wybija przez zbiorniczek wyrownawczy plyn chlodniczy w vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

wybija przez zbiorniczek wyrownawczy plyn chlodniczy w vr6

Post autor: irecq » śr kwie 08, 2009 23:12

witam! mam problem z vr6. a mianowicie co jakis czas wybija mi plyn chlodniczy przez zbiorniczek wyrownawczy. Na poczatku myslalem ze jest zle odpowietrzony, dlatego dzisiaj dokladnie go odpowietrzylem. zajechalem pod dom, wszystko ok. postal troche po czym pojechalem do sklepu - pod sklepem wszystko ok. wrocilem z powrotem do domu i juz wywalilo zawartosc zbiorniczka. temp w tym momencie byla ok 80stopni.. objawy sa takie ze plyn poprostu rosnie w zbiorniczku i wywala go przez te odpowietrzniki. Co to moze być? zaznacze ze vr chodzi bardzo dobrze, rowne obroty itp, nic nie kopci. termostat niby tez jest dobry bo dolny waz od chlodnicy jest goracy po przekroczeniu niecalych 80stopni. Z gory dziekuje wszystkim za pomoc!!! pozdrawiam


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » śr kwie 08, 2009 23:28

a jak jest zimny to stan płynu masz w normie?? bo teoretycznie wywala płyn jesli jest go za duzo..


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: irecq » śr kwie 08, 2009 23:30

stan plynu jest caly czas w normie.. jak jest zimy i jak sie zagrzeje.. poprostu raz po raz plyn nie wiadomo z jakiej przyczyny zaczyna rosnac w zbiorniczku i wywala praktycznie cala zawartosc..


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » śr kwie 08, 2009 23:36

jedz do mechanika, slyszałem ze to moze byc walnieta pompa wody ale nie na 100% a nie masz oleju w wodzie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: irecq » śr kwie 08, 2009 23:39

nie... nie mam oleju w wodzie.. wykluczam uszczelka pod glowica.. weze sa miekkie.. nie pecznieja.. za dobrze ten silnik chodzi by byla walnieta uszczelka.. co do pompy wody.. hmm.. nie wiem.. a jakie dzialanie ma ta elektroniczna pompa obiegu wody.?


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » czw kwie 09, 2009 00:56

nie wiem jak to jest z tą małą ale moze byc walnięta ta na pasku :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw kwie 09, 2009 07:20

Zmień korek na nowy, powinno pomóc. Ciśnienie się zbiera na dole silnika, a silnik się nie da rady odpowietrzyć przez korek i dlatego od dołu rośnie zawartość układu. Często bagatelizowany problem ale wiele przypadków się tak rozwiązuje.



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » czw kwie 09, 2009 07:41

U mnie właśnie korek był popsuty i tak sie działo,kupiłem nowy w ASO i wszystko jest wporzo,u kumpla w 1.8 mk3 tak samo korek był walnięty w tym samym temacie,ale nie kazdy musi mieć tak samo... czytałem od nie jednego że pompa wody może być zwalona też,mam swojego dobrego mechanika to mi "prawie wszystko" rozwiąże,fajnie mieć jednego dobrego fachowca poza forum,bo forum to oczywiście 1.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 07:44 przez DDR, łącznie zmieniany 2 razy.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw kwie 09, 2009 07:50

U mnie co prawda w 1.8 też były takie objawy. Zacznij od korka bo czasami się zacina odpowietrznik.

A ja u siebie wymieniłem zbiorniczek, korek a okazało się że na uszczelce był kawałeczek uszczerbku na uszczelce pod głowicą i waliło ciśnieniem. A węże były miękkie i ogólnie nic nie wskazywało na uszczelkę.
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 07:51 przez Gwiazdor, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » czw kwie 09, 2009 09:16

pierwsza sprawa zmień korek, bo to najtaniej i często jest przyczyną :otepienie:
tak samo może sie dziac z powodu tej elektrycznej pompki wodnej, jeśli korek nie pomoże to sprawdż czy tam pompka pompuje.
A jeśli to nie poskutkuje to szykuj sie do zdjęcia głowicy, jeśli to uszczelka to poł biedy, ale wczoraj miałem identyczną sytujacje w aucie klienta, węże były miękkie a woda sie gotowąło, korek zmieniliśmy, nic nie pomogło, okaząło sie ze główica pęknięta.
Jest tez możliwosc od strony głownej pompy cieczy chłodzącej, sprawdż napięcie paska wielorowkowego, jeśli ok to zanim zdejmiesz głowice wyciągnij pompe i sprawdż czy łopatki są ok.
To raczej wszytkie opcje jakie istnieja:)



irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: irecq » czw kwie 09, 2009 09:42

dzieki chlopaki.. :bigok: dzisiaj zmienie korek.. :bigok: bo zapomnialem dodac ze kilka dni temu jeszcze przed tymi objawami lekko sie korek skruszyl.. :grin: i musialem odkrecac zbiorniczek i lowic kawaleczki.. :bigok: takz dzieki chlopaki za szybkie odpowiedzi i pomoc.. :grin: jak wymienie korek napisze czy pomoglo.. :grin: jeszcze raz dzieki wielke... :bigok:


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » czw kwie 09, 2009 10:49

to w takim razie to na 99%jest przyczyna :okej:



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Post autor: OLI88 » czw kwie 09, 2009 12:21

wymien korek i bedzie gites mialem juz taki bol i wylo to wlasnie korek


Obrazek

irecq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 15, 2007 23:21
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: irecq » czw kwie 09, 2009 22:00

dzieki chlopaki... :okej: koreczke pomogl.. :grin: :grin: :grin: dzisiaj kupiłem go w serwisie za cale 47zł.. ale oplacalo sie..:D jezdzilem pol dnia i ani razu nie wywalilo plynu..:okej: naprawie wielkie dzieki wszystkim...:okej:


Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości