czy to turbo podejdzie do vr6??

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

czy to turbo podejdzie do vr6??

Post autor: matesgolfvr6 » czw mar 04, 2010 21:37

witam mam turbine Holseta. i moje pytanie jest:) czy podejdzie do vr6?? Obrazek Obrazek Obrazek



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » pt mar 05, 2010 13:47

jaki to Holset? HX 35? czy hybryda 35/40?

poczytaj sobie tutaj

http://www.dsmtuners.com/forums/turbo-s ... t-6-a.html


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » pt mar 05, 2010 16:27

nie pisze modelu:/ ale jest duża;)



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » pt mar 05, 2010 17:15

jak to zwykle z turbawkami od ciężarówek :lol:

zrób wyraźne foto tabliczki

[ Dodano: 05 Mar 2010 16:18 ]
wejście str. gorącej jest "dwukomorowe" ?


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » pt mar 05, 2010 21:46

jesli chodzi ci tam od wydechu to jest dwukomorowe;)



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » sob mar 06, 2010 01:42

mhm, zrób wyraźne foto tabliczki na zimnej stronie to da sie odczytac model


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » sob mar 06, 2010 16:53

na tabliczce pisze:
serial: 893894
type: H2C8640T/P25T3
Assy: 518911



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » sob mar 06, 2010 17:19

masz napisany model H2C, zobacz do wlotu spalin jaki masz numer. pewnie powyżej 20



matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » sob mar 06, 2010 17:32

20



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » sob mar 06, 2010 19:03

The H2C is off a semi engine. Massive exhaust housing. As a single charger you couldn't spool it. It has been used in twin setups before.
In twins it will work as the second turbo. If I remember right most of those have around a 26cm housing on them.
http://www.cumminsforum.com/forum/89-93 ... t-h2c.html

http://www.dsmtuners.com/forums/turbo-s ... 5-a-4.html

wychodzi na to że jako pojedyncza turbina się nie nada


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » sob mar 06, 2010 19:28

tzn czemu??



vik316
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: śr maja 14, 2008 00:33
Lokalizacja: Oslo/GD
Kontakt:

Post autor: vik316 » wt mar 09, 2010 11:51

Te turbiny były seryjnie montowane w silnikach Cummings L-10 (diesel) o pojemności 8.9L bazowo. Zbut wielka część gorąca nie pozwoli zbyt szybko wstać turbinie - twój silnik nie wytworzy tyle spalin by a locha działała jak należy.
do 6 cyl. jednostek takiej pojemności lepsza jest HX35, albo hybryda 35/40


1995 mk3 cabrio - nowy projekt
1998 Ibiza 6k gt tdi afn na bonusie - for sale
2001 Forester sf ej20 -daily

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » wt mar 09, 2010 13:18

czyli wogóle się nie nadaje?



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pt mar 12, 2010 21:43

vik316 pisze:Te turbiny były seryjnie montowane w silnikach Cummings L-10 (diesel) o pojemności 8.9L bazowo. Zbut wielka część gorąca nie pozwoli zbyt szybko wstać turbinie - twój silnik nie wytworzy tyle spalin by a locha działała jak należy.
do 6 cyl. jednostek takiej pojemności lepsza jest HX35, albo hybryda 35/40
Bardzo mądrze napisane, nalezy sie dyplom dla pana ;)
Tak jak kolega pisze, odpusc sobie ta turbawke...



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości