Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Witam.mam pytanie do ogarniętych w temacie czy zmiana regulatora ciśnienia paliwa z 4 na 3 barowy coś da jesli pompa jest 3 barowa??
problem jest taki ze w moim vr6 mam 4 barowy regulator ciśnienia,po wielu przygodach z używanymi pompami paliwa kupiłem nową bosch o nr 0986 580 823 i z tego co znalazłem jest ona 3 barowa
zamawiałem w sumie niby 4 barową o nr oem 1H0919651Q
pytanie czy ta 3 barowa wyrobi,co się stanie jak zmienię regulator??czy może zostawić to tak jak jest??
proszę o pomoc i rady
problem jest taki ze w moim vr6 mam 4 barowy regulator ciśnienia,po wielu przygodach z używanymi pompami paliwa kupiłem nową bosch o nr 0986 580 823 i z tego co znalazłem jest ona 3 barowa
zamawiałem w sumie niby 4 barową o nr oem 1H0919651Q
pytanie czy ta 3 barowa wyrobi,co się stanie jak zmienię regulator??czy może zostawić to tak jak jest??
proszę o pomoc i rady
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
myślę że nawet ktoś nieogarnięty odpowie ci żebyś dalej szukał pompy...
albo remap
na logike mniejsze ciśnienie na listwie, mniejsze dawki nie?
albo remap
na logike mniejsze ciśnienie na listwie, mniejsze dawki nie?
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
ja mam regulator 4 bar i pompę 3 bar, nie odczułem żadnej różnicy, auto idzie do odcinki na wszystkich biegach
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
bo napewno nabija, natomiast z doświadczenia mogę Ci napisać że prędzej niż później pompa zacznie niedomagać (stopniowo) i będziesz szukać wszędzie bo pompe już wymieniałeś...
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Moge napisac jak było u mnie. pompa w baku od bmw diesla 6 barów. Jakiś czas auto chodziło pięknie ale jak widać z diesla do czasu chodziła na benzynie i raczej taka kolej rzeczy ze straciła swoją wydajnosc.. przy wysokich obrotach czułem ze slabiej idzie. teraz załozyłem walbro 255 i jest spora roznica wszystko smiga jak kiedyś.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
właśnie zrobiłem jakieś 500km na tej pompie i niby jest ok ale po dłuższej jeździe na wysokich obrotach póżniej przez chwile czuć ze chyba brakuje paliwa. tak samo jest jak rozpędzam auto np na 3 biegu z wolnych obrotów i wcisne gaz na max i po chwili lekko ujmę to też po ujęciu lepiej się zbiera.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Ja załadowałem pompę od Audi (niby 4,5bar i pasuje do praktycznie wszystkich raze z 2.0 i V8... )
Pasuje nawet w fabryczny kosz, a że zamiennik, więc kosztowała 70pln. Wszystko działa jak trzeba.
Pasuje nawet w fabryczny kosz, a że zamiennik, więc kosztowała 70pln. Wszystko działa jak trzeba.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
podłącze się pod temat, otóż mam problem z moim vr6...niby wszystko ok, do 3 biegu normalnie odcina zapłon, ale już na 4 i 5 przy końcach obrotów jakby na chwile mu zabrał paliwo i później znowu idzie i dojdzie do tych obrotów i znowu to samo...wymieniłem pompę paliwa na nową i jest dalej to samo, miał ktoś może taki przypadek? czy to może być regulator ciśnienia paliwa?
one style, german style!!
mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!
mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Oj psują się i to częstoGregorzG60 pisze:regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
W tym psuciu się macie na mysli ze nie trzymają zamierzonego cisnienia? tylko jakos tam odbiegają w miejszym lub wiekszym stopniu?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
Dziku VR6, niekoniecznie.u mnie co prawda w 2,0 puszczał paliwo wyjściem na podciśnienie
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar
U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości