Rozwiercenie vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Rozwiercenie vr6

Post autor: mendrek » sob sty 17, 2009 22:41

Witam czy ktos ma jakies informacje od czego beda pasowac tloki po rozwierceniu na pojemnosc 3.0 litra. Ile koni mozna uzyskac po obróbce glowicy(porting), wstawieniu ostrych walków, rozwierceniu przepustnicy, doprezeniu silnika i tego ladnie wystrojeniu. Kto by mógl wykonac rozwiert silnika i gdzie zamówic mozna tloki pod wymiar. Osobicie tylko znalazlem tloki pod turbo o srednicy 83mm. Moze ktos ma jakies informacje na ten temat.Znalazlem ciekawy film i u kolesia sie kreci ponad licznik. Zmienil program ze odciecie wyzej jest czy cos grubszego jest zrobione w silniku. Bede wdzieczny.
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 22:59 przez mendrek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » sob sty 17, 2009 23:03

Nie wiem czy wogóle ktoś w polsce posiada maszyne ro rozwiarcania VRy i może nawet taniej jest kupic cos takiego
http://www.bildon.com/catalog/DetailsLi ... .8.5&Nav=6



Awatar użytkownika
dorzan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 16:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: dorzan » ndz sty 18, 2009 01:24

ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej, tłoki albo za grube pieniądze te co kolega Wrobel Gda, prezentuje, albo tak jak ja z audi 200 turbo



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » ndz sty 18, 2009 12:44

Witam a ile dalo ci to rozwiercenie koni. Poniewaz rozwazam pójscie pomalu albo w na albo uzycie turbiny i temu zadalem takie pytanie. Po rozwierceniu trzeba by bylo równiez kupic uszczelke na zamówienie jesli chcialbym isc w turbo\supercharger. Ile moze kosztowc takie rozwiercenie bloku



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » ndz sty 18, 2009 23:18

dorzan pisze:ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej
Robiłeś to w VRce jeśli tak to prosze o jakiś dokładniejszy adresik gdzie jest ten zakład :bajer:



Awatar użytkownika
dorzan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 16:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: dorzan » ndz sty 18, 2009 23:45

to jest koło Lublina... zresztą na stronie jest mapka, cennik - wszystko - a i ceny mają całkiem przystępne - kupowałem u niech odrazu panewki, pierścienie uszczelniacze i prowadnice - przy większych zakupach dają całkiem duże zniżki na części
http://www.auto-szlif.pl/kontakt_s70.html



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » ndz sty 18, 2009 23:54

dzięki :pub:



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pn sty 19, 2009 15:32

dorzan pisze:ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej, tłoki albo za grube pieniądze te co kolega Wrobel Gda, prezentuje, albo tak jak ja z audi 200 turbo
łał, VR6 z tłokami od Audi 2,2 Turbo, poka pokaz fotki bo to rzadko spotykane w świecie!!!


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » pn sty 19, 2009 17:17

dzieki Panowie za informacje. Chcialbym sie równiez zapytac nie zakladajac nowego tematu gdzie mozna dostac czesci do remontu glowicy lub do kogo ja wyslac zeby zrobil to porzadnie i przyszykowal pod np turbo czyli poprostu mocniejsze graty wstawil i obróbke jej. Jaki koszta sie wiaza z tym.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 20, 2009 09:47

Firma 2B, user naszego forum voj2s



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » sob sty 24, 2009 14:02

Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sty 24, 2009 16:51

No to może najpierw pochwal się jakie tłoki założyć żeby było więcej pojemności i gdzie dorobić uszczelkę pod głowicę. :bajer:



Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » sob sty 24, 2009 17:03

mendrek pisze:Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90


:panna:

tragizm...


Corrado VR6 US Porsche Style...

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » ndz sty 25, 2009 11:18

Panowie czemu tragizm. Podobno auto niezle smiga na doladowaniu turbo czy kompresorem( chociaz w tym przypadku troche mocy pochlania kompresor).



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości