VR6 MK4 sprzęgło.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR6 MK4 sprzęgło.
Witam.Panowie orjentuje się ktoś jakie sprzęgło z jedno masem podejdzie do vr w mk4 lub może jakieś dobre mocne dwumasowe.
www.proturbo.com.pl
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: VR6 MK4 sprzęgło.
jak skrzynia 6 biegów to jakis tjuningowy zestaw z USA, jak 5 biegów to ze starego VRadaniel1d pisze:Witam.Panowie orjentuje się ktoś jakie sprzęgło z jedno masem podejdzie do vr w mk4 lub może jakieś dobre mocne dwumasowe.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
http://www.fourseasontuning.com/?product=612daniel1d pisze:6 biegów..Borys pisze:jak skrzynia 6 biegów to jakis tjuningowy zestaw z USA
- mammoth2002
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 21:01
- Lokalizacja: zza rogu
- Kontakt:
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
mi właśnie robi Radzikowski sprzęgło do 6 biegówki
2 mas zaspawany na jednomas oraz 6 łapkowy spiek ze wzmocnionym dociskiem
koszt poniżej 3 k
tylko koniecznie do przeróbki trzeba wysłać jakiegoś zużytego sahsa
2 mas zaspawany na jednomas oraz 6 łapkowy spiek ze wzmocnionym dociskiem
koszt poniżej 3 k
tylko koniecznie do przeróbki trzeba wysłać jakiegoś zużytego sahsa
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
spiek to maksymalnie kiepskie rozwiązanie sam osobiście zrobiłem na tym 1000 km i każde wciśnięcie sprzęgła to rzucanie mięsem pod nosem brak płynności w czym kolwiek tylko walenie po całym napędzie takie sprzęgło zniszczy poduszki pod silnikiem, skrzynią ,tylny most a na końcu samo się rozpadnie tylko dlatego jeżdżę jeszcze na tym bo nie mam czasu na wywalenie tego badziewia i założenia sprzęgła organicznego spiek to jest masakra... nie polecam tego
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 23:38 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzęgło to SPEC Stage 3 producent przewiduje właśnie że to sprzęgło nadaje się na ulicę tarcza ma 6 klocków i sprężyny , docisk wygląda jak oryginalny może mieć wymienioną sprężynę ale tego już nie da się rozpoznać na oko pedał sprzęgła chodzi bardzo lekko to trzeba przyznać ale co do rozłączania i załączania napędu , ruszania z miejsca to jest po prostu MASAKRA nie ma typowego uślizgu jak przy zwykłym sprzęgle jeszcze jest temat skrzyni biegów jak jest delikatna to bywa tak że się potrafi często rozpadać różne opinie słyszałem niektórzy pisali że na 4 łapkach da się bez problemu jeździć ja chciałem przetestować to na własnej skórze i uważam że do jazdy na co dzień to się nie nadaje lepiej zamontować organiczne sprzęgło ze wzmocnionym dociskiem
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Cos wam podpowiem w kwestii spawania dwumasa, akurat sam niedawno to przechodzilem. Zeby taki zestaw dzialal poprawnie trzeba rozciac kolo i wyjac ze srodka sprezyny, wyczyscic wszystkie smary, zaspawac i WYWAZYC! Samo zaspawanie bez wywazania jest bardzo niebezpieczne, moje po samym zaspawaniu bylo niedowazone okolo 500gram, jazda z takim kolem to pewna smierc panewek a moze nawet sie rozpasc, nie musze mowic co sie moze stac w takim przypadku. Ja to robilem w zeszlym roku i Radzikoski nie chcial sie podjac, moze sie cos od tamtej pory zmienilo. Sprawe (oprocz wywazania) zalatwila firma MOTO-REGE z Poznania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości