vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » sob cze 15, 2013 15:14

dawid018 pisze:no to fakt.pracuje znacznie lepiej niż jak uszczelnie podciśnienie,nie zalewa się na zimnym,nie gaśnie na ciepłym itp
łohoo ;) mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych... Przy deptaniu w miare spoko ;)



Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » sob cze 15, 2013 16:27

Koledzy dzisiaj mój vr w mk2 konkretnie mnie zdziwił i teraz mam problem, mianowicie robiłem porządki w komorze silnika i później na odpalonym silniku od tak po prostu zdjąłem przewód WN z 6 wyjścia z modułu a tutaj zonk bo silnik chodzi tak samo jak przed zdjęciem :shock: Więc idąc dalej tym tropem, wykręciłem świecę i zobaczyłem, że nie ma iskry na 6 cylu :shock: zmieniałem świece na inną, tak samo z kablem i nadal nie ma iskry. Nawet przejechałem się bez przewodu WN do 6 cyla i jeździ tak samo jak od pierwszego odpalenia po swapie, czyli od kilku miesięcy jeździłem na 5 cylindrach, objeżdżałem wiele aut itp i byłem zadowolony z osiągów a to wszystko bez iskry na 6 cylku :goof: . Więc mam pytanie czy poza modułem coś innego mogło się "wysypać" ? Tak jak pisałem wcześniej świeca, i przewód zmieniałem i nadal brak iskry. Strach się bać co to będzie gdy na wszystkie będzie chodził. Sam do siebie się śmiałem, że przez tyle czasu nie zauważyłem iż nie ma iskry na jednym garze :kac:



spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » sob cze 15, 2013 17:40

panowie taki wybierak bedzie pasowac? http://allegro.pl/wybierak-lewarek-octa ... 77888.html" onclick="window.open(this.href);return false;


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » sob cze 15, 2013 19:04

Tak a;e gorzej z zamocowaniem w tunelu. lepszy z b3 passka


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

vr6 w mk2 ????

Post autor: spawer » sob cze 15, 2013 20:20

mam od paska b3 dziku wiec takie zamontuje

edit: czy piasty , zaciski, (przód)od passata b3 podejda pod sanki od mk3 i wachacze golf 2, polosie od 1.8 golf mk2

albo ktos ma inne rozwiazanie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Maygo99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 20:14
Lokalizacja: SZCZECIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: Maygo99 » sob cze 15, 2013 20:56

silnik nie ma iskry dlaczego? plus i masa dochodzą do cewki ten trzeci środkowy nie wiem co tam powinno być

który to pin 6? Obrazek
do pompy podłączyłem tylko plus i chodzi na krótko więc masa dochodzi do pompy ale np. wskaźnik paliwa też się nie podnosi


Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » sob cze 15, 2013 21:39

S. pisze: mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych...
ja zdjąłem jeden wężyk z wyjścia dodatkowego na wężu od serwa do kolektora i w koncu skończyły sie problemy z gasnącym ciepłym silnikiem i bardzo nie równą pracą na zimnym.nie wiem czym to jest spowodowane.ogólnie teraz chodzi tak jak vr powinien chodzić.a czy przepustnica w fabrycznym położeniu jest nieco uchylona czy całkowicie zamknięta??bo możliwe ze przy rozwiercaniu przepustnicy wykrecilem trochę śróbkę od ogranicznika przepustnicy


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: david81 » sob cze 15, 2013 22:16

S. pisze:Czyli taki troszke drut, kabelek stykać przy odpalaniu ;) Lepiej poszukać przyczyny dlaczego nie działa to tak jak przewidziała fabryka. Czyli impuls masowy z ECU na przekaźnik pompy.
chyba się nie zrozumieliśmy,to było przy pierwszym odpaleniu,a nie że za każdym razem stykam kabelek,za drugim razem już chodziła normalnie bez podawania dodatkowego plusa :kac:


mk2 vr6 robi się ;-)

david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: david81 » sob cze 15, 2013 22:27

Maygo99 pisze:silnik nie ma iskry dlaczego? plus i masa dochodzą do cewki ten trzeci środkowy nie wiem co tam powinno być

który to pin 6? Obrazek
do pompy podłączyłem tylko plus i chodzi na krótko więc masa dochodzi do pompy ale np. wskaźnik paliwa też się nie podnosi
ale masz wpiętą wtyczkę w gniazdo pompy i wskaźnik nie działa?przy cewce jeszcze dodatkowy przewód masowy jest do przykręcenia do karocy.
Nie masz tam immo czasem?


mk2 vr6 robi się ;-)

Awatar użytkownika
Maygo99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 20:14
Lokalizacja: SZCZECIN

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Maygo99 » sob cze 15, 2013 22:35

david81 pisze:
Maygo99 pisze:silnik nie ma iskry dlaczego? plus i masa dochodzą do cewki ten trzeci środkowy nie wiem co tam powinno być

który to pin 6? Obrazek
do pompy podłączyłem tylko plus i chodzi na krótko więc masa dochodzi do pompy ale np. wskaźnik paliwa też się nie podnosi
ale masz wpiętą wtyczkę w gniazdo pompy i wskaźnik nie działa?przy cewce jeszcze dodatkowy przewód masowy jest do przykręcenia do karocy.
Nie masz tam immo czasem?

immo nie ma
wtyczka wpięta
masę dałem na cewkę


Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » sob cze 15, 2013 23:48

Maygo99, Czujnik położenia wału sprawdzałeś?? To że podałeś plus na pompe paliwa i ona chodzi to normalne, ale podaj na pin 6 wtyki kompa mase.
Pin 6 to szósty od lewej w górnym rzędzie, licząc oczywiście jako pierwszy ten większy pin ;) Z resztą piny są ponumerowane ;)



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » ndz cze 16, 2013 10:29

dawid018 pisze:
S. pisze: mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych...
ja zdjąłem jeden wężyk z wyjścia dodatkowego na wężu od serwa do kolektora i w koncu skończyły sie problemy z gasnącym ciepłym silnikiem i bardzo nie równą pracą na zimnym.nie wiem czym to jest spowodowane.ogólnie teraz chodzi tak jak vr powinien chodzić.a czy przepustnica w fabrycznym położeniu jest nieco uchylona czy całkowicie zamknięta??bo możliwe ze przy rozwiercaniu przepustnicy wykrecilem trochę śróbkę od ogranicznika przepustnicy
przepustnica jest fabrycznie minimalnie uchylona i to może być Twój problem. ostatnio się tym bawiłem, chciałem ją "domknąć" regulacją i aż się zacinała, jak była w pozycji 100% zamkniętej. zaślep sobie z powrotem to podciśnienie i pokręć śrubką na zapalonym silniku aż się uchyli i będzie dobrze :bajer:



Awatar użytkownika
Maygo99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 20:14
Lokalizacja: SZCZECIN

vr6 w mk2 ????

Post autor: Maygo99 » ndz cze 16, 2013 12:12

Niestety albo stety wszystkie masy i zasilania dochodzą do ecu Obrazek

Dając masę na pin 6 załącza się pompa

A czujnik położenia wału... no cóż nie tarzałem się dzisiaj pod autem żeby sprawdzić co i jak ale moje pytanie czy metalowa obudowa czujnika powinna mieć przejście masy między blokiem silnika?


Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

vr6 w mk2 ????

Post autor: S. » ndz cze 16, 2013 14:21

Nie trzeba sie tarzać pod autem, wystarczy na wtyczce zmierzyć piny, skrajne ;) A czy powinna być masa? cholera wie;) Ale widziałem też czujniki całe plastikowe, więc niekoniecznie :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości