vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: Odp: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt paź 29, 2013 17:09

forestmk2 pisze:moja pompa ostatnio padla wiec kupilem nowke 3 barowa. Niby taka w vrce powinna byc zaczne od filtra paliwa moze tam cos siedzi
A patrzyłeś na wydajność czy tylko na ciśnienie? Bo to że ma 3 bary nie znaczy że da radę w VR


Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » wt paź 29, 2013 17:10

I gdzie masz tą pompę zamontowaną?


Obrazek

Awatar użytkownika
forestmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 14, 2012 22:14
Lokalizacja: LUBIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: forestmk2 » wt paź 29, 2013 17:50

w zbiorniku jest zamontowana. jeszcze jest cos takiego ze jak postoi przez noc nie ruszany to z nim odpali musi chwile pokrecic jakby mu paliwko splywalo z kosza po odpaleniu i zgaszeniu juz pali odrazu. moze wina jest w koszu sam nie wiem



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt paź 29, 2013 22:21

forestmk2 pisze:w zbiorniku jest zamontowana. jeszcze jest cos takiego ze jak postoi przez noc nie ruszany to z nim odpali musi chwile pokrecic jakby mu paliwko splywalo z kosza po odpaleniu i zgaszeniu juz pali odrazu. moze wina jest w koszu sam nie wiem
90% kosz, u mnie było dokładnie to samo, wyjąłem go i uszczelki rozsypały mi się w rękach



Awatar użytkownika
forestmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 14, 2012 22:14
Lokalizacja: LUBIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: forestmk2 » śr paź 30, 2013 03:47

tylko czy to bedzie mialo wplyw na to moje nieszczesne przyspieszenie. dzisiaj zabieram sie za przeglad calego ukladu paliwowego



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » śr paź 30, 2013 08:45

Sprawdź jaka jest wydajność tej pompy


Obrazek

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr paź 30, 2013 10:48

forestmk2 pisze:tylko czy to bedzie mialo wplyw na to moje nieszczesne przyspieszenie. dzisiaj zabieram sie za przeglad calego ukladu paliwowego
sprawdź czy jak stoi auto w miejscu to wkręca się chętnie do końca. jak tak to masz odpowiedź. w czasie jazdy paliwo pływa po zbiorniku, jak przyspieszasz to ucieka do tyłu, kosz jest po to, żeby cały czas była w nim pewna ilość paliwa



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr paź 30, 2013 12:20

Gwiazdor pisze:Sprawdź jaka jest wydajność tej pompy
z ciekawości zapytam jaka powinna być??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
forestmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 14, 2012 22:14
Lokalizacja: LUBIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: forestmk2 » śr paź 30, 2013 13:16

wlasnie jaka powinna byc i jak to sprawdzic



kmb92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lis 27, 2008 19:01
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: kmb92 » śr paź 30, 2013 19:43

forestmk2 pisze:wlasnie jaka powinna byc i jak to sprawdzic
najprościej manometr w listwe i jazda
a tu ode mnie problem
Witam mam kilka problemów po swapie
1 auto nie dogrzewa sie wymieniony termostat na WAHLER-a ogólnie okazało sie że węże wodne od chłodnicy były na odwrót, zrobiłem jak należy według etki nowy termostat przy normalnej emeryckiej jeździe po 11km woda ma 70 stopni olej też po 18km mamy 86 stopni olej i woda równo kreska nad 70 licznik passatowski
2 sprawa sypie strasznie błędami sondy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
19-10 - Lower Limit - Intermittent
oryginalna sonda zmieniłem ją uszczelniłem wydech wiec jest igła aż do końcowego z żadnego spawu nawet nie pierdnie
i dalej to samo błąd sondy ale inszy
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
dolot szczelny wszystkie opaski poskręcane
spalanie do 2.5 tys emeryt stajl 15.5 literka 98
dolot stożek przepływka reszta
wydech: odcięty od kata mocowanie do portek,potem rura 60mm sonda w rurze + reszta ori gti 16v od kr
czujnik temp silnika(niebieski 2 pinowy ) pokazuje przy takich temp około 250ohm porównywalnie jak w RV bo mam takiego też

Dawca pochodził z passata b3 91 rok wiec dużo kompem sie nie dowiem



Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

vr6 w mk2 ????

Post autor: Arczix » pt lis 01, 2013 13:11

to ze licznik pokazuje 70 stopni to akurat w tych passatach b3 czesta przypadlosc.

Blad sondy wyskakuje odrazu czy po przygazowce ??

Prawdopodobnie srednie wartosci zbierane przez komputer wybiegaja od normy daltego taki blad. Spowodowane to moeze byc nieszczelnoscia na dolocie lub niewydlonoscia pompy paliwa wewntualnie zalewaniem. Ciezko sprawdzic bez chwilowych danych pracy silnika


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

kmb92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lis 27, 2008 19:01
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kmb92 » sob lis 02, 2013 19:02

kmb92 pisze:00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
po krótkim przejechaniu
kmb92 pisze:00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
odrazu po odpaleniu jak chwile pochodzi nie musze przegazować ale to inna sonda
pracuje na bogato wszystko okopcone jak bym dieslem jeździł pompa aam czy vr te same błędy tyle że na aam nie chce wogóle jechac bo paliwa brakuje
w takim razie pytanie z innej beczki przy emeryt stajl/zwykła jazda bez ganianek jaką temp powinien mieć olej i po ilu km przykładowo jeśli ktoś mógł by sprawdzić było by super ja mam mobila 10w40 podobno olej też robi swoje u mnie przy spokojnej jeździe bez żadnych korków trzyma 80-82 stopnie chyba że depnę to 86
podmienie jeszcze licznik na taki z mk3 i sprawdzę jaką on temp pokazuje



Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

vr6 w mk2 ????

Post autor: Arczix » sob lis 02, 2013 20:41

Ja u siebie mam temp oleju 90 przy spokojnej, jak paluje to 99 do 110. Jazda po autostradzie z duza predkoscia po czasie około 120-125 stopni.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

kmb92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lis 27, 2008 19:01
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kmb92 » śr lis 06, 2013 16:54

Pare pytań vr 55pin 91 rok
to co zaznaczone na zdjęciu 2 piny i ta wtyczka są połączone razem ze sobą od czego to jest i ewentualnie czy musi być podpięte Obrazek
Obrazek


to co zaznaczone na żółto po kabelkach wiem żę idzie to do pompki elektrycznej od wody na silniku też średnio wiem do czego to podpiąć w moim dawcy jeśli sie nie myle to te rzeczy nie były podłączone :shock: kabel czerwonobiały wsuwka ojciec
Obrazek
żółty czujnik temperatury jeden kabel idzie do licznika z niego 2 idzie w okolice skrzynki bezpieczników i nie jest do niczego podłączony dodam że nie posiadałem w tym aucie sterownika od wentylatorów i pompki wody elektrycznej
pojedynczy kabel kolor brązowo czerwony wsuwka matka



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości