vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MateuszCBR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: MateuszCBR » pt gru 12, 2014 18:17

Ogólnie trzeba zrobić jedną małą dziurke w grodzi silnika która i tak jest nie widoczna. Na tą pompeczke od wysprzęglika, co prawda da się to obejść ale to nie jest dobry pomysł.



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » sob gru 13, 2014 16:11

Dziękuję za odp.

A czy 2.8 VR6 z Mk4 + skrzynia 6MT tez powinna spasować bez komplikacji?

Odnośnie przy którym silniku trzeba ciąć komorę... To osobiście nie wiem, nie jestem mechanikiem. A tutaj wiele osób to robiło juz przede mną i zna się na tym 1000. Razy lepiej

Ps. Znalazłem taki zestaw: http://allegro.pl/swap-vr6-2-8-rarytas- ... ml#thumb/3" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy wystarczy taki zestaw do swapa? Do tego można dokupić tylne sanki np. Z mk3 vr6 i zamienić bębny na tarcze? Na przód tez coś będzie Trzeba wymienić żeby hamowalo jak trzeba?

Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
MateuszCBR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
Lokalizacja: Łódź

vr6 w mk2 ????

Post autor: MateuszCBR » sob gru 13, 2014 19:54

plasma555, ja mam wózek jak i całe zawieszenie z hamulcami z MK3, belkę tylną także. Ogólnie na takim zawieszeniu jest szerzej przez co auto lepiej trzyma się drogi ale są tez minusy, nie można wrzucić bardzo szerokiego koła. Jeżeli chodzi o silnik to nie jestem pewny czy ten nowszy VR usiądzie sobie bez przerabiania poduszek.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » sob gru 13, 2014 22:32

MateuszCBR pisze:ja mam wózek jak i całe zawieszenie z hamulcami z MK3, belkę tylną także
ile tył jest szerzej od serii???


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob gru 13, 2014 22:36

dawid018, nie chce wprowadzac w blad ale cos 1,5 cm mi swita, ale nie pamietam czy na strone czy ogolnie.. na zone chyba bylo napisane, albo tu.. wiec musisz poszukac ;)

24v mozna powiesic normalnie na wozku trojkowym i przedniej belce od passata, ale lapa skrzyni musi byc customowa, przednia troche przerobiona, a tylna silnika to juz wedle uznania..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » sob gru 13, 2014 23:30

kkkacper pisze:dawid018, nie chce wprowadzac w blad ale cos 1,5 cm mi swita, ale nie pamietam czy na strone czy ogolnie.. na zone chyba bylo napisane, albo tu.. wiec musisz poszukac ;)

24v mozna powiesic normalnie na wozku trojkowym i przedniej belce od passata, ale lapa skrzyni musi byc customowa, przednia troche przerobiona, a tylna silnika to juz wedle uznania..
Czyli wtedy będzie trochę więcej dłubania....rozumiem.

Czyli najlepszą opcją do wsadzenia całości VR6 AAA jest kupić rozbitka passata vr6 i wyciągnąć z niego praktycznie wszystko. Przednia, tylnia belka też....i wszystko powinno spasować bez większych przeróbek? Jak chodzi o elektrykę i zegary, pedały i skrzynię to też się zgra?

W sumię jak tak policzyłem to wsadzając cały zestaw VR6 z Passata (2000zł silnik + skrzynia+osprzęt) do tego zawias i hamulce (1500zł) i robocizna ok 1000zł można wyrzeźbić całkiem fajny samochód w rozsądnych pieniądzach. Oczywiście nie liczę wymian rozrządu (1500zł na serwis) itp bo to raczej norma.

Czy dobrze liczę?

Np.
http://allegro.pl/swap-vr6-2-8-rarytas- ... 67914.html" onclick="window.open(this.href);return false; ten zestaw mógłby spasować?



Awatar użytkownika
forestmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 14, 2012 22:14
Lokalizacja: LUBIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: forestmk2 » ndz gru 14, 2014 02:07

sanki z passata ci nie podejda musza byc z mk3



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » ndz gru 14, 2014 10:37

Ok. Sanki się kupi... 100zł się szarpne;) a reszta ok? Sanki na tył z Passata tez spasują zeby założyć coś większego na tylne hamulce?



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » pn gru 15, 2014 19:38

A jeszcze ostatnie pytanie:

wiem że pomiędzy 2.9 VR6 a 2.8 VR6 jest nieduża różnica jednak jak to wygląda z możliwością rozwoju później tego silnika? Który jest lepiej rozgryziony w Polsce? Który łatwiej później "dopompować" ?

Pzdr!
Jasiek



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt gru 16, 2014 19:09

Oba tak samo, czyli słabo.Wolnossące VR6 nie jest zbyt rozwojowe, chyba że masz do dyspozycji worek pieniędzy. Moim zdaniem szkoda się pchać w modyfikacje wolnossaka, bo każdy dodatkowy koń kosztuje tyle, że jest to po prostu nieopłacalne. Mając 2.9 można dobrym wydechem i dolotem przekroczyć barierę 200KM, gdzie nie są to jakiś wielkie koszta. Żeby osiągnąć więcej niż 200 koni trzeba się porządnie wykosztować. Moim zdaniem nie ma sensu się pchać w 2.9 jeśli jeszcze nie jeździłeś vr6 w mk2, bo zobaczysz, że zdrowe 2.8 da wiele frajdy, a kupisz je za połowę ceny 2.9. I piszę to jako właściciel 2.9, żeby nie było.



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » wt gru 16, 2014 20:08

umnie mam 2.8 i rzeczywiście frajda zjazdy jest choć nie wiem ile ma koni silnik , to przejść z 1.6 na 2.8 to naprawdę jak bym od nowa uczył się jeżdzic przynajmniej w moim odczuciu ktoś pomyśli ze to smieszne ale nie dlamnie jest predkośc i moc :grin: bende chciał mu cały wydech z inoxu zrobic wsumie mam zrobiony zrobiłem sobie ale jak to będzie w rzeczywistości brzmiało to zobacze , bendę chciał na hamownie pojechać i zobaczymy ile jest a ile uciekło pozdrawiam



Awatar użytkownika
august_90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:57
Lokalizacja: Brzeg

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: august_90 » wt gru 16, 2014 21:56

szczepan69 pisze:umnie mam 2.8 i rzeczywiście frajda zjazdy jest choć nie wiem ile ma koni silnik , to przejść z 1.6 na 2.8 to naprawdę jak bym od nowa uczył się jeżdzic przynajmniej w moim odczuciu ktoś pomyśli ze to smieszne ale nie dlamnie jest predkośc i moc :grin: bende chciał mu cały wydech z inoxu zrobic wsumie mam zrobiony zrobiłem sobie ale jak to będzie w rzeczywistości brzmiało to zobacze , bendę chciał na hamownie pojechać i zobaczymy ile jest a ile uciekło pozdrawiam
Ja miałem tak samo, przesiadłem się z 1.6 w megance 90ps na 2.8 i wrażenia przeszły moje najśmielsze oczekiwania. W prawdzie teraz mi brakuje i mam wrażenie, że vr nie jedzie to podczas pierwszych jazd golfem bałem się wciskać gaz :satan:



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr gru 17, 2014 13:52

plasma555, z tylu jest belka nie sanki, a belka nie ma nic do wiekszych hamulcow... proponuje zostawic belke z dwojki, kupic tylko nowe piasty pod tarcze.. a teraz proponuje usiasc i przejrzec dokladnie ten temat zanim zadasz kolejne powielane 100 razy pytanie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » sob gru 20, 2014 12:07

Witam mam pytanie jak dobrze przygazuje to dymi mi na czarno czyli zalewa silnik czuc bogata mieszanke ,co może być przyczyna tego ????mam zamiar posprawdzać czujniki polożenia wału i czujnik halla ostatnio wywalało mi błąd czujnik halla i czunik przepustnicy ,niemam problemów z odpalaniem auta odpaliłem dzisiaj po 3 tygodniach auto na dyg bez różnicy ciepłe czy zimny,
ale mam zamiar jeszcze raz podpiac pod kompa i zobaczę na zapalonym silniku i na wyłączonym



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości