przeróbka zwykłego vr6 na syncro.

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

przeróbka zwykłego vr6 na syncro.

Post autor: matesgolfvr6 » sob lut 27, 2010 19:50

witam. mam pytanie składałem vr6. od podstaw:) lecz teraz chce miec vr6 syncro w golfie 3. i moje pytanie brzmi czy uda się to zrobić nieprzerabiając podłogi?? miejsce koła zapasowego odziwo mam bardzo płytkie.

[ Dodano: 27 Lut 2010 20:07 ]
lub jeśli ktoś ma podłoge bagażnika to prosze o pw
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 19:53 przez matesgolfvr6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 27, 2010 22:52

Nie da się bez tunelu i podłogi bagażnika.



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 28, 2010 10:32

TAZ pisze:Nie da się bez tunelu i podłogi bagażnika.

apsik w swoim g60 w 2 wlozyl syncro w normalna podloge jedynie kawalek wneki po kole zapasowym zaspawal wiec jak w mk2 sie da to i w mk3 pewnie tez a jezdzi tez corrado z syncro i nic iebylo ruszane w podlodze troche zezby i mozna zrobic
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 10:33 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » ndz lut 28, 2010 12:19

czyli jest to wykonalne bez wymiany tunelu i podłogi?:)



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 28, 2010 13:08

matesgolfvr6 pisze:czyli jest to wykonalne bez wymiany tunelu i podłogi?:)

jest znajdz na forum temat o g60 apsika i tam sa fotki jak on to wszystko wlozyl do zwyklej 2 bez zmiany tunelu i podlogi to tak samo powinno wejsc do mk3 choc prosciej jest wspawac tunel i podloge


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

matesgolfvr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 12:52
Lokalizacja: pomorze

Post autor: matesgolfvr6 » ndz lut 28, 2010 13:13

a czy tunel od b4 podejdzie??



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 28, 2010 13:19

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3765505#3765505


to temat apsika poczytaj

niewiem czy podejdzie mam tunel z b3 pod syncro jak cos do sprzedania trzeba pomierzyc i wtedy sprawdzic czy dlugosc walu bedzie pasila
trzeba by bylo wlozyc najpier skrzynie zamocowac tylne zawieszenie kpl od syncro most a dopiero mierzyc dlugosc waly i sprawdzac jaki tunel wlozyc choc mocowania walu zawsze mozna przespawac


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 01, 2010 22:52

Nie da rady zrobić tego sensownie do codziennej jazdy. Storm ma rację. Tunel na pewno trzeba podnieść chyba ze mamy zamiar szurać wydechem o glebe. Tylną podłogę też trzeba przespawać chyba ze mamy zamiar bak paliwa wstawić do bagażnika.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt mar 02, 2010 09:29

bugalon pisze:Nie da rady zrobić tego sensownie do codziennej jazdy. Storm ma rację. Tunel na pewno trzeba podnieść chyba ze mamy zamiar szurać wydechem o glebe. Tylną podłogę też trzeba przespawać chyba ze mamy zamiar bak paliwa wstawić do bagażnika.
jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 09:30 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt mar 02, 2010 22:15

golfiarz1 pisze:jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba
Sory stary ale kompletnie nie zrozumialem tego co napisales :) Jedno zdanie a wątków w nim chyba ze 4. No i interpunkcji zero :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt mar 02, 2010 22:36

bugalon pisze:
golfiarz1 pisze:jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba
Sory stary ale kompletnie nie zrozumialem tego co napisales :) Jedno zdanie a wątków w nim chyba ze 4. No i interpunkcji zero :)
tak to jest czasem jak sie pisze jadac samochodem po naszych drogach

napisalem ze tunel wspawac to trzeba
z tylu zalozyc cale zawieszenie ze wszystkim od syncro i dopiero okaze sie ile tam brakuje miejsca czy wystarczy zlikwidowac kawalek miejsca po kole zapasowym czy cos wiecej
jak wiesz najlepiej bylo kupic syncro odrazu i niemamy tych problemow
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 22:37 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości