Szarpie i przerywa na rozgrzanym silniku.

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » pt paź 31, 2008 21:48

a jednak...nie kable...nie świece...tylko moduł zapłonowy, podmianka na drugi i lata jak szalony

temacik mozna domknąć

Pozdrowienia :bigok:
dygac


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » sob cze 13, 2009 14:09

hej witam ,u mnie jest podobny problem golf 2 1.6 benzyna na poczatku z rana na zimnym silniku kopcil i przerywał ,zmieniłem świece przewody i wkącu cały aparat zapłonowy bo padł moduł i nie było iskry po zmianie prawie wszystki jest ok tyle jak sie rozgrzeje zaczyna szarpac i nie równo pracuje nie wiem co juz jest moze cos dalej z zapłoneł no ale jak na postoju to wszystko chodzi dobrze do puki nie rusze i zaczyna szarpac pomocy


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » sob cze 13, 2009 15:18

A jakiej firmy te swiece i przewody i cala reszta??



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » ndz cze 14, 2009 10:24

świece firmy V- LINE a przewody JAN/MOR mysle ze nie sa złe dzis zmieniłem na drogi gaznik i jest juz lepiej mam gaznik pierburg 2e niby prosty ale nie ma szpeców zeby dokładnie go wyregulowac i ostatnio zaczolmi palic jak smok
:dzida:


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Awatar użytkownika
jamro90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 20, 2009 13:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: jamro90 » czw cze 18, 2009 00:50

u mnie dzieje sie to samo gdy stoi to wszystko ok ale gdy rusze to go cos dlawi muli i wydaje mi sie ze nie ma tej mocy co powinna byc wkoncu to vr. Wymienilem w nim przewody (janmor), swiece (NGK) i moduł zapłonowy i nadal to samo



slave88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob gru 06, 2008 15:27
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: slave88 » czw cze 25, 2009 10:37

na moje oko to przerywanie to czujnik halla miałem takie same objawy tesh na ciepłym rpzerywalo a na zimnym gitara !!Na bank czujnik Halla



Gonzo_in_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw sie 11, 2005 22:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Gonzo_in_VW » pt cze 26, 2009 20:08

Jan/mor działa jak zużyte beru .. :) Ostatnio wydałem:
Cewka BERU: 960zł
Przewody BERU: 400zł
Świece NGK platyna: 300zł

RAZEM: 1660zł

Przestało przerywać lata jak wariat :)



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » pt cze 26, 2009 21:51

ja tez sie kiedys dałem nabrac na te janmory, co prawda do scorocco 1,8 ale to bez znaczenie, kupiłem i po miesiącu na kazdym przebijało, w nocy pod maska dyskoteka:) i skonczyło sie na ty ze kupiłem wkoncu bodajze beru i dopiero silnik zaczął chodzic, wiec nie ma sie co łakomic na pare groszy bo i tak potem trzeba zmieniac na te droższe:)


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości