Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3

Post autor: marcin-ksiazek » pn sie 24, 2009 20:10

czy łapy - mocowanie jest takie same?Czy wiazki elektryczne/komputer jest taki sam jak w 3ce?I czy skrzynia z Vr6 2.8 12V będzie pasował do VR6 204KM???
Słyszałem ze silniki z Galxy czy Sharana Vr6 maja inne mocowanie niż golfy 3- czy to prawda???


[ Dodano: Nie Wrz 20, 2009 22:25 ]
ponawiam pytanie czy jest możliwość włożenia silnika V6 2.8 204 Konny do golfa 3 VR6 ?Czy mocowania pasują?Moze to głupie pytanie - wiec z góry przepraszam.
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 14:29 przez marcin-ksiazek, łącznie zmieniany 2 razy.


PRINCE

Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » wt wrz 22, 2009 00:46

To nie jest głupie pytanie. Sam myślałem żeby wsadzić zamiast swojego ABV jakiś motorek z 24 talerzami :D Albo z Golfa IV albo z Leona, albo z Sharana :P
Niestety silniki czasem się zużywają, ale jak buda się trzyma to po co całe auto wywalać?
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 12:34 przez VWyznawca, łącznie zmieniany 1 raz.



marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » śr wrz 23, 2009 14:28

temat tabu ??? :)


PRINCE

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr wrz 23, 2009 21:57

wszystko pasuje bierzesz skrzynie rozrusznik połosie kolo samachowe sprzegło

ten *#cenzura#* co jest z przodu tam gdzie filt oleju przykrecasz do bloku 24v oraz łapy z silnika od vr6 i przykrecasz do bloku 24v

potem przerubka kolektora wydechowego oraniecie lambda kabli budzików i jazda

24v na skrzyni z 12v pasuje jak by tam, był


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » ndz wrz 27, 2009 23:00

a jak jest z silnikami z Alhambra czy Sharana, Galaxy??? - czy mocowania sa takie same jak w golfie 3 (budowa korpusu silnika).Bo słyszałem od mechanika ze nie ma takiej możliwości a inny mówił ze można przełożyć bez żadnych przeróbek?mam na myśli te jednostki 204KM.


PRINCE

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn wrz 28, 2009 00:26

marcin-ksiazek pisze:a jak jest z silnikami z Alhambra czy Sharana, Galaxy??? - czy mocowania sa takie same jak w golfie 3 (budowa korpusu silnika).Bo słyszałem od mechanika ze nie ma takiej możliwości a inny mówił ze można przełożyć bez żadnych przeróbek?mam na myśli te jednostki 204KM.
Na pewno można bo to takie same motory, w dodatku połozone poprzecznie. Jeździ przynajmniej od 2 lat takie mk3 w Trójmiescie przynajmniej jedno, o którym ja wiem, a może i więcej juz takich. Kolega zrobił przekładke w 2 wieczory, po pracy. Wyjał starego zatartego VRa 12v klientowi, a włozył 2.8 VR6 24v które mu się przewracało pod nogami w garazu.. Osprzet pozostał ze starego 12v z tego co pamietam.



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Post autor: waski00 » czw paź 01, 2009 19:16

Wszystko pasuje łapy pasują jest tylko problem z przednią łapą ja wolałbym ją przerobić jak wywalać seryjna chłodnice oleju bo tylko to jest problemem ,jeśli chodzi o skrzynie wszystko pasuje dajesz sprzęgło od vr6 i skrzynie i nie ma żadnych przeróbek :bigok: jesli chodzi o kompa musisz mieć od 24v nie może być od vr6 instalacje trzeba przerabiać czyli kable ciąć i lutować ,generalnie silnik lepiej żeby był od auta w którym jest zamatowany poprzecznie mniej przerabiania :bigok:



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt paź 02, 2009 13:57

kkk13 pisze:
marcin-ksiazek pisze:a jak jest z silnikami z Alhambra czy Sharana, Galaxy??? - czy mocowania sa takie same jak w golfie 3 (budowa korpusu silnika).Bo słyszałem od mechanika ze nie ma takiej możliwości a inny mówił ze można przełożyć bez żadnych przeróbek?mam na myśli te jednostki 204KM.
Na pewno można bo to takie same motory, w dodatku połozone poprzecznie. Jeździ przynajmniej od 2 lat takie mk3 w Trójmiescie przynajmniej jedno, o którym ja wiem, a może i więcej juz takich. Kolega zrobił przekładke w 2 wieczory, po pracy. Wyjał starego zatartego VRa 12v klientowi, a włozył 2.8 VR6 24v które mu się przewracało pod nogami w garazu.. Osprzet pozostał ze starego 12v z tego co pamietam.
a czym wysterował zmienne fazy rozrządu i zmienną geometrię kolektora ssącego jak osprzęt został od 12tki?? bez tego to o tych 204PS może pomarzyć.


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » pt paź 02, 2009 14:48

zeby miało sęs trzeba elektronike przekładac, najlepiej dorwac całą wiązkę itd


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » pt paź 02, 2009 21:44

Tutaj znalazlem sam silnik za 2 tys.i pewnie osprzet by kosztowal z kompem z 1 tys.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=747288748 (oferta przykładowa)
czyli + - jakieś 3~4 tys kpl? + przeróbka łapy mocowania.
lub poszukac coś z UK czy ROI z kierownica po prawej - bez prawa rej. wtedy tez będzie tanio.
Ciekaw jestem ile by wziął jakiś "MAGIC" co robił już takie przekładki, przy założeniu że wcześniej był silnik vr6 12v w gofrze ( czyli skrzynia zostaje, układ hamulcowy, itp)???
Czy moje kalkulacje są dobre???


PRINCE

Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » pt paź 02, 2009 22:18

ten silnik dłuższy czas wisi w Allegro widze że już cena spadła :chytry:



marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » pt paź 02, 2009 22:34

może padlina :)??


PRINCE

Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » śr paź 07, 2009 18:39

Wy sobie popatrzcie jakie są silniki na ebay.pl :P
Kompletne, zadbane, czyste tylko że ceny - choć słuszne -trochę wygórowane... :/

Jeśli chodzi o vr6 to na allegro nie wiele można znaleźć.
Wpiszcie sobie w allegro "VR6" i zobaczcie ile wyskoczyło ofert (łącznie)
Ostatnio ja lookałem to było coś koło 1100 ofert (samochody, części, etc.)

Teraz wpiszcie sobie w szukaczce Ebay.pl "VR6".
Cirka 10'000 (słownie: dziesięć tysięcy i w górę)

Fakt faktem najwięcej vr6 jest w Niemczech i USA. Nam dostały się jakieś ostatki i sprowadzane rodzynki i bitki z importu :(
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 03:03 przez VWyznawca, łącznie zmieniany 1 raz.



marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » pn lis 02, 2009 23:19

odświerzam pytanie:
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 będzie pasował do golfa 3
jakieś newsy??


PRINCE

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości