pompka paliwaa ma caly czas chodzic ?

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » ndz lip 04, 2010 12:31

Cześć.

Wracam do tego tematu bo mam podobnie w ABV.Przekręcam zapłon i pompa pracuje cały czas.Dodam,że auto pali od strzała,ma moc,probe 24V chciało po śmierdzieć i nie dało rady,obroty równe ,silnik ciągnie przez cały zakres tylko to mnie nurtuje bo pompka powinna się wyłączyć chwile po przekręceniu w pozycji zapłonu.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » pn lip 05, 2010 00:07

Przecież to nic nie szkodzi jeśli pompa chodzi cały czas, paliwo się przecież przelewa przez listwę wtryskową :bajer:



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » pn lip 05, 2010 22:57

Pompka ma chodzić na przekręconym zapłonie ok 10s i ma się wyłączyć i teraz nie wiem czy to wina przekaznika czy kompa ,który tym steruje.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 05, 2010 23:04

a jaki masz przekaźnik?? nr??



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » pn lip 05, 2010 23:23

Numer 167.Dzisiaj zamówiłem oryginał heh 12 zł.jutro będę miał.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt lip 06, 2010 06:46

u mnie było to samo ale sprawa polegała na tym ze był oryginalny alarm którego nie było po swapie i z braky wiedzy musiałem podłaczyc pompe na krótko i pracowała pod przekaźnikiem od sterowania ecu i w końcu doszedłem o co chodzi, że trzeba zmostkować żółto-zielony przewód z całym zielonym lub cało żółtym już teraz nie pamietam ale w każdym bądź razie one sa w jednej kostce na 2 piny która u mnie sobie wisiała pod skrzynką i po mostku wszystko działa jak należy

u mnie nie było już tego alarmu a i w wielu przypadkach ten alarm sie psuje i nie chodzi pozniej pompa i najłatwiejszym sposobem jest wyjęcie przekaznika i podłączenie pompy pod + po kluczyku


Obrazek

Awatar użytkownika
kotekavr6
VR6
VR6
Posty: 133
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 16:53
Lokalizacja: szczekociny

Post autor: kotekavr6 » wt lip 06, 2010 23:15

nie powinna-po przekreceniu kluczyka na zaplon chwile pracuje i zalacza sie pod wplywem odpalania auta i po zaplonie pracuje caly czas



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » czw lip 08, 2010 14:12

przekaznik 67 i 167 to przekazniki sterowane bez zadnej czasowki. vr6 o ktorych mowa nie maja czujnika cisnienia. wiec pompa jest sterowana z ecu. byc moze i znajac zycie wiekszosc jak ma problem podlaczy ja pod acc i finto. a znajac bardziej zycie wysterowanie upalone w ecu i zrobione w kompie po zaplonie. pozd


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości