Sportowe walki w vr6?

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Sportowe walki w vr6?

Post autor: Krystian_T » śr wrz 23, 2009 20:24

Tak se przegladalem z nodow allegro i znalazlem: http://moto.allegro.pl/item751455172_sp ... t_vr6.html
Czy te niby sportwe walki sa cos warte? Warto wydac te 1200zl na to aby wzmocnic swojego VR'a? Ktos mial z tym doczynienia?



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw wrz 24, 2009 08:43

Ja miałem u siebie wałki ABT 268

Szczerze mówiąc to tych z aukcji chyba bym nie brał...
Nie napisali nawet oznaczeń tylko, że są "ostre".
Jeżeli faktycznie są ostre to samochód straci dół, będzie tylko ładnie jeździł na wysokich obrotach w związku z czym stanie się mało użyteczny do codziennej jazdy.

Ogólnie 268 to takie średnie wałki, poprawiają górę nie niszcząc dołu.
Masz je w ofercie ABT, oraz Schrick i te bym polecał.

Dla przykładu - te wałki co miałem w połączeniu ze zrobioną głowicą i kolektorem ssącym dawały 200 kucy (ze 174).
Oczywiście dochodzi do tego strojenie kompa :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 18:10

A jaki jest koszt strojenia komputera ?



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw wrz 24, 2009 19:08

To już trzeba by zapytać kogoś kto się tym bawi.
Ale coś koło 800-1200 zł.

Niestety zabawa w kręcenie wolnossaka nie jest tania ani zbyt efektywna ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: krisu919 » czw wrz 24, 2009 21:01

Chmielu pisze:Niestety zabawa w kręcenie wolnossaka nie jest tania ani zbyt efektywna
o to niestety swieta prawda :green_fuck:
jesli szukasz koni to tylko turbo lub kompresor :helm:



Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 21:08

Narazie o turbo czy kompresorze to moge tlyko pomarzyc:P
Mam vr'a i jestem pewny ze napewno nie trzyma seryjnej mocy, ale mam nadzieje ze tez duzo nie stracil. Pytanie: Co zrobic na poczatek zeby odzyskac serie? Swiece, kable to faktycznie pomaga?



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw wrz 24, 2009 21:16

Krystian_T pisze:Mam vr'a i jestem pewny ze napewno nie trzyma seryjnej mocy, ale mam nadzieje ze tez duzo nie stracil.
Hehe - pewnie ma koło 120-140 kucy ;)
Krystian_T pisze:Pytanie: Co zrobic na poczatek zeby odzyskac serie? Swiece, kable to faktycznie pomaga?
Nie żartuj :)
Tylko remont silnika :)
U mnie wyniosło to 5500 zł :) (ale na forum wypowidali się, że można taniej)
Z doświadczenia powiem Ci, że jak nie masz kasy na uturbianie to lepiej odpuścić grzebanie w wolnossącym bo włożona kasa nie będzie współmierna do efektów.
Jeżeli już to chyba najlepszy efekt uzyskasz wkładając skrzynię biegów od Corrado 2,9 (ABV)
Ma ona krótsze przełożenie główne i na prawdę odmula VR-a nieźle :)

Moja rada - doprowadź do serii i będziesz miał fajną zabawkę.
Ewentualnie jak dorwiesz skrzynie taką to możesz zmienić.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 21:24

Chmielu pisze:Hehe - pewnie ma koło 120-140 kucy ;)
Szczerze to myslalem ze bedzie mial te 150 ale pewnei sie nie dowiem dopoki nie wybiore sie na hamownie
A zabawe to mam nawet teraz, zwlaszcza jak zjadam grubsze fury;d
I dlatego tez zakupilem VR'a :okej:



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw wrz 24, 2009 21:28

Znaczy, żeby było jasne te 5,5k to było razem z zawieszeniem ;)
Ale fakt, że jak ktoś nie przestrzegał podstawowych zasad użytkowania tylko katował to potem są takie kwiatki 120-to konne :)
Jedź na hamownię zobacz co tam masz pod machą i jak trzeba to zacznij od doprowadzenia do serii a nie tuningów ;)
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 21:29 przez Chmielu, łącznie zmieniany 1 raz.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 21:38

Narazie to nigdzie sie autem nie wybiore, maly albo nawet wiekszy problem...auto nie pali wogole i w tej chwili stoi u mechanika i nikt nic nie wiem dlaczego :(



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw wrz 24, 2009 21:46

O masz - to też niezły jesteś :helm:
Samochód w ogóle nie na chodzie a Ty się o tuningi pytasz :D :D :D :grin:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 21:54

Chmielu pisze: Samochód w ogóle nie na chodzie a Ty się o tuningi pytasz :D :D :D :grin:
Nie to ze go katowalem, bo naprawde staram sie tego nie robic no ale kto ma VR'a to wie ze czasem sie depnie i staram sie robic to z glowa, na A4 czasem sie go przydusi do 190-200, problem narodzil sie w sumie z nikad, jak auto jezdzilo w niedziele tak w poniedzialek juz nie odpalil chociaz krecil... przyblizenie tematu jest tu ->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268019



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw wrz 24, 2009 21:56

niech zgadne - jest gaz? :los:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Krystian_T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
Lokalizacja: Opole/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krystian_T » czw wrz 24, 2009 21:57

A te walki tak z czystej ciekawosci, bo juz sie zastanawialem nad czyms takim zaraz po kupnie autka

[ Dodano: 24 Wrz 2009 22:00 ]
No problem jest w tym ze ten silnik nigdy nie widzial gazu i puki jest w moich rekach napewno go nie zobaczy... dla mnie gaz to wogole kalectwo dla auta a tym bardziej dla VR'a moje rozumowanie jest takie jesli ktos kupuje auto z taka pojemnoscia musi sie z tym liczyc ze to nie bedzie palic w zadnym przypadku 6 l na 100km tylko troszke wiecej, a jesli ktos chce zeby auto malo palilo niech se kupi smarta czy inny bajer nie przekraczajacy 1000cm :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości