Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Co to za problem odprężyć motor?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
a czy ktos sie wypowie o tym??? http://allegro.pl/vr6-turbo-kit-z-usa-i3133279972.html" onclick="window.open(this.href);return false; ile by kosztowalo jeszcze zestrojenie tego???
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Jest tam jaiś ecu czy na czym to chcialbyś zestroic?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
no to trzeba doliczyć jeszcze sporą sumke
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
jak ten zestaw zawiera wszystko... ale pewnie wydech i inne sprawy trzeba jeszcze ogarnąć... to trzeba najlepiej zaopatrzyc się w jakis sterowni9k ktorym się to wystroi wszystko np "ecumaster" http://allegro.pl/emu-ecumaster-standal ... 75153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nie wiem czy dobry przyklad podalem co do tej wersji bo dopiero raczkuje w temacie turbo. wystroić albo samemu albo gdzies oddac auto... paliwo itd a najlepiej jeszcze rozebrac motor... dać nowe panewki i zrobić głowice na zicher. czyli mysle ze jeszcze z 5tyś... czyli jak robisz większosc sememu to w 10tyś moze się zamkniesz ;D nie wiem jak z zywotem takiej turbiny...
nie wiem czy dobry przyklad podalem co do tej wersji bo dopiero raczkuje w temacie turbo. wystroić albo samemu albo gdzies oddac auto... paliwo itd a najlepiej jeszcze rozebrac motor... dać nowe panewki i zrobić głowice na zicher. czyli mysle ze jeszcze z 5tyś... czyli jak robisz większosc sememu to w 10tyś moze się zamkniesz ;D nie wiem jak z zywotem takiej turbiny...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI TURBINA M 12 INTERKULER /// CHŁODNICA OLEJU + wiatrak //// REGULATOR CISNIENIA PALIWA Z ZEGAREM /// WASTEGATE //// BOSTCONTROLER AUTO TIMER CYFROWY WYSWIETLACZ //// PRZEWODY ZBROJONE /// WTRYSKIWACZE BOSCH 440 6 SZTUK /// RURY/KOLANKA ZŁĄCZA GUMOWE I METALOWE DOLOTU /// BLOW-OF /// PREKŁADKA ODPRĘŻAJĄCA MIĘDZY GŁOWICE A BLOK /// DWIE USZCZELKI POD GŁOWICE // KOLEKTOR WYDECHOWY POD TURBO // SONDA LC-1 INNOWATE Z CYFROWYM ZEGAREM // ZEGAR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA // ZEGAR TEMPERATURY SPALIN // WSZYSTKICH GADZETÓW NIE WIDAĆ NA ZDJĘCIACH
to jest w tym zestawie zlozyl bym to sam z pomoca kilku mechanikow... bo to jak puzle haha ale z elektroniką mam na pienku..... to teraz mam obraz ile kosztuje taki zabieg z gotowcem ale pewnie skladajac samemu (czesci kupywac osobno a nie zestaw) to mozna jeszcze pare pln urwac......
a i jeszcze pytanie czy da sie tym na co dzien jezdzic????? nie katowac codziennie oczywiscie
to jest w tym zestawie zlozyl bym to sam z pomoca kilku mechanikow... bo to jak puzle haha ale z elektroniką mam na pienku..... to teraz mam obraz ile kosztuje taki zabieg z gotowcem ale pewnie skladajac samemu (czesci kupywac osobno a nie zestaw) to mozna jeszcze pare pln urwac......
a i jeszcze pytanie czy da sie tym na co dzien jezdzic????? nie katowac codziennie oczywiscie
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Też zaczynam przerabiać temat Turbo, ale chcę to wsadzić do R32 jeżeli uda się ją wyrwać w dobrej kasie jak nie to będzie 2.8 24V. Sprawa nie jest taka prosta że kupujesz taki zestaw wsadzasz i jedziesz. Trzeba ogarniać elektronikę, musisz mieć kogoś kto ci to wystroi na seryjnym sterowniku, A z drugiej strony mało kto się podejmie strojenia takiego auta skoro nie robił przy nim nic i nie wie jak to zostało zmontowane, bo zacznie stroić i się coś rozdupczy i jest problem. Ja już kilka tygodni grzebię w necie i szukam info, przeglądam projekty CS, Proturbo itp. i nadal jestem w dalekiej dup...
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
strojenie na seryjnym ecu to koszt od 1,5k-1k zł zależy gdzie i u kogo.
co do zestawu z alledrogo to Turbo M12 jakoś mi chińszczyzna wieje... i nie wiem czy seryjna pompa paliwa da rade:)
jak chcesz rozbierać silnik do remontu i później turbo montować to szykuj z 15 tys lekko, ja już 10 przekroczyłem i póki co mam pokój pełen części:P
jak byś się jednak zdecydował na remont to wal na PW mam dostęp do tanich rozrządów na SWAG`u
co do zestawu z alledrogo to Turbo M12 jakoś mi chińszczyzna wieje... i nie wiem czy seryjna pompa paliwa da rade:)
jak chcesz rozbierać silnik do remontu i później turbo montować to szykuj z 15 tys lekko, ja już 10 przekroczyłem i póki co mam pokój pełen części:P
jak byś się jednak zdecydował na remont to wal na PW mam dostęp do tanich rozrządów na SWAG`u
VRT in progress....
- Krisvr6-78
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
- Lokalizacja: Gubin Racing Team
- Kontakt:
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Panowie jeżeli naprawdę myślicie o VR6 turbo polecam kontakt z moim znajomym z niemiec http://www.hpower.de" onclick="window.open(this.href);return false; Jego firma jest okolo 150km od Pl granicy sam jest włascicielem 9 sekundowego polo vr6 turbo. Do konca kwietnia uturbienie VR6 FWD do okolo 550ps to koszt 4999 euro. Wszystko solidnie, dokładnie z niemiecka precyzja, wystrojone oddane pod klucz bez nerwów i ściemy.
Wszystkie szczegóły typu ( turbo, panewki, kolektory, itp itd) można uzgodnic wstepnie prze e-mail w j. niemieckim oraz angielskim.
www.hpower.de
mail@hpower.de lub hidden-power@gmx.de
tel. 0049 35264/98327
Adres firmy:
Hidden Power GmbH
Gohliser Gasse 6
01619 Zeithain
Deutschland
Duża wiedza oraz doświadczenie w budowie VR6 turbo pozwoliły zrobić 9,xx sek na 400m
" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie szczegóły typu ( turbo, panewki, kolektory, itp itd) można uzgodnic wstepnie prze e-mail w j. niemieckim oraz angielskim.
www.hpower.de
mail@hpower.de lub hidden-power@gmx.de
tel. 0049 35264/98327
Adres firmy:
Hidden Power GmbH
Gohliser Gasse 6
01619 Zeithain
Deutschland
Duża wiedza oraz doświadczenie w budowie VR6 turbo pozwoliły zrobić 9,xx sek na 400m
" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
No tak kolego tylko ta kwota jest dosc pokazna... Wiadomo ze gosciu sie zna i tym sie zajmuje wiec i sie ceni no i moc juz spora ale jednak cena. Wydaje mi sie ze jednak 300-350km w zupelnosci by wystarczylo (jak dla mnie)
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
a jak to wyliczyłeś że 1 bar wytrzyma ? Przecież to kwestia turbiny można wsadzić takie turbo które na 0.5b rozsadzi ten silnik, a można wsadzić takie które na 1.5 nawet 250km nie wygeneruje.Dziku VR6 pisze:1bar bez zakucia, z odpręzeniem silnika spokojnie da rade duł.. jak w dobrym stanie jest.
jakoś już turbo siedzi w aucie.Dziku VR6 pisze:Ta... kupił turbine i przymierzył do auta jeszcze daleka droga przed nim no ale warto obserwować
takie turbo to Ci pewnie nawet 200km nie wygeneruje.Sumik pisze:Z tego co się dowiadywałem to dół bez odprężania powinien wytrzymać ok 350 hp przy opcji wrzucenia dmuchawki np z audi A6 2.5 tdi albo a T4 2.8 tdi
ale głupoty piszeszSumik pisze:Bo chyba nawet przy takim doładowaniu nie trzeba będzie zmieniać wtrysków.
wszystko zależy od wielkości sprężarkidamianmk1 pisze: bez odprężania możesz dmuchnąć 0,3-0,5b... z takiego doładowania 350HP raczej nie uzyskasz...
www.proturbo.com.pl
Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO
Chodzilo o sprawdzone turbiny które już ludzie wsadzali do vr6 i nic się nie dzialo... Obeznany jesteś w temacie to podpowiedz jakie turbiny by nadawały się do vr6 zeby wyciągnąć z niego okolo 300km lub wiecej ... mam dojscie do bardzo duzego zasobu turbawek. Moze i uzywanych ale z mozliwoscią sprawdzenia , lub ewentualnej regeneacji. Fajnie jakby ktoś wymienił kilka sztuk kóre dały by rade w vr6 coś dobrze dmucnać.daniel1d pisze:Dziku VR6 napisał(a):
1bar bez zakucia, z odpręzeniem silnika spokojnie da rade duł.. jak w dobrym stanie jest.
a jak to wyliczyłeś że 1 bar wytrzyma ? Przecież to kwestia turbiny można wsadzić takie turbo które na 0.5b rozsadzi ten silnik, a można wsadzić takie które na 1.5 nawet 250km nie wygeneruje.
To super podaj wiecej info jak jestes w temaciedaniel1d pisze:Dziku VR6 napisał(a):
Ta... kupił turbine i przymierzył do auta jeszcze daleka droga przed nim no ale warto obserwować
jakoś już turbo siedzi w aucie.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości