Szarpanie po wymianie przpustnicy z 2.8 na 2.9

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomciup
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 581
Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg-PL/Peterborough-UK
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: tomciup » pt kwie 22, 2011 18:44

Czytam czytam i się dokształcam.Pytanie mam może dla niektórych śmieszne ale o co chodzi w tym zdaniu:
toffic pisze:Jak masz możliwość to sprawdź sobie AFR przy WOT
co znaczą te skróty?
Dziękuje :)
:okej:


VW górą VRa na osrto i Audi A6 na łagodnie.
viewtopic.php?t=153624_

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: adams » pt kwie 22, 2011 20:24

komputery z 2.9 chodzą po 200-500zł

ja chyba skuszę się na program do obecnego sterownika z uwzględnieniem gratów z 2.9. To chyba najrozsądniejsze rozwiązanie...


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: adams » ndz kwie 24, 2011 09:41

widzę że korekta softa jest niezbędna. Pokierujcie mnie do kogo się udać by było to dobrze zrobione z możliwością późniejszych poprawek, bo moje dłubanie w silniku na tym się nie zakończy...


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: sadzyk » pt kwie 29, 2011 10:41

dziwna sprawa, bo u mnie po zmianie dolotu na tego z ABV zmiany tylko na plus, zero komplikacji...


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: adams » pt kwie 29, 2011 20:46

zrobiłem korektę softu i dalej to samo na przepustnicy z 2.9 :/

Mam przedłużkę przy stożku ok 15cm wyprowadzoną w stronę lampy, jutro ją wywalę i zobaczę czy coś się poprawi na samym stożku lub na ori puszcze powietrza


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: krisu919 » sob kwie 30, 2011 13:12

ja nie wiem co ty masz za problemy ja zmieniłem cały dolot z 2,9 i wydech 2,5 cala z ostatnim tłumikiem org z vr6 i nie mam żadnych problemow zresztą słyszałeś :hmm:



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Re: Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2

Post autor: adams » sob kwie 30, 2011 14:14

krisu919 pisze:ja nie wiem co ty masz za problemy ja zmieniłem cały dolot z 2,9 i wydech 2,5 cala z ostatnim tłumikiem org z vr6 i nie mam żadnych problemow zresztą słyszałeś :hmm:
słyszałem, i widziałem jak kopci...

wstawiłem ori puchę powietrza, ale z nią jak i bez niej dalej to samo :/


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Re: Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2

Post autor: krisu919 » sob kwie 30, 2011 17:31

adams pisze:
krisu919 pisze:ja nie wiem co ty masz za problemy ja zmieniłem cały dolot z 2,9 i wydech 2,5 cala z ostatnim tłumikiem org z vr6 i nie mam żadnych problemow zresztą słyszałeś :hmm:
słyszałem, i widziałem jak kopci...

wstawiłem ori puchę powietrza, ale z nią jak i bez niej dalej to samo :/
co z tego i tak bym Cie bez problemu objechał :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: sadzyk » ndz maja 01, 2011 08:15

vr-ki czesto daja dymka jak sie do odcinki pociagnie:) moj tez daje, a objechalem niejednego takiego co ni daje:) a mam serie, tylko te graty z 2.9 :P a moze cos z krokowcem?? wstawilems swoj stary krokowiec czy inny?? moze zawieszony jest czy cos?? dziwna sprawa


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Re: Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2

Post autor: adams » ndz maja 01, 2011 16:43

sadzyk pisze:vr-ki czesto daja dymka jak sie do odcinki pociagnie:) moj tez daje, a objechalem niejednego takiego co ni daje:) a mam serie, tylko te graty z 2.9 :P a moze cos z krokowcem?? wstawilems swoj stary krokowiec czy inny?? moze zawieszony jest czy cos?? dziwna sprawa
podmieniałem krokowiec i dalej to samo
krisu919 pisze:co z tego i tak bym Cie bez problemu objechał :rotfl: :rotfl:
ja rozumiem że przy gazowaniu może VR puścić lekkiego bączka, ale nie dymić jak diesel...


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: sadzyk » pn maja 02, 2011 11:00

a może ten bajer co jest przy przepustnicy, bodajże jest to pozycjometr, czy coś takiego, może z tym jest coś nie tak?? podmień i to, to chyba nie powinno mieć znaczenia, ale przeplywka czy jest w dobra stronę?? lewego powietrza nie łapie?? może przy wtryskiwaczach coś?? posprawdzaj wszystko dokładnie, bo to powinno działać plug&play


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: adams » śr maja 04, 2011 19:35

podmieniałem ten potencjometr czy przepustnicy, lewego powietrza nie łapie, przepływka w dobrą stronę - lol :D wtryski ok, silnik jest w bdb stanie! A co się dzieje po zmianie przepustnicy to nie mam pojęcia, przecież w niej samej nie ma co się popsuć :/


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2

Post autor: toffic » śr maja 04, 2011 21:30

adams pisze:zrobiłem korektę softu i dalej to samo na przepustnicy z 2.9 :/
Czyli nie zrobiłeś tak na prawde, skoro nadal problem występuje :helm: Gdzie to robiłeś??



Awatar użytkownika
Savczuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 22:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Szarpanie po wymianie kolektora i przpustnicy z 2.8 na 2.9

Post autor: Savczuk » czw maja 05, 2011 17:05

Ja bym na twoim miejscu pomierzył wartości na przepustnicy, być może TPS ma wytarte ścieżki, albo włącznik położenia początkowego przepustnicy się zawiesił, skoro na oryginale jest ok, nie może być nic innego. Chyba że masz VAG-a, podłącz i popatrz na parametry przepustnicy.


GTI rules

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości