Zaturbienie VR

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
saszabas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:57
Lokalizacja: Połupin
Kontakt:

Zaturbienie VR

Post autor: saszabas » wt lut 03, 2009 21:30

Jaka turbina GARRETTA bedzie dobra do 2.8 VR6 tak żeby łapała od 3 tyś. obr.
:chytry:

[ Dodano: 03 Lut 2009 20:52 ]
Chcem podciagnac moc do góra 250 koni bez zakuwania czy to mozliwe.
Wiecej nie poczebuje bo silnik chasa sobie w golfie mk1 :grin:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 03, 2009 23:50

np. taka T4 z MANa zdaje się - łapie od równych 3000rpm.

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 23:50 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr lut 04, 2009 02:35

GTO, AAAALE musi byc turbo dziura :D
To samym wyglądem budzi respect :helm:
pewnie srednica rury na wydechu to jak w subarynce 80mm :>


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
saszabas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:57
Lokalizacja: Połupin
Kontakt:

Post autor: saszabas » śr lut 04, 2009 07:36

A jaki to jest model tej turbiny z mana



Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt lut 13, 2009 21:48

saszabas, http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm, chociaż mam nadzieję, że tą wiedzę masz już w małym palcu, pzdr


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
clocover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
Lokalizacja: Plewiska/Poznań
Kontakt:

Post autor: clocover » pn mar 02, 2009 22:54

Witam podpinam sie do pytania i dodaje extra:P
Czy da sie bezpiecznie bez zakuwania tylko odprezajac wyciagnac z VR te 250, czy czeba wymieniac wtryski jak tak to na jakie, i czy potrzeba jakas dodatkowa elektronike? Wyczytałem że bez zakuwania doładowanie do 0,8bar-a prawda? I tak troche z poza pasuje jakaś skrzynia 6-biegowa do VR a mowa tu o golfie mk III. Z góry dzieki za odpowiedx i prosze niekrzyczec:P


PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL

Szajbaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szajbaw » pt kwie 03, 2009 20:47

clocover pisze:Witam podpinam sie do pytania i dodaje extra:P
Czy da sie bezpiecznie bez zakuwania tylko odprezajac wyciagnac z VR te 250, czy czeba wymieniac wtryski jak tak to na jakie, i czy potrzeba jakas dodatkowa elektronike? Wyczytałem że bez zakuwania doładowanie do 0,8bar-a prawda? I tak troche z poza pasuje jakaś skrzynia 6-biegowa do VR a mowa tu o golfie mk III. Z góry dzieki za odpowiedx i prosze niekrzyczec:P


Przykładowo zamawiasz kompressor z USA całą paczuszke :) Bez zakuwania wyjdzie ci przy stage 2 i stage 1 jakies 260/290 koni. Wiem ze pasuje piątka od Golfa 4 wersji usa, ale nie pamietam jakie tam bylo oznaczenie, od golfa IV 6 biegowa bodajze pasuje ale mogę sie mylić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości