tłumik

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcin_pków
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:23
Lokalizacja: Pruszków

tłumik

Post autor: marcin_pków » wt lip 08, 2008 14:35

Witam chciałbym zapoznać sie z wasza opinia na temat tłumików dedykowanych supersprinta. ostanio była dobra promocjia na tłumik srodkowy do vr6 ale nigdzie już nie mozna dostac. zastanawiałem sie czy przy okazji nie zrobic całego ich układu. czy gra nie jest warta swieczki i lepiej zostac przy orginale?



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » wt lip 08, 2008 14:43

marcin_pków, jesli chcesz zostac przy wolnossacym to moze i warto, osobiscie sam robiłem wydech i narazie wsio smiga normalnie. Najsensowniejszym rozwiazaniem jest wywalenie kata i pierwszego tłumika + załozenie koncowego supersprinta


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
marcin_pków
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:23
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: marcin_pków » wt lip 08, 2008 15:38

ok dzieki za pomoc moze sprobuje jak mowisz.



Awatar użytkownika
szparak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw lut 03, 2005 14:27
Lokalizacja: SIERPC
Kontakt:

Post autor: szparak » ndz lip 13, 2008 15:45

BARANMC1, a jak wyciołeś kata to czuć bardziej spaliny? Leiej autko sie wkręca ? i jak ze spalaniem masz ? bo znajomy wyjmował z 2E i spalanie spadło mu o ok 2l, a jak jest w VR bo też planuję wywalić kata. :)


Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro


Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pn lip 14, 2008 08:33

Nie czuc spalin, ze spalaniem jest tez normalnie, czy sie wkreca inaczej , raczej nie, ja od razu wymainiałem kolektor na 621 itd


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » pn lip 14, 2008 09:52

Ja mam dedykowanego supersprinta i jest rewelacja :grin:
Od kolektora mam rurę 2.5" potem przechodzi w puszkę supersprinta i Końcowy auto jest bardzo ciche ale na wyższych obrotach zaczyna ładnie murczeć :hmm:



Awatar użytkownika
szparak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw lut 03, 2005 14:27
Lokalizacja: SIERPC
Kontakt:

Post autor: szparak » pn lip 14, 2008 10:41

kielbas2, ja w syncro mam 2 tłumiki środkowe i 1 końcowy. Kolektor rozchodzi mi się 3 w 1 i do końca idą po 2 rurki. Do katalizatora idą 2, a później rozchodzi się na 2 tłumiki środkowe i do końcowego też dwiema. Wiem, że do syncro jest troszkę drogi układ więc musze sie dopytać żeby nie ponieść dużych kosztów w razie jak coś się przepali. A jak u Ciebie jest ze spalaniem ? Na prawdę nei czuć spalin ? Ja chcę, żeby golfik był nadal cichy,a na wyższych obrotach i tak ładnie mruczy. :)


Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro


Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » wt lip 15, 2008 08:31

szparak, nie czuć żadnych spalin jeśli układ wydechowy jest szczelny. Mam teraz total przelot na tych dwóch tłumikach i na początku musiałem sie przyzwyczaić do wszechobecnej ciszy :grin: czasami myślałem ze mi silnik zgasł. Po pewnym czasie troszke sie przepalił ale nadal jest mega cicho. i nie czuć spalin nawet przy 240 km/h :bigok:


P.S w spalaniu nie widziałem żadnej różnicy
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 08:33 przez kielbas2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szparak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw lut 03, 2005 14:27
Lokalizacja: SIERPC
Kontakt:

Post autor: szparak » wt lip 15, 2008 16:19

kielbas2, dzięki za podpowiedź. W takim razie w najbliższym czasie zaborę się za wycięcie kata :) i pomyślę coś nad układem wydechowym. Jeszcze raz dzięki :)


Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro


Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości