vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
odpowietrzony jest lepiej niż było, ale jeszcze trochę brakuje na moją jazdę wystarczy , jak bym chciał odpowietrzyć lepiej to co musze zrobić rozebrać wysprzegli przeczyscic i odpowietrzyć , żeby sprzęgło działało jak ma działać
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Ja osobiście zawsze sprzęgło odpowietrzam jak hamulce, w 2 osoby i zawsze wszystko działa jak należy. To chyba najprostsza i najlepsza metoda
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Re: vr6 w mk2 ????
Jestem w trakcie swapa i mam kilka pytan:
Miałem wczesniej PL i moje pytanie czy może zostać pompa paliwa 6 bar, czy ktoś tak jeździł?
Z tego co czytałem to przednia belka(ta na 1 poduche) z mk2 nie pasuje, ma byc z passata b3, i teraz pytanie czy musi byc z vr6 czy z innego silnika podejdzie?
Miałem wczesniej PL i moje pytanie czy może zostać pompa paliwa 6 bar, czy ktoś tak jeździł?
Z tego co czytałem to przednia belka(ta na 1 poduche) z mk2 nie pasuje, ma byc z passata b3, i teraz pytanie czy musi byc z vr6 czy z innego silnika podejdzie?
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
pompa może być, ja tak jeździłem rok czasu i w dodatku na hamowni nawet dało to pozytywny efekt (przy turbo mam ciągle tą samą pompę i daje radę także nie będzie problemu)
belkę najtaniej kupisz od passata b4 TDI jest taka sama jak b3 vr6
belkę najtaniej kupisz od passata b4 TDI jest taka sama jak b3 vr6
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
vr6 w mk2 ????
Dzięki za wskazówki, napewno sie przydają,
Myślałem ze wyzsze cisnienie paliwa może zaszkodzic regulatorowi na listwie, ale skoro mówisz że tak jezdziłes to bedzie dobrze
Rozumiem że belka z passata ma w innym miejscu mocowanie poduchy niż w mk2 ?
Myślałem ze wyzsze cisnienie paliwa może zaszkodzic regulatorowi na listwie, ale skoro mówisz że tak jezdziłes to bedzie dobrze
Rozumiem że belka z passata ma w innym miejscu mocowanie poduchy niż w mk2 ?
vr6 w mk2 ????
Dawidtuning, regulator wlasnie po to jest, zeby regulowal cisnienie.. jakie mialby zadanie jakby cisnienie bylo nizsze niz na nim?
vr6 w mk2 ????
Panowie po sprawdzeniu głowicy, wymianie uszczelniaczy, sprawdzeniu płaszcza wodnego oraz po planowaniu powstały takie wżery. Zakład który wykonał usługe twierdzi, że w niczym to nie przeszkadza i że "uszczelka to dociśnie" co Wy sądzicie? Będzie dobrze? Zdjęcia niżej.
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
to nie stało się przy obróbce, tylko zazwyczaj te głowice mają takie wżery, głównie od jeżdżenia na wodzie. pooglądaj sobie uszczelkę którą wyjąłeś spod tej głowicy. śmiało montuj
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
panowie umie ktoś tu czytać logi ? bo coś nie domaga u mnie w vrce , trochę gratów już wymieniłem i dalej lipa ,
logi są na próbę lecz robione jak nalezy , jak będzie trzeba zrobić innych grup to zrobię .
czekam na pomoc bo już szału dostaje ... aa i dodatkowo mam zmodzoną przepustnicę na wzór tej z 2.9 - kolektor też jest od 2.9 komputer z mapą na 195 KM według poprzedniego sprzedającego
zdążyłem się dowiedzieć że sonda leży i kwiczy i teraz pytanie bo sonda jest z 2.8 Golf 4 204KM czy źle polutowałem przejściówkę ( wg kolorów ) czy ta sonda nie bedzie u mnie działać , czy sonda faktycznie umarła
przydał by mi się schemat obu sond ( aktualnie googluje żeby nie było że idę na łatwizne)
logi są na próbę lecz robione jak nalezy , jak będzie trzeba zrobić innych grup to zrobię .
czekam na pomoc bo już szału dostaje ... aa i dodatkowo mam zmodzoną przepustnicę na wzór tej z 2.9 - kolektor też jest od 2.9 komputer z mapą na 195 KM według poprzedniego sprzedającego
zdążyłem się dowiedzieć że sonda leży i kwiczy i teraz pytanie bo sonda jest z 2.8 Golf 4 204KM czy źle polutowałem przejściówkę ( wg kolorów ) czy ta sonda nie bedzie u mnie działać , czy sonda faktycznie umarła
przydał by mi się schemat obu sond ( aktualnie googluje żeby nie było że idę na łatwizne)
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
vr6 w mk2 ????
LeadPCT-V.A.G, pierwsza podstawowa kwestia - NIE LUTUJE SIE KABLI DO SONDY.. tak wiec cala reszta rozwazan juz niestotna
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
nie lutuje się kabli od sondy do wtyczki z tego co ja wiem a ja mam lutowane dalej tzn stworzoną przejściówkę tak żeby nie ciąć kabli sondy ani ori instalacji
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości