Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- maciejek_ZST
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 14:31
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński / Szczecin
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Witam, chciałbym się zapytać czy ktoś już modził przy pompie? Zmieniłem tarcze na 312mm ale też chciałbym wymienić pompę na wydajniejszą jeśli to możliwe.. Z hamulcami lepiej nie zadzierać
-Czy w VR6 syncro jest taka sama pompa co w zwykłym Vrku czy jest wydajniejsza?
-Czy ktoś może zmieniał pompę od innego modelu? Jeśli tak to od jakiego by pasowało?
-Czy w VR6 syncro jest taka sama pompa co w zwykłym Vrku czy jest wydajniejsza?
-Czy ktoś może zmieniał pompę od innego modelu? Jeśli tak to od jakiego by pasowało?
- maciejek_ZST
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 14:31
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński / Szczecin
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Paździoch, różnica między 288mm a 312mm jest odczuwalna, może nie do przesady.. Ale parę razy miałem akt desperacji przy hamowaniu i było ciężko, dlatego zdecydowałem się żeby jeszcze polepszyć hamowanie.. Każdy spotyka na swojej drodze niedzielnych kierowców.. Już kiedyś na ekspresówce miałem wypadek bo kierowca wykonał manewr wyprzedzania nie patrząc że jadę, dobrze że hamulce były jak żyletki i dużej szkody nie było, dlatego teraz nauczyłem się, że lepiej zainwestować $$ niż później mają Cię zbierać z jezdni:).. Jeśli miałbym doradzić odnośnie powiększenia tarcz to jak najbardziej polecam!
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
a po co wieksza pompa jesli same zaciski sa takie same te same tłoczki a cala roznica miedzy 288 a 312 to inne jarzmo...
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
- maciejek_ZST
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 14:31
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński / Szczecin
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
No to zacznę od wymiany pompy i nowy płyn, wymienie tez przewody.. Zobaczymy jak coś to napiszę co i jak po zmianie. Dzięki
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
ale najpierw trzeba zaczacod diagnozy porzadnej... a nie wymieniac wszystko...
Re: Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Najlepiej przeszczepić z MkIV lub Bory
jest różnica na seryjnych zaciskach po wymianie na taką pompę i to znacznaKevin_mkII pisze:a po co wieksza pompa jesli same zaciski sa takie same te same tłoczki a cala roznica miedzy 288 a 312 to inne jarzmo...
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
- maciejek_ZST
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 14:31
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński / Szczecin
- Kontakt:
Re: Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Ale to z mk4 musi isc z vr6/vr5 czy tez moze byc disel orientujesz sie?Rafał 82 pisze:Najlepiej przeszczepić z MkIV lub Boryjest różnica na seryjnych zaciskach po wymianie na taką pompę i to znacznaKevin_mkII pisze:a po co wieksza pompa jesli same zaciski sa takie same te same tłoczki a cala roznica miedzy 288 a 312 to inne jarzmo...
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Re: Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Rafał 82 pisze:Najlepiej przeszczepić z MkIV lub Boryjest różnica na seryjnych zaciskach po wymianie na taką pompę i to znacznaKevin_mkII pisze:a po co wieksza pompa jesli same zaciski sa takie same te same tłoczki a cala roznica miedzy 288 a 312 to inne jarzmo...
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
a powiedz mi po co wymieniac pompe na taka ktora ma taka samą srednice tłoczka czyli 23,81mm?? ja tutaj nie widze sensu najmniejszego... rozumie cos z T4 (która ma srednice 25,4 ale ma poprzeczne mocowanie) co ma wieksza srednice ale wymieniac z coś na to samo to bezsens
Re: Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
nie nie musi wsadzaliśmy taką do paska b3 bodajże z jakiejś Bory trzeba było z tego co pamiętam przerobić mocowanie do pedałów w golfie nie powinno być większych niespodzianekmaciejek_ZST pisze:Ale to z mk4 musi isc z vr6/vr5 czy tez moze byc disel orientujesz sie?Rafał 82 pisze:Najlepiej przeszczepić z MkIV lub Boryjest różnica na seryjnych zaciskach po wymianie na taką pompę i to znacznaKevin_mkII pisze:a po co wieksza pompa jesli same zaciski sa takie same te same tłoczki a cala roznica miedzy 288 a 312 to inne jarzmo...
jesli 288 pompaseryjna nie ogarnela to 312 tez nie ogarnie bo najzwyczajniej swiecie nadaje sie do wymiany...
tez mam 312 na seryjnej pompie co prawda nówce ATE i nie narzekam...do tego oczywiscie porzadny płyn i stalowy oplot
a widziałeś jak hamuje 4-ka najlepiej byłoby wrzucić coś z podwójnym serwem ale raczej nic sie nie zmieści
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
wiec po co wsadzac pompe z takim samym tłokiem zeby potem przerabiac pedały?? chodzi raczej o serwo moim zdaniem a nie sama pompe!!
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
mi cały czas o to chodzi ale jak swapować to komplet no chyba nie zostawisz starej niewydajnej pompy
i wtedy na tych samych zaciskach i jarzmach masz już się czym zatrzymać oczywiście wymiana przewodów i płynu przy okazji całego zabiegu też wskazana
i wtedy na tych samych zaciskach i jarzmach masz już się czym zatrzymać oczywiście wymiana przewodów i płynu przy okazji całego zabiegu też wskazana
Pompa hamulcowa wydajniejsza VR6 w MK3
Ja miałem 256 hamulce przesiadłem się na 280 i pompa nie wyrabiała... powstała mała hybryda pompa z passata coś w okolicy 22 tłoczek... serwo z Toledo seryjne... Ale ciągle to troszkę za mało... więc F1Z (dodatkowe zewnętrzne serwo) czeka na montaż... a VRke hamuje w miarę dobrze taki kpl... nawet z 240km/h nie było problemu Ogólnie jest plan na większe hamulce i serwo + pompa z T4... lub jakaś hybryda jak nie będzie się to wszystko mieścić Ale to już po uturbieniu i przeszczepie napędu na 4 łapki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości