BIG Problem

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
korbis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt maja 16, 2006 22:14
Lokalizacja: Wieliczka,Okolice??
Kontakt:

BIG Problem

Post autor: korbis » ndz lip 27, 2008 22:26

Witam mam wielki problem z moim vr6 od dwóch dni ucieka mi woda z chłodnicy :grrr: a co najgorsze nie ma wycieków :crazy: sprawdzałem z 10 razy węże są normalne nie spuchnięte.
A dziś to już masakra po przejechaniu 8 kilometrów z uprzednim dolaniem 2 litrów wody ona znikała ze zbiornika nie wiem gdzie :grrr: :grrr: . Bardzo prosze o pomoc i opinie oraz ewentualne koszty Pozdrowienia


[img]http://images47.fotosik.pl/260/7d1011525be36a02.jpg[/img]

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pn lip 28, 2008 00:38

napewno wszytko sprawdzone nie ma nigdzie wycieków ?? hmm..jak nie ma wycieków..uszczelka pod głowica..to ze nie puchna ci węze to nie znaczy ze nie masz uszczelki..hmm..ciekawe ...


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pn lip 28, 2008 18:54

korbis pisze:a co najgorsze nie ma wycieków
korbis pisze:ona znikała ze zbiornika nie wiem gdzie
To ze na postoju nigdzie nie cieknie to wcale nie oznacza ze nie ma zadnych wyciekow. Auto sie zagrzeje, dostanie cisnienia i para moze uciekac i nawet tego nie zauwazysz. Sprawdz krociec wodny najpierw, czy nie ma zadnych oznak pocenia sie.
Masz jakies inne objazy padnietej uszczelki ? Jezeli nie to zrob sobie fluorescencje i pewnie wyjda jakies male dziury w ukladzie chlodzenia.


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » śr lip 30, 2008 15:59

no ale bez przesady 8 kilometrów i 2 litry wody to by było coś widac gołym okiem ...ze gdzies spierd...ciekawe..


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » śr lip 30, 2008 20:16

wozo pisze:Auto sie zagrzeje, dostanie cisnienia i para moze uciekac i nawet tego nie zauwazysz
ja myśle że przez 8km nie żdązy wyparować 2l płynu, a jak wywala przez korek to wszystko jest zalane pryska na silnik i wszystko zaczyna parować, wiem to z własnego doświadczenia
a sprawdzałeś czy poziom oleju nie zwięszył Ci sie o te dwa litry płynu :chytry:



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » śr lip 30, 2008 20:41

mi sie wydaje ze ten płyn czy tam woda nie wiem co masz sie poprostu przepala i wychodzi tłumikami ja stawiam na uszczelke ...gdzies tam sie dostaje i przepala ten płyn bo tak jak pisze >> wojtas4589 innaczej by było widać zaduzo ci znika ...a śladów nie ma czyli jedna opcjia :chytry: chyba ze ktoś wie o co kamann..


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » śr lip 30, 2008 20:52

ale przy takiej ilości spalanego płynu praca byłaby nie równa i słabszy powinien chyba być prawda?

[ Dodano: 30 Lip 2008 20:54 ]
ps. jak u mnie szło na gary to węże aż wyrywało z opasek i strasznie sie gotował



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » śr lip 30, 2008 22:35

tez tak kiedys miałem mi rozrywało węze ...poprostu nie było innego ujscia ciśnienia..czyli mam sczelny układ :D ale naszczęscie zrobione..pozdro..
tak powinien byc słabszy..


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lip 31, 2008 00:50

korbis, sprecyzuj tytul tematu!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
korbis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt maja 16, 2006 22:14
Lokalizacja: Wieliczka,Okolice??
Kontakt:

Post autor: korbis » czw lip 31, 2008 21:24

No problem zażegnany okazało sie ze pękł wąż od chłodniczki oleju najpierw była mała dziurka a pozniej ja rozerwało ale dzieki za pomoc mechanik lusterkiem sie dopatrzył dopiero i na zapalonym silniku bo tak to nie było widac a juz myslałem ze najgorsze czyli głowica do roboty a koszta :helm: z 700zł tak mi mechanik powiedział :goof:

Ale mam jeszcze jeden problem mianowicie jak jadę i przyspieszam taki dziwny brzęk słysze takie Trrrrrrrr i zachwile przestaje go byc słychac jak wejede na wyrzsze obroty nie wiecie czy to może katalizator sie rozlatuje :crazy: albo cos gorszego rozrząd miałem robiony z 4 lata temu ale za dozo kilometrów na nim nie zrobiłem Pozdrawiam i dzieki za opinie :grin: :grin:


[img]http://images47.fotosik.pl/260/7d1011525be36a02.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » sob sie 02, 2008 02:04

korbis pisze:Ale mam jeszcze jeden problem mianowicie jak jadę i przyspieszam taki dziwny brzęk słysze takie Trrrrrrrr i zachwile przestaje go byc słychac jak wejede na wyrzsze obroty nie wiecie czy to może katalizator sie rozlatuje
Jezeli wchodzac na wyzsze obroty przestaje go byc slychac to raczej nie kat, jezeli bylby to kat to bylby proporcjonalnie glosny do ilosci spalin - gluchy metaliczny dzwiek.


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości