Jeszcze jeden podsyłam filmik, nic nie zmieniane samochód przestał tylko noc, i z podłączonym TPS odpala ale mocno kuleje, strzela w dolot i się nie wkręca i zaraz gaśnie, w połowie filmiku odłączyłem tps. Pali na dotyk, trzyma wolne obroty które wiadomo, że falują no i po dodaniu gazu automatycznie gaśnie, wcześniej było tak, że gdy na odpalonym podłączyłem tps to zaczynał idealnie pracować a teraz gdy podłączam to momentalnie gaśnie. Czyli TPS do wyrzucenia? Jeśli tak to przynajmniej będzie powód aby kupić przepustnicę z kolektorem od 2.9
najprościej mówiąc: najmniejsza z czarnych wtyczek w skrzynce z tyłu (są 3 obok siebie) pin 1 to masa pompy (brązowy) pin 2 to zasilanie pompy (czerwono-żółty). do tego w tej wtyczce jest kabelek fioletowo-czarny jest to sygnał z pływaka z baku. wszystkie te kable łączysz kolorami. z pompy będzie jeszcze pewnie wychodził cienki brązowo-niebieski - jego daj do masy gdziekolwiek
dawid018 pisze:jak masz silnik ma module to dobrze sprtawdź cewkę i moduł a najlepiej podmień na jakiś z jeżdzącego auta.
Moduł i cewka nic nie zmienia. Samochód postał kilka dni, wsiadłem zacząłem kręcić i odpalił tylko, że z pedałem wciśniętym w podłogę i odpiętą wtyczką od przepustnicy. Trzymał wolne (oczywiście falujące) to podpiąłem wtyczkę od przepustnicy i trzymał idealne wolne obroty. Nie tykałem nic aby się nagrzał do włączenia się wentylatorów, gdy już prawie się wentylatory załączyły, obroty zaczęły spadać i kaput. Znów nie chce odpalić, bez różnicy czy podpięta kostka od przepustnicy czy nie, na innym sterowniku to samo. Za kilka dni pewnie znów odpali.. Iskra konia by ubiła, na plaku odpala. Czego może to być wina?? Już nie mam pomysłów.
panowie pare pytan:
1. chłodnica od passata jest za wysoka . od czego bedzie pasowac?
2. silnik kreci ale niema iskry? mam niepodlaczony ten komputerek pod deska rozdzielcza . od czego on jest??
3. czy przekazniku od absu 79 i 178 musza byc podlaczone ?
1. Bodajże stronę wcześniej pisałem, że trzeba przerobić belkę pod chłodnicę od mk2 aby pasowała chłodnica od paska. Ja swoją troszkę powyginałem aby chłodnica niżej usiadła, oraz wywierciłem otwór na bolec od chłodnicy i się zmieściła, chociaż prościej byłoby przeciąć i dospawać kawałek blachy aby niżej była ta belka.
2. Ja u siebie na początku tak miałem bo nie podłączyłem (+) na wtryski który powinien iść w róg skrzynki pod stały (+). A przekaźnik 109 sprawny? Pompkę słychać? a w ogóle ECU masz podłączone ? (ten "komputerek" w podszybiu) Jeśli wszystko masz dobrze podłączone to może coś nie tak z kopułką, palcem albo z cewką/modułem. Radzę najpierw posprawdzać czy wszystko do skrzynki podczepiłeś, a szczególnie cienki chyba czerwono żółty kabel z czerwoną wtyczką, bo to jest (+) i po podłączeniu u mnie iskra się pojawiła.
3. A przekładałeś kompa od ABS'u itp?
spawer pisze:a pytanie do uzytkownikow od czego wy daliscie chlodnice?
Passat B2 szeroka ale z wąskim rdzeniem. Nie grzeje się ale teraz mam jeszcze 16-rzedowa chłodnicę oleju. Ale przez to że ma wąski rdzeń to można śmiało włożyć chlodnicę klimy, FMIC i chłodnicę oleju
Ja dałem z passka b3 vr6 i tylko belka pod chłodnicę dostała kilka młotków aby ją do dołu podgiąć oraz jeden otwór na bolec nawiercić i tyle
A tak na marginesie nikt nie ma pomysłu czemu VR nie chce odpalić, tylko załapuje? co sądzicie o czujniku położenia wałka rozrządu? to on, może być sprawcą ?