klintonMK2 pisze:tu już zdania są podzielone. jest ona potrzebna na pewno, ale dużo ludzi jeździ bez... i rób waćpan jak uważasz, tylko podobno głowice lubią pekać
lepiej zeby byla
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

klintonMK2 pisze:tu już zdania są podzielone. jest ona potrzebna na pewno, ale dużo ludzi jeździ bez... i rób waćpan jak uważasz, tylko podobno głowice lubią pekać


 i tak jak Dziku VR6 nie raz upalałem zdrowo
 i tak jak Dziku VR6 nie raz upalałem zdrowo  i silnikiem cieszy się nowy nabywca i nie narzeka
 i silnikiem cieszy się nowy nabywca i nie narzeka 

 jak na razie po każdej jeździe, gdy auto jest już zagrzane do temperatury roboczej (czyli po paru ładnych kilometrach, upalaniu itp) trzymam go 3-4 minuty żeby sobie chodził na około 1200-1500 obrotów (na wolnych w VRze woda ledwo co krąży)
 jak na razie po każdej jeździe, gdy auto jest już zagrzane do temperatury roboczej (czyli po paru ładnych kilometrach, upalaniu itp) trzymam go 3-4 minuty żeby sobie chodził na około 1200-1500 obrotów (na wolnych w VRze woda ledwo co krąży)
osobiscie nie widzialem zadnej, a troche ich przerobilem. Cociaz ostatnio sprzedawałem głowice do Mercedesa Vito VR6 gdzie kient twierdzil ze popekała miedzy zaworami i była nieszczelna,S. pisze:Borys, Zajmujesz się głowicami, dużo widziałeś popękanych/przegrzanych głowic VR6 12V?
ja miałem jedną popekaną miedzy zaworami na 6 cyl i 2 pekniecia były do świecyBorys pisze:popękanych



taaa, pewnie... jak każdy zadający tu pytanieBazaMKII pisze:czytałem wszedzie ale nie ma napisane poco się ją zmienia




Dziwne bo ja jezdzilem jakis czas na belce z RP mk2 ... poduszka była miekksza i w koncu padła to wtedy zmieniłem z passataLeadPCT-V.A.G pisze:BazaMKII trzeba zmienić , chyba że wolisz cięcie i spawanie

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości