dwa problemy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dwa problemy
Witam!
a więc tak, zaczne od tego że jak już sie coś zaczęło dziać to od razu pare rzeczy, ale mam problemy z dwuma chyba najważniejszymi.
Pierwszy problem to stuki odczuwalne na drążku zmiany biegów. Otóz do trzeciego biegu przy małych obrotach czasami słychać stuki właśnie spod skrzyni biegów, dziasiaj pojechałem na kanał i niby wszystko ok, ale dopatrzyłem sie że poduszka skrzyni biegów (przynajmniej tak mi sie wydaje że to właśnie jest poduszka), chyba nie jest w stanie takim jakim powinna być:
Co o tym sądzicie, sorry za jakość zdjęć, ale robione były na szybko
Jak nie to to co by mogło być przyczyną tych stuków?
Druga sprawa to jak narazie niewielki wyciek oleju z tego miejsce:
Właśnie tam od czasu do czasu ukazuje sie kropla oleju, szczególnie po bardzoej ostrej jeździe, tak jak pisałem wyciek jest narazie mały, bo kapnie raz czy dwa co 3-4 dni.
Pytanie moje jest takie, czy jest z tym dużo grzebania, i jaki może być koszt naprawy obu problemów.
Temat pisany na szybko, mam nadzieje że nie namieszałem, i z góry dziękuje za odpowiedzi.
a więc tak, zaczne od tego że jak już sie coś zaczęło dziać to od razu pare rzeczy, ale mam problemy z dwuma chyba najważniejszymi.
Pierwszy problem to stuki odczuwalne na drążku zmiany biegów. Otóz do trzeciego biegu przy małych obrotach czasami słychać stuki właśnie spod skrzyni biegów, dziasiaj pojechałem na kanał i niby wszystko ok, ale dopatrzyłem sie że poduszka skrzyni biegów (przynajmniej tak mi sie wydaje że to właśnie jest poduszka), chyba nie jest w stanie takim jakim powinna być:
Co o tym sądzicie, sorry za jakość zdjęć, ale robione były na szybko
Jak nie to to co by mogło być przyczyną tych stuków?
Druga sprawa to jak narazie niewielki wyciek oleju z tego miejsce:
Właśnie tam od czasu do czasu ukazuje sie kropla oleju, szczególnie po bardzoej ostrej jeździe, tak jak pisałem wyciek jest narazie mały, bo kapnie raz czy dwa co 3-4 dni.
Pytanie moje jest takie, czy jest z tym dużo grzebania, i jaki może być koszt naprawy obu problemów.
Temat pisany na szybko, mam nadzieje że nie namieszałem, i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Zapraszam do mnie ---------->>>
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
problemem stukania moze byc luźna śruba od poduszki lub poduszka ale to byś czuł szarpiąc rękoma za silnik - byś widział ze jest tam bardzo luźny tzn. zawsze jest delikatny uskok na poduszkach (bo to tylko guma) ale nie luz .
drugą przyczyną stukania np. przy ruszaniu mogą być przeguby , luźne na śrubach lub już wyjechane .
Co do kapania jest to chłodniczka oleju przykręcana na śrube 24 jak dobrze pamietam i jest ona dokręcana na zwykły oring (uszczelka gumowa) i to zapewne oring już się splaszczył i nie dociąga - koszt znikomy jak zrobisz to sam - około 10 zł .
drugą przyczyną stukania np. przy ruszaniu mogą być przeguby , luźne na śrubach lub już wyjechane .
Co do kapania jest to chłodniczka oleju przykręcana na śrube 24 jak dobrze pamietam i jest ona dokręcana na zwykły oring (uszczelka gumowa) i to zapewne oring już się splaszczył i nie dociąga - koszt znikomy jak zrobisz to sam - około 10 zł .
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Co do przegubów to sprawdziłem i są ok. A stukanie słychać nie tylko przy ruszanie bo nawet na trzecim biegu przy niskich obrotach się zdarzy, A ostatnio nawet odczułem stuknięcie na większej nierówności na drodze. Najbardziej podejrzliwa jest dla mnie ta poduszka, ale to jeszcze sprawdze. A ile by był koszt samej poduszki?
Co do wymiany oringu to podejrzewam że trzeba spuścić olej żeby go wymienić? Tego elementu jeszcze nie ruszałem więc nie znam zasady działania
Pozdrwaiam!
Co do wymiany oringu to podejrzewam że trzeba spuścić olej żeby go wymienić? Tego elementu jeszcze nie ruszałem więc nie znam zasady działania
Pozdrwaiam!
Zapraszam do mnie ---------->>>
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Co do tej wymiany oringów to nie trzeba oleju spuszczać tylko ewentualnie uzupełnić stan po wymianie. Co do oringów to kupywałem oryginalne w ASO i zapłaciłem ok 20 zł za komplet (2 szt.). Jak bedzieasz się zabierał za wymianę to najlepiej cały przód zdemontować (dosłownie 20 min. roboty) no chiba, że masz klime to troche lipa !!!kaper pisze:Co do wymiany oringu to podejrzewam że trzeba spuścić olej żeby go wymienić? Tego elementu jeszcze nie ruszałem więc nie znam zasady działania
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
co do wymiany oringów to jeszcze sie zastanowie jakim sposobem je wymienie, czy z kanału czy poprzez demontaż przodu i (niestety) klimatyzacji która i tak w przyszłości jest do demontażu.
Narazie walcze z wymianą poduszek, mam nadzieje że stuki znikną
Dzięki za rady
Narazie walcze z wymianą poduszek, mam nadzieje że stuki znikną
Dzięki za rady
Zapraszam do mnie ---------->>>
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
Jedziesz do firmy gdzie robia klimatyzacje, oddajesz im swoj czynnik, naprawiasz co trzeba i pozniej przyjezdzasz i pobierasz czynnik "spowrotem", skasuja tylko jakies grosze za usluge. ja tego nie wiedzialem i przy naprawianiu wentylatora chlodnicy bylem 260 pln w plecy przez nabijanie.toffic pisze:+ późniejsze nabicie
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
No i zaczyna się robić nie ciekawie
Poduszki wymienione, a stuki nie znikły, a nawet jakby się nasiliły. Niemam już pojęcia co może być przyczyną, a stuki są odczuwalne najbardziej na drążku skrzyni biegów. Ma ktoś jakieś pomysły co by to mogło jeszcze być?
Poduszki wymienione, a stuki nie znikły, a nawet jakby się nasiliły. Niemam już pojęcia co może być przyczyną, a stuki są odczuwalne najbardziej na drążku skrzyni biegów. Ma ktoś jakieś pomysły co by to mogło jeszcze być?
Zapraszam do mnie ---------->>>
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155878&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości