mk II VR6 synchro a mkIII vr6 synchro

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 19:26
Lokalizacja: Z PRAWOBRZEZA
Kontakt:

mk II VR6 synchro a mkIII vr6 synchro

Post autor: fili » wt paź 07, 2008 15:55

planuje swapa vr6 synchro z mk III do Mk II pytanie czy uklad napedowy syhnchro sie rozni w mk III czyms od tego w mk II pozatym ze pewnie rozstaw szpilek jest rozny czy wszystko podchodzi idelanie z mk III do mk II jak w napedzie bez synchro i ewentualnie czy przy swapie silnika z synchro jest jakas rzezba gruba czy wszystko wchodzi jak po masle.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » wt paź 07, 2008 18:15

W opcji bez synchro pasi cały zawias elegancko. A co do synchro niewiem czy niebędziesz musiał zmienic tunelu srodkowego. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185774



fili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 19:26
Lokalizacja: Z PRAWOBRZEZA
Kontakt:

Post autor: fili » wt paź 07, 2008 18:47

to ze bez synchro pasuej to wiem bo juz przelozylem taki zestaw ale chodzi mi wlasnie o synchro a nigdy nie widzilalem nawet na wlasne oczy jak to wyglada


TUNING TECHNOLOGY
MKIII GTI TDI 20 JAHRE EDITION AFN NA SPRZEDAZ

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 08, 2008 09:14

Jeśli będziesz rzezbil z mk3 syncro do budy mk2 ale też syncro to Ci wszystko podejdzie bez wiekszej rzezby.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

fili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 19:26
Lokalizacja: Z PRAWOBRZEZA
Kontakt:

Post autor: fili » śr paź 08, 2008 17:24

no wlasnie dokladnie tak chce zrobic, a jeszcze jedna sprawa jezeli kupie trojke synchro ale w 4 drzwiach a bede przekladal wszytsko do dwojki synchro tylko w 2 drzwiach to wal most itp maja te same dlugosci czy rozne


TUNING TECHNOLOGY
MKIII GTI TDI 20 JAHRE EDITION AFN NA SPRZEDAZ

mlodyvr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 02, 2008 15:57
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: mlodyvr » śr paź 08, 2008 20:12

mam III syncro 2.9 któregomoże bede sprzedawał na czesci, także jak cos to możemy się dogadac. Auto ma 180tys, silnik chodzi idealnie, nie slychac rozrządu jak w większosci vr'ów.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 09, 2008 11:18

fili pisze:no wlasnie dokladnie tak chce zrobic, a jeszcze jedna sprawa jezeli kupie trojke synchro ale w 4 drzwiach a bede przekladal wszytsko do dwojki synchro tylko w 2 drzwiach to wal most itp maja te same dlugosci czy rozne
Nie ma różnicy w napędach między wersją 2 drzwiową a 4 drzwiową. Jeśli chodzi o wały i łączniki to nie wiem czy występuje jakaś różnica w długościach między mk2 a mk3, myslę że nie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości