Kupiłem niedawno vr6 którą teraz uturbiam i mam parę pytań do ludzi którzy już to robili. Otóż na oryginalnych wtryskach i mapie uruchomił się i jakoś tam się turlał. Teraz przygotowuje go pod strojenie i mam parę problemów. Po 1. skąd wziąć podciśnienie? Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk.
Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- robson_wrc
- Mały gagatek

- Posty: 83
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
Witam,
Kupiłem niedawno vr6 którą teraz uturbiam i mam parę pytań do ludzi którzy już to robili. Otóż na oryginalnych wtryskach i mapie uruchomił się i jakoś tam się turlał. Teraz przygotowuje go pod strojenie i mam parę problemów. Po 1. skąd wziąć podciśnienie? Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk.
Odpalił chodził jak sieczkarnia z tyłu czarno...Teraz zacząłem bawić się regulatorem ciśnienia paliwa i jest jeszcze gorzej ;/ Prycha kicha strzela a to w wydech a to w ssący i nie wiem o co mu biega. POMOCY bo osiwieje za młodu
Z góry dzięki za podpowiedzi. 
Kupiłem niedawno vr6 którą teraz uturbiam i mam parę pytań do ludzi którzy już to robili. Otóż na oryginalnych wtryskach i mapie uruchomił się i jakoś tam się turlał. Teraz przygotowuje go pod strojenie i mam parę problemów. Po 1. skąd wziąć podciśnienie? Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk.
MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)
Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
do czego to podciśnienie?robson_wrc pisze:Po 1. skąd wziąć podciśnienie?
normalne, teraz strojenie;)robson_wrc pisze:Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk.Odpalił chodził jak sieczkarnia z tyłu czarno...
a regulator zostaw ori 4 bar;)
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."


- robson_wrc
- Mały gagatek

- Posty: 83
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Re: Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
Podciśnienie no np: do serwa albo właśnie do regulatora ciśnienia paliwa przecież to działa na podciśnienie a nie nadciśnienie. To chyba że się mylę... Strojenie strojeniem to to że się zalewa ok racja ale dlaczego tak zaczął strzelać np: w ssący nie jest to dziwne czasami tak potrafi strzelić że aż gumy od ic zrzuca.
MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)
Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
podłącz wszystko w ori miejsca i bedzie ok;) do serwa i tak masz zaworek;)robson_wrc pisze:Podciśnienie no np: do serwa albo właśnie do regulatora ciśnienia paliwa przecież to działa na podciśnienie a nie nadciśnienie.
jak ci przy strzale dolot spada, to chyba nie jest od dobrze zrobiony
Na jakim kompie chcesz to wystroić?
sam mam vr6 Turbo dmuchnięte 1bar, ale jest to wystrojone na megasquircie;) turbo garret gt35. Dół seria. Jak masz pytania to wal na PW
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2012 11:45 przez damianmk1, łącznie zmieniany 1 raz.
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."


Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu
zapraszam jakby co , stroje na ori ecu pod dany setup .
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


