Genowefa Garage robi coś takiego ale o to nie pytałeś.Dawidtuning pisze:kkkacper, no i to jest konkretna odpowiedz, wiem do kogo uderzyć teraz dzięki
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3234
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
vr6 w mk2 ????
maj0nez, apsik tez robi cos takiego, takze moznaby znalezc kilka osob, ktore to ogarniaja, ja zarzucilem ta, ktora pierwsza przyszla mi do glowy
vr6 w mk2 ????
Panowie mam pytanie. Posiadam pedały od seata toledo1 ABF i belke przednią tez od ABFa i wiem że te rzeczy podejdą do mk2 pod swap ale zastanawia mnie jedno jaką zastosować poduchę. Od vr ale passata b3/b4 czy od mk3?
Re: vr6 w mk2 ????
Mam pytanie trochę z innej beczki. Czy ma ktoś patent na sterownik wentylatorów, który sam wygeneruje dwa biegi ? wiatraki napędzają dwa silniki o łącznej mocy 550W. Tzn Mam wiatraki, które po podłączeniu pracują od razu z maksymalną mocą, a chciał bym, żeby były dwa biegi sterowane termowłącznikiem w chłodnicy. Myślę o sterowniku z passata b5, ale może ktoś ma jakiś sprawdzony patent?
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
vr6 w mk2 ????
a fabryczny termowlacznik jak dziala? Przeciez sa 2 biegi zalezne od temperatury, wiec gdzie problem? Bo chyba nie do konca zrozumialem Twoj problem
vr6 w mk2 ????
fabryczny opornik jest na silniku wentylatora, a termowłącznik i przekaźnik nie ma nic do prędkości obrotowej śmigła prócz rozdzielania zasilania na poszczególne piny silnika
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Panowie Badyl i kkkacper,bardzo Was proszę,jeżeli prowadzicie dyskusję,to róbcie to bez obrzucania się błotem,dobrze?
Posty usunąłem,bo nic nie wnosiły.
Posty usunąłem,bo nic nie wnosiły.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Badyl, najprostsza jest opornica z Audi np 80 v6, taka "blaszka" ok 5cmx15cm z trzema miejscami na kable, jedno to wejście (+) drugie to pierwszy bieg i trzecie to drugi bieg. Audi 80 b4 v6 ma wiatraki fabrycznie takie jak Ty, czyli bez żadnych opornic w sobie.
vr6 w mk2 ????
Panowie czy pedały od seata toledo 1 abf podejdą na swap do mk2 vr6? Bo posiadam takie i belkę tez a nie wiem czy podpasują te rzeczy
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Hejka.
Mam problem z odpaleniem swojego projektu.
Wszystko jest już poskładane natomiast bujam się ze sterownikiem i immo w nim zamontowanym.
W związku z tym mam pytanie wagi wielkiej.
Mam sterownik o nr 021 906 258D. Szukam takiego sterownika na allegro z kompletem immobilaizera (kluczyk, sterownik, pętla), na allegro są takie ale o nr 021 906 256 (z różnymi literkami na końcu). Jak to się ma do mojego sterownika? Czy jak kupię zamiast tego z końcówką 258 - 256 Q i wepną w miejsce starego to silnik zagada?
Czym się różni ten 258 od 256 i co oznaczją te litery na końcu?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
PAPAYOS
Mam problem z odpaleniem swojego projektu.
Wszystko jest już poskładane natomiast bujam się ze sterownikiem i immo w nim zamontowanym.
W związku z tym mam pytanie wagi wielkiej.
Mam sterownik o nr 021 906 258D. Szukam takiego sterownika na allegro z kompletem immobilaizera (kluczyk, sterownik, pętla), na allegro są takie ale o nr 021 906 256 (z różnymi literkami na końcu). Jak to się ma do mojego sterownika? Czy jak kupię zamiast tego z końcówką 258 - 256 Q i wepną w miejsce starego to silnik zagada?
Czym się różni ten 258 od 256 i co oznaczją te litery na końcu?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
vr6 w mk2 ????
klintonMK2, oto właśnie mi chodziło. Będziemy testować. Punkcik poszedł
Dzięki i pozdrawiam
Dzięki i pozdrawiam
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Re: vr6 w mk2 ????
Mam sterownik 256 z końcówką P, pochodzi z Sharana. Może ta inna końcówka sugeruje auto docelowe, ale to tylko takie moje domysły...PAPAYOS pisze:Czym się różni ten 258 od 256 i co oznaczją te litery na końcu?
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
258 to starsze sterowniki na osobnym silniczku krokowym. 256 to nowsze sterowniki na silniczku krokowym wbudowanym w przepustnicę (tzw vr6 OBD2 po 95 roku, czyli golf 3 i passat b4 po 95, sharan itd). Sterowniki z końcówką 256 to już Motronic 3.81 i wszystkie miały immo. Sterowniki te nie pasują zamiennie z 258 i odwrotnie.
Często po określeniu "osprzętu" danego silnika można dobrać do niego sterownik z inną literką (poza 1993 rokiem produkcji vr6 i sterownikiem o końcówce 258 AF, czyli tzw przejściówka) ważne jest: rok produkcji, aparat czy moduł, przepływomierz 6pin czy 4pin, krokowiec osobno czy w przepustnicy. Musisz podać te informacje, to pomyślimy dalej.
Często po określeniu "osprzętu" danego silnika można dobrać do niego sterownik z inną literką (poza 1993 rokiem produkcji vr6 i sterownikiem o końcówce 258 AF, czyli tzw przejściówka) ważne jest: rok produkcji, aparat czy moduł, przepływomierz 6pin czy 4pin, krokowiec osobno czy w przepustnicy. Musisz podać te informacje, to pomyślimy dalej.
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
klintonMK2 pisze:258 to starsze sterowniki na osobnym silniczku krokowym. 256 to nowsze sterowniki na silniczku krokowym wbudowanym w przepustnicę (tzw vr6 OBD2 po 95 roku, czyli golf 3 i passat b4 po 95, sharan itd). Sterowniki z końcówką 256 to już Motronic 3.81 i wszystkie miały immo. Sterowniki te nie pasują zamiennie z 258 i odwrotnie.
Często po określeniu "osprzętu" danego silnika można dobrać do niego sterownik z inną literką (poza 1993 rokiem produkcji vr6 i sterownikiem o końcówce 258 AF, czyli tzw przejściówka) ważne jest: rok produkcji, aparat czy moduł, przepływomierz 6pin czy 4pin, krokowiec osobno czy w przepustnicy. Musisz podać te informacje, to pomyślimy dalej.
Przepływomierz na 6 pinach,
krokowiec na przewodach (nie jest razem z przepustnicą
Kocioł na aparacie zapłonowym.
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości