mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Flamaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 30, 2010 00:23
Lokalizacja: Warszawa

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Flamaster » pn paź 07, 2013 10:37

Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.

-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.

Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic :)
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Borys » pn paź 07, 2013 14:08

Flamaster pisze:Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.

-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.

Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic :)
Pozdrawiam.
montujesz i juz nic nie przerabiasz wsystko pasuje, polosie pasuja, łapa silnika z vr6



Awatar użytkownika
35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lut 22, 2012 12:21

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: 35i » pn paź 14, 2013 20:57

Wszystko tak latwo nie bedzie pasować. Owszem silnik bez problemu wkrecisz w kołyske TDI ale z półosiami jest haczyk. połosie z TDI beda bez problemu pasować do VR6 natomiast polosie z VR6 a dokładniej przeguby z VR6 nie wejda w piaste z TDI.

Proponuje od razu inwestować w hamulce jezeli masz zamiar jeździć "szybciej" bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować. na dniach to wywalam.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 14, 2013 22:59

35i pisze:bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować.
tez takie mam ATE+TRW +pompa 25 i dobrze to hamuje ;)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: kkkacper » pn paź 14, 2013 23:22

Dziku VR6, hebel 256 przy takim ciezkim silniku daje rade? Mysle, ze 2, gora 3 mocniejsze hamowania chociazby 160 i byloby po hamulcach.. a pompa przy tym rozmiarze hebla raczej nie ma wielkiego wplywu ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Luki1608 » wt paź 15, 2013 07:33

Tanim kosztem mozna zrobic 280mm i wtedy bedzie OK :pub:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Dziku VR6 » wt paź 15, 2013 08:41

Tak bedą 280 jak te się już skońcą. 3-4 hamowania z około 200km/h w lato i koniec hamowania ale śmigałem mk3 vr6 i podobnie, fakt ze klocki miał lipne.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: kkkacper » wt paź 15, 2013 11:35

daj sobie spokoj z 280tkami tez, jesli i tak musisz zainwestowac.. wsiadaj od razu na 288 i bedzie git ;))


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Luki1608 » wt paź 15, 2013 22:44

kkkacper, ale tam juz jest inny rozstaw



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: kkkacper » śr paź 16, 2013 12:15

Luki1608, a no tak.. zapomnialem o tym.. co nie zmienia faktu, ze i tak warto :jezor: ale cos tam mozna zachachmecic i zostac na 4 szpilach.. trzebaby w necie poczytac ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
killerblue
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pt maja 06, 2011 22:26

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: killerblue » pt lis 01, 2013 19:06

Zawsze można założyc heble od G60 :) i mieć rozstaw 4x100 przy heblach 280 :)


Czarnuch US
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Dziku VR6 » pt lis 01, 2013 19:32

taki zamiar :) tylko te jeszcze w dobeym stanie to szkoda


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA

Post autor: Jacek6804 » ndz mar 09, 2014 01:44

Troche kotlet, ale napisze co pasuje a co nie pasuje, co trzeba zrobić aby zrobic swap z 1z/afn na vr6
-półosie pasuja z tdi
-lapa przy rozruszniku pasuje z tdi, tylna silnika musi byc z vr6
-pedał gazu wraz z linka zakładasz od vr6 (wystarczy przełożyć tylko pedał gazu)
-no oczywiście komputer+instalacja
-trzeba dać pompe paliwa w zbiornik i poprowadzić do niej 2 kabelki od skrzynki (zasilanie pompy, bo w tdi idą tylko 2 kable od czujnika poziomu paliwa, a w benzynie 4 kable ida)


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości