VR się wkręca max do 4 tyś obrotów i nie chce iść dalej

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

VR się wkręca max do 4 tyś obrotów i nie chce iść dalej

Post autor: Kapsel » pt kwie 24, 2009 22:15

Witam

Co może być ? Mam VR6 (AAA) w automacie, samochód się wkręca maksymalnie do 4 tysięcy obrotów i go odcina. Nie chce iść dalej
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 22:15 przez Kapsel, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt kwie 24, 2009 22:35

Zmierz ciśnienie paliwa.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt kwie 24, 2009 23:56

Odcina na postoju czy w czasie jazdy też??



Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

Post autor: Kapsel » sob kwie 25, 2009 18:20

Też, na luzie na każdym biegu, tak jakby była odcinka przy ok. 4 tyś obrotów.


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » sob kwie 25, 2009 19:13

sprawdź cisnienie paliwa na poczatek, opisz dokładnie czy to sie ztało nagle czy stopniowo itd, moze filtr paliwa, powietrza byc zapchany... To typowa odcinka jak przy 6200obr czy poprostu niechce sie dalej kręcic??



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » sob kwie 25, 2009 20:43

TAZ pisze:Zmierz ciśnienie paliwa.
:bigok: :bigok: na 90% padla pompa paliwa



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » ndz kwie 26, 2009 15:06

własine tak mi to wygląda, ale kolega za mało detali podał:) ale mozna sie domyślic ze o to chodzi:)



Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

Post autor: Kapsel » pn kwie 27, 2009 20:18

Zauważyłem że jak delikatnie wciskam tak na 1/3 to się kręci powoli i do końca się wtedy wkręci, a jak się depnie to to ok 3-3,5 tyś wskazówka idzie normalnie później wolniej do 4 tyś i dalej nie pójdzie. Przy 4tyś. chodzi tak specyficznie bo cicho w tłumik strzela tak jakby paliwo się spalało w układzie wydechowym

A od kiedy to nie wiem bo już takiego kupiłem:jezor: Z gazem jest a na gazie chodzi normalnie. Teraz będę się brał za wszystko i gazu nie będzie dlatego przed wyjęciem chcę to ogarnąć, a w okolicy mam takich świetnych mechaników że każdy ręce rozkłada :wink:

acha. Filtr paliwa wymieniony :grin:
Ostatnio zmieniony pn kwie 27, 2009 20:27 przez Kapsel, łącznie zmieniany 3 razy.


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn kwie 27, 2009 21:19

A ciśnienie paliwa sprawdzone ???? :grin:



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » wt kwie 28, 2009 10:24

sprawdż to cisnienie paliwa, bo bez tego to mozemy sobei tylko spekulowac, objaw jest taki jak cisnienie było za małe...



zbyszekptaszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 20:06
Lokalizacja: mopolis

Post autor: zbyszekptaszek » pn paź 12, 2009 01:12

auto z 92 rok( kopulka zpalcem) wymienilem wszystkie czesci exploatacyjne filtry pompki swiece kable wys nap itp bylem na vagu pokazalo nie pomoglo

blad sporadyczny przeplywomierza
sonda lambda
czujnik spalania stukowego

wykasowalem te bledy i chodzilo jak oszalale
po czasie jakims padl alternator slabe ladowanie w czasie jazdy nagle zlapal mula jakby moc stracil to bylo na slaybym ladowaniu cisnienie na tlokach prawidlowe

czy mogl przez to zlapac znow bledy ??

gdzie jest czujnik spalania stukowego??

co moze byc jeszcze przyczyna mulenia w vr6 zn jakie czujniki ??



Breku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt paź 18, 2005 01:40
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: Breku » sob paź 17, 2009 16:09

Ja tak miałem krecil sie do 4tysi...Katalizator zapiekl sie totalnie..



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » ndz paź 18, 2009 02:39

czujnik spalania stukowego to taki wkręcany w blok, w vr6 są dwa z przodu i z tyłu silnika


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości