Gaźniki w VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

Gaźniki w VR6

Post autor: Kapsel » pt kwie 10, 2009 23:00

Proste pytanie. Da się wsadzić gaźniki do VR6 ? :grin:


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt kwie 10, 2009 23:10

Lepsze będzie to:

http://moto.allegro.pl/item602913152_bm ... tnice.html



Awatar użytkownika
fazaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt sty 02, 2007 18:01
Lokalizacja: Kielce

Post autor: fazaa » pt kwie 10, 2009 23:29

a duzo jest przerabiania pod takie przepustnice z M3??


FIESTA R32 - TERRORYSTA:)
250KM i 320Nm :).....
ET: 13,72s... z silnikiem VR6
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/19077

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » sob kwie 11, 2009 03:27

fazaa pisze:a duzo jest przerabiania pod takie przepustnice z M3??
ogólnie mówiąc więcej niż dużo, te przepustnice są rostawione znacznie szerzej od kanałów vra, nawet po zrobieniu jakiegoś adaptera poprostu nie zmieszczą się przed silnikiem. Lepiej szukać czegoś z motocykla.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 03:37 przez VR, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob kwie 11, 2009 07:15

No nie przesadzajmy. Całkowita długość to 13cm więc nie ma tragedii, do tego można połowę obciąć i dorobić odpowiedni kolektor spawając go do flanszy. Dzisiaj po 14 porobię jakieś rozeznanie i fotki. Kto wie jak M3 jeździ ten wie, że to chyba pierwsze seryjne auto na ITB, a przepustnice dla nich robiło delorto.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob kwie 11, 2009 09:13

TAZ pisze:No nie przesadzajmy. Całkowita długość to 13cm więc nie ma tragedii, do tego można połowę obciąć i dorobić odpowiedni kolektor spawając go do flanszy. Dzisiaj po 14 porobię jakieś rozeznanie i fotki. Kto wie jak M3 jeździ ten wie, że to chyba pierwsze seryjne auto na ITB, a przepustnice dla nich robiło delorto.
długosc samcy ptzepustnic to nie problem, szerokosc jest problemem, zestaw przepustnic z M3 jest znacznie szerszy niz kolektor ssacy vr6

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 11:10 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn kwie 13, 2009 10:22

Faktycznie nie wejdzie, więc i gaźniki raczej chyba odpadają, bo te mniejsze, które wejdą będą miały za małe gardziele.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt kwie 21, 2009 01:41

Niewku*wiajta mnie :helm: poważnie nikt nie widział tego projektu VR6 na ITB?

3.2 na ITB :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 21, 2009 08:06

Da się wszystko ale trzeba wyliczyć jakie przepustnice tam dołożyć i czy home made się da coś sklecić samemu. Jak nie to zestawu przepustnic trzeba szukać za wielką wodą. Cenowo pewnie też nieźle to będzie wyglądać. :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości