja z tego co pamietam to pare pinow bylo pozamienianych wzgledem tych wiazek.. reki sobie uciac nie dam, ale warto sprawdzic ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » pn paź 26, 2015 02:13

kkkacper pisze:Majki93, a ja z tego co pamietam to pare pinow bylo pozamienianych wzgledem tych wiazek.. reki sobie uciac nie dam, ale warto sprawdzic ;)
dokładnie i dlatego brakuje Ci plusa po kluczyku (stałego pewnie też skoro nie masz nawet zegarka) a to wszystko ze względu na rozmieszczenie pinów. Spróbuj zrobić mostek między pinami: wtyczka D pin 11 i wtyczka E pin 2, jak to nie pomoże to zapakuj wiązkę zegarów z vr6. Co do wiatraka jeżeli masz ori instalację do wiatraków z vr6 i wymiana termowłącznika nie pomoże to sprawdź bezpiecznik w przekaźniku wiatraków (tym dużym w komorze silnika)

co do falowania na wolnych to 99% wina nieszczelności w dolocie



Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » pn paź 26, 2015 13:43

To już wiem o co chodzi z falowaniem obrotów. U mnie ta rurka wychodząca z kolektora do serwa jest nieszczelna przy samym serwie, bo ta rurka wchodzi u mnie trochę pod kątem, więc pewnie przez to tak się dzieje. Z elektryką licznika popatrzę. Muszę jeszcze podpiąć linię diagnostyczną i zobaczyć jakie ma błędy, bo znowu zaczął pracować na kilka tłoków, a nie na wszystkie. Odpala ładnie i nie kopci, ale wyciąga góra ze 100. Na razie dziękuję, koło piątku, jak wrócę do domu, będę się odzywać z błędami kompa i z tymi falującymi obrotami :)


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » pn paź 26, 2015 19:02

Hejka.

Mam kilka pytań:

Po primo co to za czujnik? Ten niepodpięty 4 pinowy. Ktoś mi wspominał, że od klimatyzacji. Ale nie jestem pewien...
Po drugie primo to gdzie idą wężyki od tych króćców?
(Fotki w poscie)

Ciągle pracuję nad tym swoim wehikułem i nadal nie widać końca a studnia z gotówką wysycha....ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2015 21:15 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości